Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

noa pigen

Mange tak, følte mig også rigtig pæn den dag..Mikkel min mand syntes jeg var så smuk og igennem hele sermonien sad han og blinkede og gjorde alt for at få min opmærksomhed det var så sødt Jeg faldt selvfølge over der hvor man skulle knæle så samtlige i kirken grinte, men det gjorde også at det hele ikke blev så højtideligt..Det var så fantastisk en dejlig dag..

Og kagen var så lækker, hindbær mousse og chokolade alle var vilde med den og har frosset den mindste kage ned så vi om et år kan hygge os med lækker kage..

Godt du stadig spiller håndbold det er jo sundt siger de kloge hoveder.. UHH bliver spændende med på onsdag slår knude på alt for der er 2 fine streger..

Det er fantastisk at være mand og kone skal bare lige vænne mig til at kalde Mikkel min mand og ikke kæreste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Mange tak, følte mig også rigtig pæn den dag..Mikkel min mand syntes jeg var så smuk og igennem hele sermonien sad han og blinkede og gjorde alt for at få min opmærksomhed det var så sødt Jeg faldt selvfølge over der hvor man skulle knæle så samtlige i kirken grinte, men det gjorde også at det hele ikke blev så højtideligt..Det var så fantastisk en dejlig dag..

Og kagen var så lækker, hindbær mousse og chokolade alle var vilde med den og har frosset den mindste kage ned så vi om et år kan hygge os med lækker kage..

Godt du stadig spiller håndbold det er jo sundt siger de kloge hoveder.. UHH bliver spændende med på onsdag slår knude på alt for der er 2 fine streger..

Det er fantastisk at være mand og kone skal bare lige vænne mig til at kalde Mikkel min mand og ikke kæreste..

Haha - hvor sødt Men så længe du ikke slog dig eller fik ødelagt kjolen, så var det kun endnu et sjovt minde til en uforglemmelig dag

Hvor lyder din MAND bare sød - og nurhh... RIGTIG forelsket i dig... Hvor er det bare fantaaaaastisk med alt det låååååve

Ihh... Bliver aaaalt for lækkersulten nu... ELSKER kage

Jaaa, må nok hellere holde mig lidt igang, og så har jeg lige bestilt Zumba-dvd'erne, så jeg kan få rørt mig, når det er slut med håndbolden

Jaaa, er virkelig bare spændt på at teste igen - håber sådan

Kunne godt forestille mig det kræver lidt tilvænning, nu har han jo været din kæreste i så mange år... Hehe... Men mon ikke det kommer hurtigt

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Jeg synes det er super romantisk at blive gift når man er højgravid

Vi blev gift den 5. december og jeg fødte den 8. december, så jeg var STOR og det var der jo en god grund til 

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er super romantisk at blive gift når man er højgravid

Vi blev gift den 5. december og jeg fødte den 8. december, så jeg var STOR og det var der jo en god grund til 

Ej, hvor FANTASTISK

Ihh... Har du ikke billeder?

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Maalene skriver:

Ej, hvor FANTASTISK

Ihh... Har du ikke billeder?

Sjovt du spørger hvor jeg har lige ledt efter billederne, men kan ikke finde dem på computeren Leder videre

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Her er jeg Stor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Laulund87 skriver:

Sjovt du spørger hvor jeg har lige ledt efter billederne, men kan ikke finde dem på computeren Leder videre

Hehe... Tyyyypisk

Håber du finder dem - venter i spænding

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Laulund87 skriver:

Her er jeg Stor

Eeeej, hvor er du flot

Og sikke en floooot rund mave

Anmeld

10. september 2010

Laulund87

Maalene skriver:

Eeeej, hvor er du flot

Og sikke en floooot rund mave

Tak Synes slet ikke jeg husker at være så stor, men jo det var jeg Og vildt at tænke på at jeg fødte 3 dage efter

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Laulund87 skriver:

Tak Synes slet ikke jeg husker at være så stor, men jo det var jeg Og vildt at tænke på at jeg fødte 3 dage efter

Jaaa... Hehe... Er lidt mærkeligt at tænke på, men hvor er det fantastisk...

Det er vidst hvad man kalder god timing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.