Navn til baby..;0).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.216 visninger
75 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

CamillaSoefelt

Hej tøser...

Jeg har termin om 6 dage og vi har stadig ikke fundet noget navn til lille prinsen.. Hm.

Min kæreste er fra Tyrkiet og i hans familie går de meget op i det med navn...

Så det skal være et tyrkisk navn, men mit krav er så det ikke skal være vildt svært og udtale.. Vi bor jo i DK for filen da....

Men, hvad synes I om navnet Cemil ( udtales Jamil ).. ?? Jeg synes nemlig selv det er super sødt og lidt anderledes også..

Kom frit frem med alle Jeres meninger..;0).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

SarahAa

Hej søde

Synes det er et rigtig sødt navn Det virker heller til at være svært at udtale. Hihi.

Håber snart vi ses igen!

Anmeld

25. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Syntes Cemil lyder som et pigenavn

Hvorfor skal det være et tyrkisknavn, hvorfor ikke et dansk navn som du selv siger så bor i jo i Danmark.

Hvad med Josef, det bruges også dernede staves bare anderledes. Ellers så giv drengen to navne eks.

Lukas Cemil efternavn

Anmeld

25. juni 2010

Loa

Sådan som det udtales syntes jeg det lyder meget sødt... .Det eneste er at det ikke er til at gennemskue udfra hvordan det staves, hvordan det skal udtales..... Så tror måske jeres dreng skal rette folk meget når han bliver stor, mht. hvordan det udtales......

Hvis du forstår hvad jeg mener?

Anmeld

25. juni 2010

otlitrom

Jeg synes udtalen er fint, og det er et pænt og anderledes navn, men det er slet slet ikke til at gennemskue med stavemåden. Jeg havde sagt "semil"....

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

Hvad med Jamal eller Malik?

Anmeld

25. juni 2010

FrkT

Jeg synes ikke om navnet, hverken udtalen og da slet ikke stavemåden, ville også udtale det Semil, sådan som det er stavet. Hvis det absolut SKAL være et tyrkisk navn, hvorfor så ikke tage et som hedder præcis det samme på dansk og som også BRUGES i Danmark?

Anmeld

25. juni 2010

LotteGabriella

rigtig dejligt navn

Anmeld

25. juni 2010

Mig med maven

Jeg kan rigtig godt lide jeres navn!

Men ELSKER selv Younas (udtales Jonas)!

Det skal min Nevø hedde, og han er pæredansk.

Jeg synes ikke at man nødvendigvis skal vælge navn efter det land man kommer fra/ bor i, men det man synes er pænest.

Hvis du synes jeres navn er flot, er det da det i skal have!

Held og lykke med fødslen!

Christina

Anmeld

25. juni 2010

misslea

CamillaSoefelt skriver:

Hej tøser...

Jeg har termin om 6 dage og vi har stadig ikke fundet noget navn til lille prinsen.. Hm.

Min kæreste er fra Tyrkiet og i hans familie går de meget op i det med navn...

Så det skal være et tyrkisk navn, men mit krav er så det ikke skal være vildt svært og udtale.. Vi bor jo i DK for filen da....

Men, hvad synes I om navnet Cemil ( udtales Jamil ).. ?? Jeg synes nemlig selv det er super sødt og lidt anderledes også..

Kom frit frem med alle Jeres meninger..;0).

hmm... er nu ikke helt pjattet med navnet må jeg indrømme!!!

Tror det vil være rigtig rart for jeres lille dreng, at hans navn klinger bare en lille smule dansk, eller i hvert fald udtales som det staves

I den børnehave, hor jeg arbejder, hedder vores tyrkske drenge:

Malik, Adam, Deniz, og Ylias (udtales Elias)

Synes faktisk, at det er nogle fine navne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.