Skal man holde ferie med sine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2010

Stumpen

Caroline86 skriver:

ja, moderator.. ikke administrator

Jeg skal hjælpe til med at holde tonen nogenlunde fin herinde, men tænk hvis jeg lukkede alle de tråde jeg ikke selv deltog i Så tror jeg at jeg ville blive upopulær.. haha!

Tråden er anmeldt som værende kørt af sporet og derfor spørger jeg herinde om der er andre der vil sige noget.. og du er vist den eneste udover mig der svarer på tråden lige nu

Jeg vil gerne svare, jeg synes det var dumt at du som mode-halløg ikke fulgte din debat til dørs... Når man starter en personlig diskussion hopper der som regel flere med på vognen, som ellers har gemt sig lidt i busken.. Så tråden burde i mine øjne have været lukket i det øjeblik den blev personlig -og det lige meget hvem der starter.. Måske en ide næste gang en tråd kører af sporet pga. personlig hetz mod en bruger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bamme skriver:

Måske blev Shibby rigtig ked af det, og anmeldte tråden?

jeg kan ikke fortælle hvem der anmeldte tråden eller hvilken del af tråden der blev anmeldt, desværre

Men jeg kan fortælle at den er blevet anmeldt for at være "kørt af sporet og ikke holde sig til emnet"

Anmeld

6. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Pyhh, du er altså god til at formulere dig, så man kan tænker, at du er utrolig kold i røven....

Det tror jeg ikke du er! Men dine udmeldinger skærer i hjertet på mig. Din kynisme omkring moderskabet er rigtig skræmmende.

Jeg bliver først mor om 6 ugers tid - ALENE til to! Jeg er sikker på, at jeg til tider vil have lyst til at proppe dem op igen.

Du har tidligere været meget åben om din anden søn, som du ikke ser. Skræmmende udmeldinger. Nu får du skrevet, at du ville have valgt abort, hvis du havde vidst, hvordan det er blevet med Mikkel.

Nogle ting skal man altså holde helt for sig selv (eller måske lige lufte for en psykolog!).

Nu mere du siger sådan noget højt, nu mere virkeligt bliver det - også for dit handlemønster. Synes det er synd for din søn, at du ikke magter ham, så I kan holde ferie sammen - og at du så åbenlyst er opgivende overfor det. Det kan han altså mærke!

Hvorfor bruger du ikke din tid på at læse, søge erfaringer eller på anden måde ruste dig til at være sammen med dit barn, der har ADHD. Ta' det som en udfordring - og nyd at I kan finde en god måde at være sammen på. Du kan være lige så god som en hel børnehave - måske bedre. Du må bare smøre ærmerne op, og komme ind i kampen!

Elsker at læse dine indlæg - du skriver sku så perfekt!

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Jeg vil gerne svare, jeg synes det var dumt at du som mode-halløg ikke fulgte din debat til dørs... Når man starter en personlig diskussion hopper der som regel flere med på vognen, som ellers har gemt sig lidt i busken.. Så tråden burde i mine øjne have været lukket i det øjeblik den blev personlig -og det lige meget hvem der starter.. Måske en ide næste gang en tråd kører af sporet pga. personlig hetz mod en bruger..

jeg stoppede da Shibby (ja det er jo ingen hemmelighed det var hende der blev"angrebet") ikke svarede mig længere... Jeg følte ingen grund til yderligere at give udtryk for min mening da jeg flere steder i tråden direkte har skrevet hvad jeg mener om emnet

Så at jeg "trækker mig" og ikke bliver ved med at debattere i tråden synes jeg egentlig ikke der er noget galt i, da jeg ikke havde nogen uafsluttede debatter liggende i tråden Så er det i hvert fald ikke noget jeg har været opmærksom på, og du må meget gerne gøre mig opmærksom på hvor

Jeg svarede og debatterede med dem som svarede mig og da de "små"debatter løb ud, valgte jeg at trække mig fra tråden..

Anmeld

6. juli 2010

Enayia

Jeg har kun en ting at sige efter at have læst hele debatten. Man har sgu lov at have sin mening! Kan nogle ikke tåle at høre andres meninger eller tåle en smule kritik, så kan man holde sig væk fra en "debat" Hermed alt med måde!

God aften!

Enig i at lukke tråden og komme videre til næste debat

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Caroline86 skriver:

jeg stoppede da Shibby (ja det er jo ingen hemmelighed det var hende der blev"angrebet") ikke svarede mig længere... Jeg følte ingen grund til yderligere at give udtryk for min mening da jeg flere steder i tråden direkte har skrevet hvad jeg mener om emnet

Så at jeg "trækker mig" og ikke bliver ved med at debattere i tråden synes jeg egentlig ikke der er noget galt i, da jeg ikke havde nogen uafsluttede debatter liggende i tråden Så er det i hvert fald ikke noget jeg har været opmærksom på, og du må meget gerne gøre mig opmærksom på hvor

Jeg svarede og debatterede med dem som svarede mig og da de "små"debatter løb ud, valgte jeg at trække mig fra tråden..

Caroline du læser ikke hvad jeg skriver.. Du trak dig, da vedkommende ikke svarede dig, men at nogen har "angrebet" -kald det hvad du vil- en bruger, så kan godt få andre der måske sad tilbage og ikke ville blande sig til at træde frem og smide det tunge skyts... Jeg har lige læst tråden igennem fra jeg slap den i går og der er skrevet alt for meget mod en bruger, som burde have været stoppet for længst af en mode-dims, hvis du spørger mig og det har du gjort...

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2

lotchen aka Charlotte skriver:

Jeg har simpelthen aldrig forstået det der... Hvor filan har man børn, hvis man ikke holder FERIEN sammen med dem??!! Kan forstå, hvis man sender dem afsted den første dag (hvis der ikke er anden pasningsmulighed), hvis hele hytten skal have en ordentlig omgang, så man RIGTIG kan nyde resten af ferien. Men derudover, så forstår jeg det bare ikke.... Hvis man selv har ferie, så skal børnene også have ferie, basta! De har godt af at være hjemme og komme ned i gear.... Ville aldrig sende dem afsted, hvis jeg selv skulle være hjemme. 

Hejsa.

Nu er jeg ikke ude på at skabe en debat mere end det er i forvejen!!

Meeeen vi det sige at efter din mening skulle jeg holde min 2 årige datter hjemme hele min ferie?? Hvilket er 8 uger!!!

Jeg har valgt at sende hende afsted her den 1. uge, til netop at rydder op. Så holder vi 3 ugers ferie og så holder jeg 4 uger mere uden hende! (hvor jeg skal læse til en eksamen). 

Er det så forkert af mig at få børn, fordi at jeg ønsker at hun også skal have lov til at komme ud og lege med de andre børn!!??

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Stumpen skriver:

Caroline du læser ikke hvad jeg skriver.. Du trak dig, da vedkommende ikke svarede dig, men at nogen har "angrebet" -kald det hvad du vil- en bruger, så kan godt få andre der måske sad tilbage og ikke ville blande sig til at træde frem og smide det tunge skyts... Jeg har lige læst tråden igennem fra jeg slap den i går og der er skrevet alt for meget mod en bruger, som burde have været stoppet for længst af en mode-dims, hvis du spørger mig og det har du gjort...

jeg kan ikke gribe ind i en tråd før nogen anmelder den... Eller jo, men det er ikke derfor vi er her jo

Og eftersom ingen anmeldte den tråd i går var der ikke grundlag for at lukke den.. Nu er den anmeldt og så spørger jeg de stadig debatterende brugere hvad de mener - inkl. dig

Om andre har fortsat debatten efter jeg, eller du, slap, det kan jeg ikke gøre ved! Men hvis nogen føler sig uretfærdigt behandlet eller synes andre bliver ubehageligt behandlet eller udsat for angreb el. lign, så har alle en "anmeld" knap at trykke på Vi kan ikke læse hver eneste indlæg der bliver skrevet, så vi er nødt til at stole på at brugere siger fra enten på egne eller på andres vegne

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Jeg har læst det meste af denne tråd nu og vil ikke selv kommentere på emnet da jeg endnu ikke har dannet mig en holdning til emnet men jeg VIL til gengæld påpege at:

Det er IKKE forbudt at være hverken fordomsfuld, uvidende eller undvigende her på baby.dk - men det ER forbudt at snakke grimt til hinanden, kalde hinanden skældord og på anden måde gå efter personer i stedet for emnet.

Hvis I får problemer med en bestemt bruger så gør en eller flere af de følgende punkter:

a) anmeld tråden

b) skriv en privatbesked til den pågældende bruger og forklar hvad jeres problem er og hvor jeres grænse bliver overskredet på en ordentlig måde.

c) træk jer ud af tråden

Rosa

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

Caroline86 skriver:

jeg kan ikke gribe ind i en tråd før nogen anmelder den... Eller jo, men det er ikke derfor vi er her jo

Og eftersom ingen anmeldte den tråd i går var der ikke grundlag for at lukke den.. Nu er den anmeldt og så spørger jeg de stadig debatterende brugere hvad de mener - inkl. dig

Om andre har fortsat debatten efter jeg, eller du, slap, det kan jeg ikke gøre ved! Men hvis nogen føler sig uretfærdigt behandlet eller synes andre bliver ubehageligt behandlet eller udsat for angreb el. lign, så har alle en "anmeld" knap at trykke på Vi kan ikke læse hver eneste indlæg der bliver skrevet, så vi er nødt til at stole på at brugere siger fra enten på egne eller på andres vegne

Jer tre moderator læser og skriver i mange debatter, det kan jeg da se som storbruger af baby.dk.. Hvis der altid skal en anmeldelse til, så forstår jeg ikke hvorfor Henrik ikke selv kan trykke på den knap der hedder lås-tråd. Du skriver selv at I er til for at opretholde den gode stemning og derfor synes jeg bestemt godt at I kan låse en, når en bruger i den grad bliver trådt på, som jeg synes hun gør uden at nogen skal anmelde.. Blot min mening, der i hvert fald ikke drejer sig om om børn skal holde ferie med sine forældre, så nu stopper jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.