Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Maalene

Ansemusen skriver:

Det bliver ikke KUN fantastisk at have en lille, så jeg synes måske det lyder som om I skulle blive gift først, så du ikke risikerer at være ked af din krop til bryluppet oven i alle de andre ting man jo må opgive, når man bliver forældre! Så får i det dejlige lyserøde bryllup præcis som I ønsker det og så kan I få en bebs bagefter

Jeg tog 22 kilo på, har tabt det hele udntagen halvandet-to kilo allerede nu efteer 9 uger. MEN jeg er mere lasket og har strækmærker over hele maven, på hofter, lend og den ene arm (for some reason). Men de kan selvfølgelig ikke ses gennem en brudekjole

Hehe... Hvor er du sød

Ja, det var faktisk en meget tankevækkende besked du skrev til mig - og jeg har mandet mig op, og sagt jeg vil giftes først, så nu må vi se om han kommer på knæ en dag (skal nok hjælpe ham op, hvis han kommer det) Haha

Men du har helt ret - selvom man ikke kan se slaskemave og strækmærker for kjolen, så sidder det nok i ens bevidsthed, og ville bare være så ked af, hvis jeg på en af de største dage i mit liv ville føle mig utiltrækkende, den dag er det virkelig ens "Time To Shine" - men jeg har også altid haft den lillepigedrøm om mit kommende bryllup - så jeg er nok lidt bryllups-skruk

Tusind tak for dit søde svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Karo

Jeg fik nr 2 barn for 4 måneder siden og har allerede tabt overvægten fra denne graviditet, og jeg tog meget på

Jeg har ikke et enese strækmærke og brysterne er så længe jeg ammer bestemt ikke kedelig at kigge på

Anmeld

3. august 2010

Maalene

Karo skriver:

Jeg fik nr 2 barn for 4 måneder siden og har allerede tabt overvægten fra denne graviditet, og jeg tog meget på

Jeg har ikke et enese strækmærke og brysterne er så længe jeg ammer bestemt ikke kedelig at kigge på

Haha... Ikke dårligt

Ihh.. Hvor er det bare nogle SKØNNE unger I har

Må man spørge hvordan med maven, synes mange af dem jeg kender har fået en hel del mere mave efter de har fået børn, har nok lidt en idé om, at maven "hænger" eller hvad man skal sige - men kan jo godt være, det slet ikke er så slemt, som jeg går og forestiller mig

Anmeld

3. august 2010

Dictes mor

Maalene skriver:

Det er godt nok flot klaret

Min kæreste mener ikke vi har penge til bryllup - men kræver altså ikke et kæmpe bryllup, har tilbudt et haveparty med en ordentlig grissebasse på menuen, men det koster jo også - men han skal jo også helst på knæ først - hihi

Men som jeg også har sagt til ham, så koster et barn altså også, alt udstyr, bleer og mad og ikke mindst barnedåb - det ryger da også lige en slat...

Men nu har jeg mandet mig op - har sagt til ham nu, at jeg gerne vil giftes først - ikke for at lægge press på ham til at fri - men ville bare være så ked af om 20 år og kigge på bryllupsbillederne, og så tænke tilbage på, man måske havde det rigtig skidt med sig selv den dag...

Børnene skal nok nå og komme, og jeg har det faktisk RIGTIG godt med min beslutning - og tak fordi du skrev og gav dig tid til at lytte

Det er jeg rigtig glad for at høre! Og jeg kan godt forstå dig, jeg har også altid villet være gift før jeg skulle have børn

Jeg har lige været til min søsters bryllup for tre uger siden, og det var et kæmpe bryllup holdt på et gammelt kloster, og det har ikke kostet dem noget, fordi de ønskede sig ting til brylluppet istedet for gaver. Det var faktisk rigtig smart, min gave til dem var aftensmad dagen før brylluppet og morgenmad på dagen for de ca. 20 overnattende gæster (familien), andre har givet enten tilskud til eller det hele til kjole, middag, musik, stedet mv. Nogle gav vin, andre gav gavekort til ikea, så de kunne købe pynt, lys mv til brylluppet, nogle gav drikkevare til baren, mens andre gav noget tredje, det var rigtig smart, og de fik det da havde ønsket sig allermest, nemlig en fantastisk fest som alle havde været med til at skabe. Det var rigtig fedt synes jeg, så det kunne da være en ide.

Anmeld

3. august 2010

puttecolle

Maalene skriver:

Jaa, man kan kun håbe på, at ens stofskifte ændrer sig til det bedre - kunne jo være faaaantaaaastiiiiisk

ja det forstår jeg så godt du godt kunne tænke dig  men håber da at alt vil blive som du ønsker

Anmeld

3. august 2010

noa pigen

Jeg fødte den 25.03.2010 en dreng og nu her den 21.08.2010 skal min kæreste og jeg giftes og Marius bliver døbt.

Jeg tabte alt graviditets vægten indenfor 2-3 måneder maveskindet er ikke helt kommet på plads endnu men det kan man jo ikke se under kjolen. Min kæreste elsker mig over alt på jorden og syntes kun jeg er smuk og siger tit til mig du har båret på min søn i 9 mdr han syntes bare jeg er dejlig..Glæder mig helt vildt til vores store dag, kæmpe havefest meget romantisk og hyggeligt lige efter bogen.

Bare tænk på uanset hvad om du er gravid eller født en dejlig baby så elsker din kæreste over alt på jorden- og du kommer til at stråle om kap med solen den dag, så nyd det og igen man skal heller ikke planlægge alt for meget, tit er det de uventede ting der spiller en større rolle..

Held og lykke med det hele..

Anmeld

4. august 2010

Karo

Maalene skriver:

Haha... Ikke dårligt

Ihh.. Hvor er det bare nogle SKØNNE unger I har

Må man spørge hvordan med maven, synes mange af dem jeg kender har fået en hel del mere mave efter de har fået børn, har nok lidt en idé om, at maven "hænger" eller hvad man skal sige - men kan jo godt være, det slet ikke er så slemt, som jeg går og forestiller mig

Lige efter fødslen og et stykke tid efter ligner maven jo lidt en tom sæk. Da min datter var 7 uger gammel startede jeg til efterfødselsgymnastik og nu er den faktisk næsten helt på plads igen, så jeg regner med at den er helt på plads inden for et par måneder

Jeg er dog stadig på kur. Jeg vejede for meget (vejede 64 kg inden jeg fik min søn) allerede inden jeg fik mine børn og mangler pt. 11 kg før jeg er nede på de 57 kg jeg gerne vil veje. Men sålænge man ammer ryger det nemmere af og siden jeg fik min datter har jeg allerede smidt 13 kg. Selvfølgelig bliver kroppen anderledes, men min erfaring er at man kan træne den op igen så den kommer til at se fin ud igen

Anmeld

7. august 2010

Maalene

Dictes mor skriver:

Det er jeg rigtig glad for at høre! Og jeg kan godt forstå dig, jeg har også altid villet være gift før jeg skulle have børn

Jeg har lige været til min søsters bryllup for tre uger siden, og det var et kæmpe bryllup holdt på et gammelt kloster, og det har ikke kostet dem noget, fordi de ønskede sig ting til brylluppet istedet for gaver. Det var faktisk rigtig smart, min gave til dem var aftensmad dagen før brylluppet og morgenmad på dagen for de ca. 20 overnattende gæster (familien), andre har givet enten tilskud til eller det hele til kjole, middag, musik, stedet mv. Nogle gav vin, andre gav gavekort til ikea, så de kunne købe pynt, lys mv til brylluppet, nogle gav drikkevare til baren, mens andre gav noget tredje, det var rigtig smart, og de fik det da havde ønsket sig allermest, nemlig en fantastisk fest som alle havde været med til at skabe. Det var rigtig fedt synes jeg, så det kunne da være en ide.

Ja, det var da faktisk en kanon idé - så er man også sikker på, at man kan bruge gaverne

Ej, helt sikkert et kanon alternativ, hellere det og så have råd til at have alle dem med, man gerne vil have med - kan være man skulle foreslå det til kæresten - ikke for at lægge press på ham eller noget  HAHA!

Stakkels mand - han har snart ikke nogen udvej

Anmeld

7. august 2010

Maalene

puttecolle skriver:

ja det forstår jeg så godt du godt kunne tænke dig  men håber da at alt vil blive som du ønsker

Tusind tak

Og hvis dit profilbillede er nyt - så alt held og lykke med den lille - og skøn skøn datter I har

Anmeld

7. august 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Jeg fødte den 25.03.2010 en dreng og nu her den 21.08.2010 skal min kæreste og jeg giftes og Marius bliver døbt.

Jeg tabte alt graviditets vægten indenfor 2-3 måneder maveskindet er ikke helt kommet på plads endnu men det kan man jo ikke se under kjolen. Min kæreste elsker mig over alt på jorden og syntes kun jeg er smuk og siger tit til mig du har båret på min søn i 9 mdr han syntes bare jeg er dejlig..Glæder mig helt vildt til vores store dag, kæmpe havefest meget romantisk og hyggeligt lige efter bogen.

Bare tænk på uanset hvad om du er gravid eller født en dejlig baby så elsker din kæreste over alt på jorden- og du kommer til at stråle om kap med solen den dag, så nyd det og igen man skal heller ikke planlægge alt for meget, tit er det de uventede ting der spiller en større rolle..

Held og lykke med det hele..

Hvor har du bare ret!

Er slet ikke i tvivl om, at min kæreste har det ligesom din på det punkt - tror ikke noget vil gøre ham lykkeligere end gøre ham far - og et par ekstra kilo fra eller til - tjaaa... Lige nu tror jeg, at jeg ville være ked af det på bryllupsdagen - men når du siger det sådan - så er det garanteres P*SSE hamrende ligegyldigt

Sikke en deeeejliiig dreng I har - og I ønskes den BEDSTE bryllupsdag, man kan forestille sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.