Caroline86 skriver:
ej, hør nu her: hatten af for at du klarer en hverdag med en syg dreng, men så behøver du heller ikke sætte det værre op! NEJ, min datter er ikke syg, heldigvis, men jeg kender MANGE som lever med syge børn! JO, jeg ser hvor hårdt det er (også selvom ALLE børn er forskellige), men hvis det ligefrem er så hårdt at du ikke kan overskue din egen knægt skulle du måske overveje noget aflastning eller lign!? 
Jeg synes bestemt der er noget mystisk i, som forældre, at holde ferie og sende ungerne i institition. De har også brug for ferie, som flere andre nævner. Jeg kan sagtens forstå at man som forældre kan have brug for en pause, men så send ungerne på koloni, til bedsteforældrene, legetanterne eller hvad ved jeg.. der er masser af muligheder!
Nej, jeg er hverken fordomsfuld, fordømmende, bedrevidende eller lign. Jeg mener ganske simpelt bare ikke man skal have børn hvis man ikke kan overskue at have dem! 
Havde jeg vidst hvilket barn jeg fik så havde jeg fået en abort! Lidt ala hvis down syndrom var påvist ved NF scanning og double test. Det her er et usynligt handicap for omverdenen.
Man ved ikke hvad man får og ved man overhovedet hva man er istand til før barnet er er kommet,tiden er gået og du ved hvad du står overfor? NEJ. Man ved ikke en disse. Et barn er livets gave. Mikkel er min stolthed og jeg var klar til at få ham og troede jeg havde overskuddet og bla bla. Men realiteten var en anden. Og ja. Gu vil jeg ha aflastning til ham,-men fordømmene mennesker,-som dig eksempelvis,- er dem som har afholdt mig fra at søge hjælp og støtte overhovedet da jeg ikke ville dømmes. Og de gange jeg snakkede om det blev jeg haglet ned. Først skal man høre brok om at man SKAL amme,senere kigger folk skævt når man handler anderledes,og nu hvis man ikke holder ferie med sit barn fordi de fordømmene mennesker mener man SKAL-ja så er det forkert. Men for mig er det det eneste rigtige at gøre,-ergo er det det der blir gjort 
Anmeld