noa pigen skriver:
Mange tak, følte mig også rigtig pæn den dag..Mikkel min mand syntes jeg var så smuk og igennem hele sermonien sad han og blinkede og gjorde alt for at få min opmærksomhed det var så sødt
Jeg faldt selvfølge over der hvor man skulle knæle så samtlige i kirken grinte, men det gjorde også at det hele ikke blev så højtideligt..Det var så fantastisk en dejlig dag..
Og kagen var så lækker, hindbær mousse og chokolade alle var vilde med den og har frosset den mindste kage ned så vi om et år kan hygge os med lækker kage.
.
Godt du stadig spiller håndbold det er jo sundt siger de kloge hoveder..
UHH bliver spændende med på onsdag slår knude på alt for der er 2 fine streger..
Det er fantastisk at være mand og kone skal bare lige vænne mig til at kalde Mikkel min mand og ikke kæreste..
Haha - hvor sødt

Men så længe du ikke slog dig eller fik ødelagt kjolen, så var det kun endnu et sjovt minde til en uforglemmelig dag

Hvor lyder din MAND bare sød - og nurhh... RIGTIG forelsket i dig... Hvor er det bare fantaaaaastisk med alt det låååååve

Ihh... Bliver aaaalt for lækkersulten nu... ELSKER kage

Jaaa, må nok hellere holde mig lidt igang, og så har jeg lige bestilt Zumba-dvd'erne, så jeg kan få rørt mig, når det er slut med håndbolden

Jaaa, er virkelig bare spændt på at teste igen - håber sådan
Kunne godt forestille mig det kræver lidt tilvænning, nu har han jo været din kæreste i så mange år... Hehe... Men mon ikke det kommer hurtigt
Anmeld