Shibby skriver:
Hey,hav lige i mente at hvad der er rigtigt for dig og din familie-ikke er det rigtige for mig og min familie 
I skulle prøve at have mikkel 14 dage i streg-så ville i sgu også vælge børnehaven! ^^ Han er under udredning for adhd type 3, desuden står vi og skal flytte den 15 juli hvor mikkels ferie begynder
Vi nyder freden og det at kunne trække vejret uden at være på 24-7 for det kommer vi til fra den 15 hvor hans ferie starter ^^ For når vi flytter,-så er der INGEN børnehave,-så fra 15 juli har vi "ferie" på ubestemt tid
Bliv bare harm
Det er altid at let at føle som i gør når man ikke har kendskab til hvordan det her er! Det forstår jeg/vi udemærket godt -er van til det
hej jeg ved godt det er tidligt i dette indlæg men ville lige sige at jeg forstår dig godt 
jeg bor i et hus sammen med min mor min lillebror og min lille datter(alt dette er selvvalgt grundet andre omstændigheder)
Men min lillebror lider af noget der hedder selektiv mutisme hvilket gør at han intet siger feks henne i børnehaven
det er en angst sygdom, han er bange for at tale med folk han ikke kender hvilket gør at han ingen venner har
men det betyder også at når han kommer hjem eller er hjemme en hel dag så SNAKKER han hele tiden uden stop og jeg mener non stop ævle ævle ævle
og det er jo ikke at han ikke er sød og jeg elsker ham af hele mit hjerte MEN det er hårdt og nogle gange skal man bare lade op, jeg går hjemme på barsel og ja selv om det er sommer så er han i børnehave..
vi tager til varde hos nogle venner og holder ferie og han har ikke fri fra børnehaven før den dag vi kører >> hvordan skulle jeg ellers få tid til at pakke <<
men alt i alt så er det jo forskelligt hvad der fungere for de forskellige familier og hvis man har er krævende barn så skal der bare aflastning ind over engang imellem
skal dog siges at jeg også holder Marcus-Emil hjemme nogle gange hvor vi tar på udflugt eller lign men der skal ske noget hele tiden 
go sommer til jer alle 
Anmeld