Caroline86 skriver:
ej, hør nu her: hatten af for at du klarer en hverdag med en syg dreng, men så behøver du heller ikke sætte det værre op! NEJ, min datter er ikke syg, heldigvis, men jeg kender MANGE som lever med syge børn! JO, jeg ser hvor hårdt det er (også selvom ALLE børn er forskellige), men hvis det ligefrem er så hårdt at du ikke kan overskue din egen knægt skulle du måske overveje noget aflastning eller lign!? 
Jeg synes bestemt der er noget mystisk i, som forældre, at holde ferie og sende ungerne i institition. De har også brug for ferie, som flere andre nævner. Jeg kan sagtens forstå at man som forældre kan have brug for en pause, men så send ungerne på koloni, til bedsteforældrene, legetanterne eller hvad ved jeg.. der er masser af muligheder!
Nej, jeg er hverken fordomsfuld, fordømmende, bedrevidende eller lign. Jeg mener ganske simpelt bare ikke man skal have børn hvis man ikke kan overskue at have dem! 
Hej Caroline.
Jeg vil ikke ramme dig på nogen måder, eller kaste mere brænde på bålet.
Men jeg synes det er en lidt strid udmeldelse du komme med der.
Går dog ud fra at du mener børn der overhovedet ingen ferie får!!??
Synes stadig det er lidt en slem sætning at komme med. Ikke fair, over for dem der er grunde har taget en beslutning om at sende børnene afsted!
Jeg er slev tilhænger af at børn skal have noget ferie. Men mener ikke at det er fair over for min 2-årige at hun skal hives ud af hendes hverdags liv i hele 8 uger, fordi jeg holder det.
Knus 
Anmeld