Kan man kalde sig student efter en HG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Divababy93 skriver:

jamen det er da også kun fair for dem der har lidt svært ved det får en chance for at blive student syntes ikke kun det er dem der har haft det rigtigt nemt eller hvad men nu kalder det,
altså hvad med de ordblinde der har kempet en kamp for at tage en hg skal de ikke også havde chancen for at blive student????

eller er jeg helt gal på den???

Ja jeg synes du er galt på den. "Bare" fordi man er ordblind og knokler hårdt, skal man da ikke have retten til at kalde sig noget man ikke er. Hvis man bliver kontorass. med speciale i økonomi bliver man ikke can. econ af den grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Malene

Ja det er man da.

Jeg ehar selv lige fået min fine lilla`e hue på, da jeg har taget en HGV og jeg er stolt af den.

JEG er STUDENT 

Anmeld

22. juni 2010

Liljesilas

Har ikke læst de andres svar, men SELVFØLGELIG er man da student. Det kan ingen vel lave om på!! Man tager en uddannelse, lige som man gør på HH, HF osv. Forskellen er sværhedsgraden, men den afgør da ikke om man har en uddannelse, som man allerede der kan benytte sig af (f.eks. butik) Jeg har selv en HF og kan ikke se hvorfor jeg er mere student end dem med en HG - jeg har bare valgt anderledes...

Anmeld

22. juni 2010

Svei

mayapigen skriver:

Har ikke læst de andres svar, men SELVFØLGELIG er man da student. Det kan ingen vel lave om på!! Man tager en uddannelse, lige som man gør på HH, HF osv. Forskellen er sværhedsgraden, men den afgør da ikke om man har en uddannelse, som man allerede der kan benytte sig af (f.eks. butik) Jeg har selv en HF og kan ikke se hvorfor jeg er mere student end dem med en HG - jeg har bare valgt anderledes...

Det kunne være du kunne se det hvis du læste bare de to tre sidste indlæg der er skrevet i denne debat.

Anmeld