Til oplægget (når jeg nu har kommenteret en andens kommentar..hehe).
Jeg mener, at man selvfølgelig skal holde ferie med sine børn. Hvis børnene keder sig derhjemme, så er det måske ligefrem sundt?? Måske de så kunne tegne en tegning, opfinde en lille ny sang - eller i det hele taget bare få pulsen heeelt der ned, hvor den aldrig kommer, når der altid står en pædagog klar med et aktivitetstilbud 
Har man et barn, der løber på væggene. Så trækker man vejret dybt, og møder barnet (på væggene.. nej..!), man takler barnet, som man nu en gang har tillært sig!! Kan man ikke det, så søger man hjælp. Kan en forældre ikke være sammen med sig barn, så ser fremtiden sgu sort ud!
Er man som forældre psykisk belastet/skrøbelig så er situationen en ande. Der vil barnet måske have godt af ikke at gå hjemme i flere uger. Det vil måske slide på relationen. Der tænker jeg som Caroline, at der må et alternativt ferietilbud være på sin plads.
De unger skal have lov til at break fra Rød Stue i 2-3 uger!
Når det er sagt, så er der ingen tvivl om, at barn fra +3 år vil have rigtig godt af at møde andre børn i dagligdagen, så jeg mener bestemt, at børn skal i børnehave trods forældrene er arbejdsløse/sygemelde og lign. De skal bare have lov at holde lidt ferie/fridage en gang i mellem.
Anmeld