Lou87 skriver:
Jeg har stemt ja ! ..
Grunden til dette er jeg selv har en 2 årig HG uddannelse, og jeg ved hvis jeg havde valgt noget andet på daværende tidspunkt (længere end det og højere fagligt niveau) så havde jeg IKKE bestået/gennemført alle år.
Så for mig er det min egen sejr, da jeg sprang 10. klasse over og bare sku videre til noget jeg ku overstå hurtigt for ikk og gå i stå, var nok mere end skoletræt! Ikk fordi jeg ikk tror andre ikk også har været det, men man kender nok bedst sine egne "grænser".
Og hvis ikk der var blevet svaret på det (har ikk læst det hele) så er huen Lilla
og jeg synes da ved at båndene har hver sin farve, så viser man da udadtil hvor mange år osv man har været igennem, og det kan jeg virkelig ikk se sku værdiggøre nogen mere end andre... Man har valgt den farve bånd / uddannelse med en grund jo. Altså mere ment sådan at man kan da ikk sige de ikk er rigtige studenter - jeg synes farven på båndet netop indikerer rigtig fint at nogen har gjort mere ud af det end andre og det er da fint nok at de så har en anden farve og blære sig lidt med 
(ska dog li sige at jeg ikk støtter op om dem der kun gennemfører 1 år på HG, det synes jeg sku er for kort en uddannelse alliegevelm det jo nærmest bare 10 klasse trinnet så)
Ikke for at lyde hård, men du bliver jo ikke mere student af en HG, fordi at du ikke ville have klaret en rigtig studentereksamen 
Man skal altid være stolt af sin uddannelse, så det skal du selvfølgelig også..
Jeg har også selv gået på handelsskole og gik i lære bagefter, så jeg er altså heller ikke student, så det er ikke derfor, at jeg skriver, som jeg gør.
Det er bare en fejl i termerne, hvis du mener, at man er student efter en HG.
Anmeld