Maalene skriver:
Det er godt nok flot klaret 
Min kæreste mener ikke vi har penge til bryllup - men kræver altså ikke et kæmpe bryllup, har tilbudt et haveparty med en ordentlig grissebasse på menuen, men det koster jo også - men han skal jo også helst på knæ først - hihi 
Men som jeg også har sagt til ham, så koster et barn altså også, alt udstyr, bleer og mad og ikke mindst barnedåb - det ryger da også lige en slat...
Men nu har jeg mandet mig op - har sagt til ham nu, at jeg gerne vil giftes først - ikke for at lægge press på ham til at fri - men ville bare være så ked af om 20 år og kigge på bryllupsbillederne, og så tænke tilbage på, man måske havde det rigtig skidt med sig selv den dag...
Børnene skal nok nå og komme, og jeg har det faktisk RIGTIG godt med min beslutning - og tak fordi du skrev og gav dig tid til at lytte 
Det er jeg rigtig glad for at høre! Og jeg kan godt forstå dig, jeg har også altid villet være gift før jeg skulle have børn 
Jeg har lige været til min søsters bryllup for tre uger siden, og det var et kæmpe bryllup holdt på et gammelt kloster, og det har ikke kostet dem noget, fordi de ønskede sig ting til brylluppet istedet for gaver. Det var faktisk rigtig smart, min gave til dem var aftensmad dagen før brylluppet og morgenmad på dagen for de ca. 20 overnattende gæster (familien), andre har givet enten tilskud til eller det hele til kjole, middag, musik, stedet mv. Nogle gav vin, andre gav gavekort til ikea, så de kunne købe pynt, lys mv til brylluppet, nogle gav drikkevare til baren, mens andre gav noget tredje, det var rigtig smart, og de fik det da havde ønsket sig allermest, nemlig en fantastisk fest som alle havde været med til at skabe. Det var rigtig fedt synes jeg, så det kunne da være en ide.