Baby vs. bryllup - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Laulund87

Maalene skriver:

Jaaa... Hehe... Er lidt mærkeligt at tænke på, men hvor er det fantastisk...

Det er vidst hvad man kalder god timing

Ja det må man sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

noa pigen

Maalene skriver:

Haha - hvor sødt Men så længe du ikke slog dig eller fik ødelagt kjolen, så var det kun endnu et sjovt minde til en uforglemmelig dag

Hvor lyder din MAND bare sød - og nurhh... RIGTIG forelsket i dig... Hvor er det bare fantaaaaastisk med alt det låååååve

Ihh... Bliver aaaalt for lækkersulten nu... ELSKER kage

Jaaa, må nok hellere holde mig lidt igang, og så har jeg lige bestilt Zumba-dvd'erne, så jeg kan få rørt mig, når det er slut med håndbolden

Jaaa, er virkelig bare spændt på at teste igen - håber sådan

Kunne godt forestille mig det kræver lidt tilvænning, nu har han jo været din kæreste i så mange år... Hehe... Men mon ikke det kommer hurtigt

Ej slog mig ikke men typisk mig og falde  Skulle bare have gået samme vej som Mikkel men næhh nej gik modsat hvilket resulteret i jeg faldt og folk grinte af mig.. Mikkel er rigtig glad for mig, som han siger:jeg kan ikke leve uden dig

Har godt tænkt på det der zumba, lyder til og være sjovt men syntes ikke rigtig jeg har overskud til det men det kan være det kommer..Havde bækkenløsning under min graviditet en slem omgang, og det kan jeg stadig nogen gange godt mærke så ved ikke om det er så godt og rive kroppen rundt..

Glæder mig til at høre om resultatet på onsdag og er der 2 streger så begynder et helt nyt liv det SÅ fantastisk..

Ps faktisk så har vi ikke kendt hinanden så længe, blev gravid da vi havde kendt hinanden i 2 mdr var en smutter men kunne ikke få det fjernet. Så da Marius skulle døbes blev vi enige om vi lige så godt ku gifte os..Det føltes bare som det helt rigtige at gøre for os. Nogen syntes måske det er tidligt men for os var det bare det rigtige at gøre..Og han er bare den bedste mand jeg kan forestille mig, så glæder mig til at tilbringe resten af livet sammen med ham

Anmeld

11. september 2010

LouiseNielsen

Maalene skriver:

Ej, hvor var du bare flot - godt gået 3 mdr. efter fødslen

Et pragteksemplar på, hvorfor man saaaaagtens kan vente med at blive gift til man har fået børn og samtidig være hammer lækker

Tusind taak....

Anmeld

12. september 2010

Maalene

noa pigen skriver:

Ej slog mig ikke men typisk mig og falde  Skulle bare have gået samme vej som Mikkel men næhh nej gik modsat hvilket resulteret i jeg faldt og folk grinte af mig.. Mikkel er rigtig glad for mig, som han siger:jeg kan ikke leve uden dig

Har godt tænkt på det der zumba, lyder til og være sjovt men syntes ikke rigtig jeg har overskud til det men det kan være det kommer..Havde bækkenløsning under min graviditet en slem omgang, og det kan jeg stadig nogen gange godt mærke så ved ikke om det er så godt og rive kroppen rundt..

Glæder mig til at høre om resultatet på onsdag og er der 2 streger så begynder et helt nyt liv det SÅ fantastisk..

Ps faktisk så har vi ikke kendt hinanden så længe, blev gravid da vi havde kendt hinanden i 2 mdr var en smutter men kunne ikke få det fjernet. Så da Marius skulle døbes blev vi enige om vi lige så godt ku gifte os..Det føltes bare som det helt rigtige at gøre for os. Nogen syntes måske det er tidligt men for os var det bare det rigtige at gøre..Og han er bare den bedste mand jeg kan forestille mig, så glæder mig til at tilbringe resten af livet sammen med ham

Århh... Hvor sødt

Så dejligt med nogle skønne mænd - er også helt sikker på min kæreste er "manden i mit liv"

Hvor lyder det også bare til at i er skabt for hinanden

Og hvis folk gider at bruge tid og kræfter på at snakke om jer, hvis nogen synes det er går for stærkt - ja så værsgo... Hehe... Det vigtigste er jeres mavefornemmelser - og det lyder til I har den HELT rigtige følelse

Uhh... Det bækkenløsning lyder godt nok ikke rart... Ja, du må nok hellere passe godt på dig selv, og så tage det hele lidt hen af vejen

Når man/I ser på jeres vidunder, så forstår man godt en abort var umulig

Er godt nok begyndt at tro på den er der - har alle symptomer (selvom det jo selvfølgelig kan være psyken) - så er helt oppe at køre - det er det aller mest fantastiske nogensinde

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

charlottekri skriver:

jeg synes at du skal prøve at spørge din mor hvordan hun tog på i sine graviditeter, for døtre vil nemlig i rigtig mange tilfælde følge det samme mønster i graviditeten som deres mødre.. min mor tog ingenting på med mig, og jeg tabte mig faktisk efter fødslen uden at gøre noget for det. du kan jo også gøre det at du træner mens du er gravid... det er kun sundt for dig og baby, da du derved kan mindske evt. vægtforøgning, samt du vil faktisk få en nemmere fødsel når den tid kommer...

men jeg vil også sige, at du ikke skal lade tanken om evt. vægtforøgning stoppe jer i planlægningen af børn, for de kg, der er kommet på, kan jo smides igen, hvis man gør noget for det!

aaarh... min mor tog 25 kg på med mig, jeg er første og eneste, jeg tog 12 kg på ... hun fik også en masse stræk mærker, det gjorde jeg ik... så det holder ik helt...

Anmeld

13. september 2010

charlottekri

BlyViol skriver:

aaarh... min mor tog 25 kg på med mig, jeg er første og eneste, jeg tog 12 kg på ... hun fik også en masse stræk mærker, det gjorde jeg ik... så det holder ik helt...

ingen regel uden undtagelse

Anmeld

13. september 2010

carinasofus

Jeg kan godt komme lidt i tvivl om hvor højt du egentlig ønsker dette barn?

Undskyld, men der sidder altså folk derude som ingen børn kan få, og så sidder du og bekymrer dig om strækmærker.

Håber ikke jeg lyder for negativ. Men syntes bare det er for småligt at bekymre sig om sådan noget. Det største i verden er altså at få et barn.

Jeg blev gift den dag min datter blev døbt. Det var en fantastisk dag som vi aldrig vil glemme.

Håber ikke jeg fornærmer nogen med mit svar. Jeg har bare så svært ved at forstå at man bekymrer sig om sådan nogle åndsvage ting.

Anmeld

13. september 2010

Vidunderligeunger

carinasofus skriver:

Jeg kan godt komme lidt i tvivl om hvor højt du egentlig ønsker dette barn?

Undskyld, men der sidder altså folk derude som ingen børn kan få, og så sidder du og bekymrer dig om strækmærker.

Håber ikke jeg lyder for negativ. Men syntes bare det er for småligt at bekymre sig om sådan noget. Det største i verden er altså at få et barn.

Jeg blev gift den dag min datter blev døbt. Det var en fantastisk dag som vi aldrig vil glemme.

Håber ikke jeg fornærmer nogen med mit svar. Jeg har bare så svært ved at forstå at man bekymrer sig om sådan nogle åndsvage ting.

Anmeld

20. september 2010

DitteMarie

vi blev gift Juli i år, jeg var gravid i 6. måned. Vi hade en fantastisk dag og jeg følte mig smuk med topmave. Så det kan sagtens kombineres. Held og lykke uanset hvad I beslutter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.