Kan man kalde sig student efter en HG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Du har helt ret

Det kan jo virkelig ikke diskuteres!

Næ...vel...det er bare et faktum, jorden er rund og man er ikke student med en hg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Laulund87

Yrsa skriver:

Næ...vel...det er bare et faktum, jorden er rund og man er ikke student med en hg...

Netop

Anmeld

22. juni 2010

KarinaIda

Laulund87 skriver:

Hun svarede da tilbage på en pæn måde og nu er det da dig der kører den videre

Øhh, nej det gjorde hun godt nok ikke hvis du læser det hele igennem.... Men du har ikke samme opfattelse som mig!!! Og sådan er det.... Jeg synes bestemt IKKE hun taler/skriver pænt....

Anmeld

22. juni 2010

Dinna88

KarinaIda skriver:

Og du mener simpelthen stort er bedre end fed? hmm... Så siger vi det.. Men jeg finder mig fandme ikke i og blive talt til på den måde.. Du aner ikke hvad jeg kender og ikke kender!!

Og kan du ikek tåle det jeg skriver, så LAD VÆR MED OG SVAR.

Nej nej, det gik hurtigere, at skrive med stort end med fed
Jamen jamen, så skal du jo ikke deltage i debatter.

Nej, jeg VED det ikke, men jeg går fra, at du ikke kender til historien, eftersom du siger som du gør.

..... Dobbeltmorale længe leve med de store bogstaver? Jeg har på intet tidspunkt skrevet til dig på en sur måde, dette er blot sådan jeg er, især når det er en diskussion/debat.

Anmeld

22. juni 2010

Dinna88

Yrsa skriver:

Thumps up.

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

N&J skriver:

)Reelt set så startede tråden jo med spørgsmålet om man var student når man havde gennemført en hg og ikke om huer og hvem der bør få dem eller ej..

Jeg syntes simpelthen I er nødt til at følge med tiderne, de traditioner med at de kun var gymnasie eleverne der fik en hue (som var sort, hvis jeg husker rigtig udfra diskussionen) er for længst væk, gymnasie uddannelsen er jo heller ikke den samme mere overhovedet, det er der i øvrigt ingen af uddannelserne der er længere, de har alle udviklet sig, og måske er det en god ting.. jeg forstår virkelig ikke hele hue debatten.. den er sådan omkring 10-15 år for sent, så hvorfor overhovedet diskutere om den ene farve hue kun er den rigtige eller ej

Og hvad har det med prestige at gøre, det er en UNGDOMSUDDANNELSE - det vil sige at du ikke er uddannet til noget som helst.. - du kan da i hvert fald ikke få et job, bare fordi du har en gym eller HH eller ligenden, det er de sku pænt ligeglade med når der er arbejdsløshed og du gerne vil have et sommerjob inden den VIRKELIGE skole starter.. 

min x har en hg - er uddannet indenfor vinbranchen, men sidder som chef i en bank lige nu (uden yderlig uddannelse), så hvilken betydning har hans hg - nada, jeg læser til lærer - hvad betød min HF - jeg kunne komme ind på seminariet (havde det nogen betydning/relevans for det studie - nej), mens min søster skal have en gym. uddannelse for at komme ind til politiet, hvad skal en HF/gym uddannelse hjælpe hende til i det job (hvorfor ikke bare tilbyde fagpakker således at man rent faktisk får undervisning i det man skal bruge.. det ville måske være mere relevant..) jeg bliver i hvert fald ikke mere tryg af at politimanden fra i år skal have en gym. udd. frem for de andre før ham, formentlig så er det andre ting der gør sig gældende i det job, såsom kommunikation, konfliktløsning osv.. 

Så enig så enig...

Anmeld

22. juni 2010

KarinaIda

Dinna88 skriver:

Nej nej, det gik hurtigere, at skrive med stort end med fed
Jamen jamen, så skal du jo ikke deltage i debatter.

Nej, jeg VED det ikke, men jeg går fra, at du ikke kender til historien, eftersom du siger som du gør.

..... Dobbeltmorale længe leve med de store bogstaver? Jeg har på intet tidspunkt skrevet til dig på en sur måde, dette er blot sådan jeg er, især når det er en diskussion/debat.

Jeg vælger da selv om jeg vil deltage i debatter... Og man kan godt tale ordentligt til hinanden selvom det er en debat!!

Anmeld

22. juni 2010

Dinna88

KarinaIda skriver:

Jeg vælger da selv om jeg vil deltage i debatter... Og man kan godt tale ordentligt til hinanden selvom det er en debat!!

Jeg siger blot, at hvis du ikke kan klare, at jeg skriver som jeg gør... Så er det jo bare ærgeligt, for jeg skriver ganske normalt  

Jeg snakker ordentligt.

Anmeld

22. juni 2010

KarinaIda

Dinna88 skriver:

Jeg siger blot, at hvis du ikke kan klare, at jeg skriver som jeg gør... Så er det jo bare ærgeligt, for jeg skriver ganske normalt  

Jeg snakker ordentligt.

Gider overhovedet ikke kommentere dette... For vi har hver sin mening, og gudske tak og lov for det da!

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Det kan man ikke, for man er ikke student efter en HG

Hvis der f.eks står i adgangskravene til en vidergående uddannelse at det kræves man har en studentereksamen, så gælder en HG jo ikke. 

Forstår heller ikke hvorfor alle skal ligne studenter, selv frisører kan få en hue i dag. Hvorfor ikke bare være stolt af det fag man har valgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.