KaMa skriver:
Pyhh, du er altså god til at formulere dig, så man kan tænker, at du er utrolig kold i røven....
Det tror jeg ikke du er! Men dine udmeldinger skærer i hjertet på mig. Din kynisme omkring moderskabet er rigtig skræmmende.
Jeg bliver først mor om 6 ugers tid - ALENE til to! Jeg er sikker på, at jeg til tider vil have lyst til at proppe dem op igen.
Du har tidligere været meget åben om din anden søn, som du ikke ser. Skræmmende udmeldinger. Nu får du skrevet, at du ville have valgt abort, hvis du havde vidst, hvordan det er blevet med Mikkel.
Nogle ting skal man altså holde helt for sig selv (eller måske lige lufte for en psykolog!).
Nu mere du siger sådan noget højt, nu mere virkeligt bliver det - også for dit handlemønster. Synes det er synd for din søn, at du ikke magter ham, så I kan holde ferie sammen - og at du så åbenlyst er opgivende overfor det. Det kan han altså mærke!
Hvorfor bruger du ikke din tid på at læse, søge erfaringer eller på anden måde ruste dig til at være sammen med dit barn, der har ADHD. Ta' det som en udfordring - og nyd at I kan finde en god måde at være sammen på. Du kan være lige så god som en hel børnehave - måske bedre. Du må bare smøre ærmerne op, og komme ind i kampen!