Skal man holde ferie med sine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

qp

Caroline86 skriver:

jeg har skrevet en del indlæg i denne tråd, så ved ikke lige hvilket du hentyder til. Jeg valgte dog at melde mig ud af debatten da den tog en personlig drejning jeg ikke havde lyst til. Jeg startede med at give min mening om emnet til kende og derefter drejede den sig til noget jeg mener var unødvendigt, ubehageligt, men desværre ikke muligt for mig at "slippe ud af" på daværende tidspunkt. Jeg valgte derfor at droppe tråden da hende jeg primært skrev med i øvrigt ikke svarede længere

Ja det har jeg set Men det med, at du melder dig ud af en debat pga. uenigheder er ikke noget du er helt dårlig til Sorry intet personligt - men jeg tager blot udgangspunkt i det du skriver herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

qp

I øvrigt vil jeg ikke gå ind og give nogen ret og uret som så - men jeg synes sgu virkelig der mangler argumenter i debatten. Man kan ikke bare ytre sig ubegrundet når der jo findes 1000 vis af perspektiver i en situation som denne....

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Ja det har jeg set Men det med, at du melder dig ud af en debat pga. uenigheder er ikke noget du er helt dårlig til Sorry intet personligt - men jeg tager blot udgangspunkt i det du skriver herinde

nej, det er noget jeg ret bevidst vælger så vi slipper for mudderkastning og alt for dårlig stemning herinde! Jeg har ikke lyst til at bidrage til mobning eller andre ting som får brugere til at føle sig uvelkomne herinde, så vil jeg hellere trække mig og holde mine tanker for mig selv.

Jeg bliver også nødt til at have i baghovedet at jeg er moderator herinde, og hvordan skal jeg kunne opretholde en god stemning hvis jeg selv gør det jeg mener er forkert hos andre?

Og jo, det er da bestemt noget personligt, men det gør mig ingenting, for jeg vil GERNE være hende der trækker sig fremfor at blive personlige og skabe dårlig stemning

Anmeld

6. juli 2010

qp

Caroline86 skriver:

nej, det er noget jeg ret bevidst vælger så vi slipper for mudderkastning og alt for dårlig stemning herinde! Jeg har ikke lyst til at bidrage til mobning eller andre ting som får brugere til at føle sig uvelkomne herinde, så vil jeg hellere trække mig og holde mine tanker for mig selv.

Jeg bliver også nødt til at have i baghovedet at jeg er moderator herinde, og hvordan skal jeg kunne opretholde en god stemning hvis jeg selv gør det jeg mener er forkert hos andre?

Og jo, det er da bestemt noget personligt, men det gør mig ingenting, for jeg vil GERNE være hende der trækker sig fremfor at blive personlige og skabe dårlig stemning

til det første du skriver... og nej, det er ikke personligt for jeg kender dig ikke, kun de holdninger du ytrer herinde!

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

qp skriver:

til det første du skriver... og nej, det er ikke personligt for jeg kender dig ikke, kun de holdninger du ytrer herinde!

mine holdninger er vel i princippet også ret personlige!?

Jeg har skrevet en undskyldning til den "ramte" person. Jeg håber hun læser den og accepterer at jeg undskylder bølgerne gik for højt.

Jeg ved ikke om nogen får mere ud af denne tråd, så måske jeg skal lukke den inden der opstår flere ubehagelige situationer!

Eller hvad mener du?

Anmeld

6. juli 2010

qp

Caroline86 skriver:

mine holdninger er vel i princippet også ret personlige!?

Jeg har skrevet en undskyldning til den "ramte" person. Jeg håber hun læser den og accepterer at jeg undskylder bølgerne gik for højt.

Jeg ved ikke om nogen får mere ud af denne tråd, så måske jeg skal lukke den inden der opstår flere ubehagelige situationer!

Eller hvad mener du?

Ja men jeg tror du ved hvad jeg mener, når jeg skriver det ikke er personligt Hvad jeg mener? .... hehe! Det er jo dig der er moderator herinde, ikke

Ejh jamen jeg synes da, nogle skal have mulighed for at svare på de ting de er blevet citerede i

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

qp skriver:

Ja men jeg tror du ved hvad jeg mener, når jeg skriver det ikke er personligt Hvad jeg mener? .... hehe! Det er jo dig der er moderator herinde, ikke

Ejh jamen jeg synes da, nogle skal have mulighed for at svare på de ting de er blevet citerede i

ja, moderator.. ikke administrator

Jeg skal hjælpe til med at holde tonen nogenlunde fin herinde, men tænk hvis jeg lukkede alle de tråde jeg ikke selv deltog i Så tror jeg at jeg ville blive upopulær.. haha!

Tråden er anmeldt som værende kørt af sporet og derfor spørger jeg herinde om der er andre der vil sige noget.. og du er vist den eneste udover mig der svarer på tråden lige nu

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

Caroline86 skriver:

Eller hvad mener du?

Jeg anede ikke at man kunne stemme om hvorvidt indlæggene skulle låses?

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Bamme skriver:

Jeg anede ikke at man kunne stemme om hvorvidt indlæggene skulle låses?

man kan anmelde tråden og det er der nogen der har valgt... og udfra det vælger jeg så at spørge om der er flere der vil bidrage med noget for ellers synes jeg bare vi skal lukke den

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

Caroline86 skriver:

man kan anmelde tråden og det er der nogen der har valgt... og udfra det vælger jeg så at spørge om der er flere der vil bidrage med noget for ellers synes jeg bare vi skal lukke den

Måske blev Shibby rigtig ked af det, og anmeldte tråden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.