Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

mortilnoahogmelina

- Jaaa for mit vedkommende så er det os en lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

mortilnoahogmelina

Hov den ville ikk lige som jeg ville

- Men jeg venter os en lille dreng <3 Og er sat til den 31/12-10 så det lige i sidste øjeblik af dette år

Men håber da på at gå et par dage over eller føde et par dage før ..

Anmeld

1. september 2010

*A*

Update: Jeg var hos lægen i går hvor jeg blev vejet. Jeg har nu taget præcis 6 kg på. Var 28+4 i går og jeg venter tvillinger!

Anmeld

2. september 2010

Fru.Mäes <3

*A* skriver:

Update: Jeg var hos lægen i går hvor jeg blev vejet. Jeg har nu taget præcis 6 kg på. Var 28+4 i går og jeg venter tvillinger!

Hvor er du da træls

Misforstå mig ikke - da er da bare super TRÆLS for os andre at du bare tage en lille bitte smule på, ISÆR når du venter tvillinger

Jeg venter kun EN ENKELT, og har da allerede taget 11 kg. på - sådan RIKKE

Trives du ellers bare med det hele?

Krams Rikke

Anmeld

2. september 2010

Luuna13

Jeg skal have en lille pige den 29/11-10.

Jeg har taget ca. 13 kg. på, så Rikke du er absolut ikke alene om en seriøs vægtforøgelse. Jeg vejede en gang 58 kg. og nu 71 kg... Pyhh.. Håber de kan smides igen bagefter, for jeg synes godt nok min krop en er tung og kedelig at se på p.t.

Anmeld

2. september 2010

Fru.Mäes <3

Luuna13 skriver:

Jeg skal have en lille pige den 29/11-10.

Jeg har taget ca. 13 kg. på, så Rikke du er absolut ikke alene om en seriøs vægtforøgelse. Jeg vejede en gang 58 kg. og nu 71 kg... Pyhh.. Håber de kan smides igen bagefter, for jeg synes godt nok min krop en er tung og kedelig at se på p.t.

Jeg har det meget bedre nu, især hvor maven RIGTIG er begyndt at stritte frem

Men inden den begyndte på det - og vægten bare blev tungere - tungere og TUNGERE.. Og at man ikke kun se, at jeg egentlig var gravid

Problemet for mit vedkommende er osse, at jeg har haft bulimi tidligere - og har altid kunnet styre min vægt. SÅ det var satme svært at lade kroppen for frit løb, hvad angår vægten

MEN vi skal vist bare nyde at vi er gravide, også må vi tage kiloene bagefter!!!

Anmeld

2. september 2010

*A*

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor er du da træls

Misforstå mig ikke - da er da bare super TRÆLS for os andre at du bare tage en lille bitte smule på, ISÆR når du venter tvillinger

Jeg venter kun EN ENKELT, og har da allerede taget 11 kg. på - sådan RIKKE

Trives du ellers bare med det hele?

Krams Rikke

Jeg trives og alt går godt...

Jeg har flere veninder som mener at jeg burde tæskes hårdt med en kæp pga. jeg ikke har taget mere på

Jordemoderen og lægen synes det er dejligt for mig at jeg ikke har taget mere på - hviket jeg egentlig også selv gør

Jeg har  ikke skrevet mit indlæg for at hovere eller noget. Jeg synes bare det er "sjovt" at der er sådan en forskel på hvor meget folk tager på! Håber ikke det bliver taget ilde op

Anmeld

2. september 2010

Fru.Mäes <3

*A* skriver:

Jeg trives og alt går godt...

Jeg har flere veninder som mener at jeg burde tæskes hårdt med en kæp pga. jeg ikke har taget mere på

Jordemoderen og lægen synes det er dejligt for mig at jeg ikke har taget mere på - hviket jeg egentlig også selv gør

Jeg har  ikke skrevet mit indlæg for at hovere eller noget. Jeg synes bare det er "sjovt" at der er sådan en forskel på hvor meget folk tager på! Håber ikke det bliver taget ilde op

SØDE

Ved skam godt det ikke er for at hovere, du skriver det.. Og det må du ikke tror..

Ville bare drille dig lidt - for ligesom din læge og jordemoder, så er det sku da FEDT at du ikke har taget mere på..

SÅ det skal du slet ikke tænke på - jeg gad bare godt det var MIG der havde taget så lidt på

Anmeld

2. september 2010

*A*

FrøkenHedegaard skriver:

SØDE

Ved skam godt det ikke er for at hovere, du skriver det.. Og det må du ikke tror..

Ville bare drille dig lidt - for ligesom din læge og jordemoder, så er det sku da FEDT at du ikke har taget mere på..

SÅ det skal du slet ikke tænke på - jeg gad bare godt det var MIG der havde taget så lidt på

Godt

Det er i hvert fald ikke min mening at gøre nogle kede af det! Men uanset hvad så skal du da nok komme af med de ekstra kilo efter fødslen

Anmeld

2. september 2010

Fru.Mäes <3

*A* skriver:

Godt

Det er i hvert fald ikke min mening at gøre nogle kede af det! Men uanset hvad så skal du da nok komme af med de ekstra kilo efter fødslen

Hvis man bliver sur over sådan noget - så har man sine VANDFYLDT - HÆVET fødder i alt for små sko, vil jeg sige

Der er jo ikke andet for, end at jeg skal ud og spadsere nogle lange tur med barnevognen, når bettemanden kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.