noa pigen skriver:
Ej slog mig ikke men typisk mig og falde
Skulle bare have gået samme vej som Mikkel men næhh nej gik modsat hvilket resulteret i jeg faldt og folk grinte af mig..
Mikkel er rigtig glad for mig, som han siger:jeg kan ikke leve uden dig
Har godt tænkt på det der zumba, lyder til og være sjovt men syntes ikke rigtig jeg har overskud til det men det kan være det kommer..Havde bækkenløsning under min graviditet en slem omgang, og det kan jeg stadig nogen gange godt mærke så ved ikke om det er så godt og rive kroppen rundt..
Glæder mig til at høre om resultatet på onsdag og er der 2 streger så begynder et helt nyt liv det SÅ fantastisk..
Ps faktisk så har vi ikke kendt hinanden så længe, blev gravid da vi havde kendt hinanden i 2 mdr var en smutter men kunne ikke få det fjernet. Så da Marius skulle døbes blev vi enige om vi lige så godt ku gifte os..Det føltes bare som det helt rigtige at gøre for os. Nogen syntes måske det er tidligt men for os var det bare det rigtige at gøre..Og han er bare den bedste mand jeg kan forestille mig, så glæder mig til at tilbringe resten af livet sammen med ham
Århh... Hvor sødt

Så dejligt med nogle skønne mænd - er også helt sikker på min kæreste er "manden i mit liv"

Hvor lyder det også bare til at i er skabt for hinanden

Og hvis folk gider at bruge tid og kræfter på at snakke om jer, hvis nogen synes det er går for stærkt - ja så værsgo... Hehe... Det vigtigste er jeres mavefornemmelser - og det lyder til I har den HELT rigtige følelse

Uhh... Det bækkenløsning lyder godt nok ikke rart... Ja, du må nok hellere passe godt på dig selv, og så tage det hele lidt hen af vejen

Når man/I ser på jeres vidunder, så forstår man godt en abort var umulig
Er godt nok begyndt at tro på den er der - har alle symptomer (selvom det jo selvfølgelig kan være psyken) - så er helt oppe at køre - det er det aller mest fantastiske nogensinde
Anmeld