Navn til baby..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes det er et rigtig fint navn, men ville nok stave det Jamil for at undgå misforståelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Unalisa

Ilias,Noah, Zakaria, Samuel, Omar, Ahmad,

lige hvad jeg kan komme i tanke om

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

misslea skriver:

hmm... er nu ikke helt pjattet med navnet må jeg indrømme!!!

Tror det vil være rigtig rart for jeres lille dreng, at hans navn klinger bare en lille smule dansk, eller i hvert fald udtales som det staves

I den børnehave, hor jeg arbejder, hedder vores tyrkske drenge:

Malik, Adam, Deniz, og Ylias (udtales Elias)

Synes faktisk, at det er nogle fine navne....

Elsker navnet.. Men som mange af de andre skriver kan det være svært at finde ud af hvordan det skal udtales..

Ja Malik har vi også overvejet..

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

Unalisa skriver:

Ilias,Noah, Zakaria, Samuel, Omar, Ahmad,

lige hvad jeg kan komme i tanke om

I første omgang havde vi valgt Noah, men det staves og udtales Nur på tyrkisk, så går charmen lissom hurtigt af synes jeg.. hehe.

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

SarahAa skriver:

Hej søde

Synes det er et rigtig sødt navn Det virker heller til at være svært at udtale. Hihi.

Håber snart vi ses igen!

Hej søde..

Det lyder da bare godt.. Tror måske som nogen af de andre skriver at den kan være svær lige og finde ud af om hvordan det udtales..;(

Øv det er svært..;(

Jeg håber sku osse vi snart kan finde ud af noget igen..

Har Emily det godt?

Knus

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

merethe skriver:

Syntes Cemil lyder som et pigenavn

Hvorfor skal det være et tyrkisknavn, hvorfor ikke et dansk navn som du selv siger så bor i jo i Danmark.

Hvad med Josef, det bruges også dernede staves bare anderledes. Ellers så giv drengen to navne eks.

Lukas Cemil efternavn

Ok..

Tjae, som jeg skriver herinde er det fordi de går meget op i det med navn i deres kultur.. Ikke min kæreste der er imod det med danske navne, men hans far..;(.

Ja man kunne jo give 2 navne, meeen der er også 2 efternavne.. Så det bliver bare et 4 navne langt navn...;0). Øøøhh, det lød mærkeligt.. hehe..

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Sådan som det udtales syntes jeg det lyder meget sødt... .Det eneste er at det ikke er til at gennemskue udfra hvordan det staves, hvordan det skal udtales..... Så tror måske jeres dreng skal rette folk meget når han bliver stor, mht. hvordan det udtales......

Hvis du forstår hvad jeg mener?

Forstår dig godt ja... Det er nemlig også min tanke.. Men det er åbenbart ikke den tyrkiske måde og stave det Jamil..;( Og det er skide ærgeligt synes jeg. For det er et sødt navn...

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

kitty skriver:

Jeg synes udtalen er fint, og det er et pænt og anderledes navn, men det er slet slet ikke til at gennemskue med stavemåden. Jeg havde sagt "semil"....

Nej den er svær..;(.

Anmeld

26. juni 2010

misslea

CamillaSoefelt skriver:

Elsker navnet.. Men som mange af de andre skriver kan det være svært at finde ud af hvordan det skal udtales..

Ja Malik har vi også overvejet..

uuhhh det må være svært!!!

Altså det kan jo være svært nok at finde et navn i sig selv - og hvis det så oven i købet skal kunne klinge godt på to forskellige sprog... puha... det er noget af en prøvelse!!

Held og lykke med det....

Hilsner fra Lea

Anmeld

26. juni 2010

CamillaSoefelt

- skriver:

Ayhan er vildt sødt.

Og ellers Adem, Attila, Adam.

Daniel.

Det du selv har skrevet ville jeg ikke ane hvordan det skal staves eller udtales og så der ikke noget dansk over det.

Ayhan er super fint, men det hedder kærestens fætter.. Men det er der jo heller ikke det mindste danske over, synes du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.