Skal man holde ferie med sine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Jer tre moderator læser og skriver i mange debatter, det kan jeg da se som storbruger af baby.dk.. Hvis der altid skal en anmeldelse til, så forstår jeg ikke hvorfor Henrik ikke selv kan trykke på den knap der hedder lås-tråd. Du skriver selv at I er til for at opretholde den gode stemning og derfor synes jeg bestemt godt at I kan låse en, når en bruger i den grad bliver trådt på, som jeg synes hun gør uden at nogen skal anmelde.. Blot min mening, der i hvert fald ikke drejer sig om om børn skal holde ferie med sine forældre, så nu stopper jeg

Nu kommer der jo dels en del anmeldelser som ikke bliver taget til følge, og desuden er Henrik ikke på 24-7 Vi er jo ikke cencur-medhjælpere og erfaringer har jo vist flere gange at det at låse en tråd på ingen måde bidrager til den gode stemning, derfor bruges den løsning kun i yderste konsekvens.

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

jeg kan ikke gribe ind i en tråd før nogen anmelder den... Eller jo, men det er ikke derfor vi er her jo

Og eftersom ingen anmeldte den tråd i går var der ikke grundlag for at lukke den.. Nu er den anmeldt og så spørger jeg de stadig debatterende brugere hvad de mener - inkl. dig

Om andre har fortsat debatten efter jeg, eller du, slap, det kan jeg ikke gøre ved! Men hvis nogen føler sig uretfærdigt behandlet eller synes andre bliver ubehageligt behandlet eller udsat for angreb el. lign, så har alle en "anmeld" knap at trykke på Vi kan ikke læse hver eneste indlæg der bliver skrevet, så vi er nødt til at stole på at brugere siger fra enten på egne eller på andres vegne

Hejsa jeg synes bare du skal lukke den søde... Den fører ikke noget godt med sig alligevel... smiler

Kærlig hilsen hende der nu snart drager 3uger afsted til Italien med mand og børn...

God ferie alle mand. eller skal jeg sige god sommer alle mand...

Majbritt

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Jeg har læst det meste af denne tråd nu og vil ikke selv kommentere på emnet da jeg endnu ikke har dannet mig en holdning til emnet men jeg VIL til gengæld påpege at:

Det er IKKE forbudt at være hverken fordomsfuld, uvidende eller undvigende her på baby.dk - men det ER forbudt at snakke grimt til hinanden, kalde hinanden skældsord og på anden måde gå efter personer i stedet for emnet.

Hvis I får problemer med en bestemt bruger så gør en eller flere af de følgende punkter:

a) anmeld tråden

b) skriv en privatbesked til den pågældende bruger og forklar hvad jeres problem er og hvor jeres grænse bliver overskredet på en ordentlig måde.

c) træk jer ud af tråden

Rosa

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Jer tre moderator læser og skriver i mange debatter, det kan jeg da se som storbruger af baby.dk.. Hvis der altid skal en anmeldelse til, så forstår jeg ikke hvorfor Henrik ikke selv kan trykke på den knap der hedder lås-tråd. Du skriver selv at I er til for at opretholde den gode stemning og derfor synes jeg bestemt godt at I kan låse en, når en bruger i den grad bliver trådt på, som jeg synes hun gør uden at nogen skal anmelde.. Blot min mening, der i hvert fald ikke drejer sig om om børn skal holde ferie med sine forældre, så nu stopper jeg

det er korrekt at vi kan låse tråde, men det er utroligt sjældent vi gør det uden at nogen direkte beder om der... til gengæld er det ofte vi henstiller til at bruge en pæn tone i trådene! Jeg gik i seng i går aftes, og har ikke være ved min computer det meste af dagen i dag da jeg har haft travlt med min dejlige datter, så derfor er det først her til aften jeg ser hvad der foregår i tråden - og tager konsekvensen af det

Hav en dejlig rest af aftenen

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Caroline86 skriver:

ej, hør nu her: hatten af for at du klarer en hverdag med en syg dreng, men så behøver du heller ikke sætte det værre op! NEJ, min datter er ikke syg, heldigvis, men jeg kender MANGE som lever med syge børn! JO, jeg ser hvor hårdt det er (også selvom ALLE børn er forskellige), men hvis det ligefrem er så hårdt at du ikke kan overskue din egen knægt skulle du måske overveje noget aflastning eller lign!?

Jeg synes bestemt der er noget mystisk i, som forældre, at holde ferie og sende ungerne i institition. De har også brug for ferie, som flere andre nævner. Jeg kan sagtens forstå at man som forældre kan have brug for en pause, men så send ungerne på koloni, til bedsteforældrene, legetanterne eller hvad ved jeg.. der er masser af muligheder!

Nej, jeg er hverken fordomsfuld, fordømmende, bedrevidende eller lign. Jeg mener ganske simpelt bare ikke man skal have børn hvis man ikke kan overskue at have dem!

Hej Caroline.

Jeg vil ikke ramme dig på nogen måder, eller kaste mere brænde på bålet.

Men jeg synes det er en lidt strid udmeldelse du komme med der.

Går dog ud fra at du mener børn der overhovedet ingen ferie får!!??

Synes stadig det er lidt en slem sætning at komme med. Ikke fair, over for dem der er grunde har taget en beslutning om at sende børnene afsted!

Jeg er slev tilhænger af at børn skal have noget ferie. Men mener ikke at det er fair over for min 2-årige at hun skal hives ud af hendes hverdags liv i hele 8 uger, fordi jeg holder det.

Knus

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

Caroline86 skriver:

det er korrekt at vi kan låse tråde, men det er utroligt sjældent vi gør det uden at nogen direkte beder om der... til gengæld er det ofte vi henstiller til at bruge en pæn tone i trådene! Jeg gik i seng i går aftes, og har ikke være ved min computer det meste af dagen i dag da jeg har haft travlt med min dejlige datter, så derfor er det først her til aften jeg ser hvad der foregår i tråden - og tager konsekvensen af det

Hav en dejlig rest af aftenen

Hov havde ikke set at det var en længere debat!! Vil ikke skabe noget negativt. Se bare bort fra min citering før

Knus

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Caroline.

Jeg vil ikke ramme dig på nogen måder, eller kaste mere brænde på bålet.

Men jeg synes det er en lidt strid udmeldelse du komme med der.

Går dog ud fra at du mener børn der overhovedet ingen ferie får!!??

Synes stadig det er lidt en slem sætning at komme med. Ikke fair, over for dem der er grunde har taget en beslutning om at sende børnene afsted!

Jeg er slev tilhænger af at børn skal have noget ferie. Men mener ikke at det er fair over for min 2-årige at hun skal hives ud af hendes hverdags liv i hele 8 uger, fordi jeg holder det.

Knus

jo, den er en tand for generaliserende!

Jeg kan sagtens forstå din måde at holde ferie med prinsessen! Specielt når du skal læse til eksamen og i øvrigt har VILDT meget ferie.. Men hun får jo netop også ferie, og det er lige netop dét jeg mener er vigtigt!

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Hov havde ikke set at det var en længere debat!! Vil ikke skabe noget negativt. Se bare bort fra min citering før

Knus

Anmeld

7. juli 2010

CarinaSB

Jeg vil bare sige god sommer .. så har jeg os kommet med en lille hilsen

Anmeld

7. juli 2010

Mama2980

Jeg har det sådan at hvis jeg har muligheden for at have mine børn hjemme så har jeg det også!! Kunne aldrig drømme om at sende mine børn afsted i institution hvis jeg selv var hjemme på sommerferie.. Og hvis ens barn hellere vil i børnehave end at tilbringe tid sammen med sine forældre, skulle man måske overveje sin tid med dem. Ville da være ked af hvis mine piger hellere ville være et andet sted end hjemme hos mig Skulle nu nok finde på noget sjovt at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.