Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.956 visninger
66 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle sammen.

Jeg er gravid for første gang - og det er virkelig ønske barnet

Jeg har bare EN ting som er meget svært for mig - jeg er i uge 18+4 i dag, og jeg har allerede taget 9 kilo på! Synes det er helt vildt  Har det faktisk meget svært ved det! Jeg spiser ikke usundt, har faktisk droppet ALT isen, chipsen og det der sjove mad Da jeg ikke ville tage alt for meget på, MEN så alligevel synes jeg de flyver på min krop! Folk siger så godt nok at det hele sidder på brysterne, maven og lidt på hofterne - og jeg skal være glad for det ikke sidder i hovedet og på halsen - det er jeg osse lykkelig for. Men synes stadigvæk min BADEVÆGT er den meste trælse ting på badeværelset

Ville bare høre om der evt. er andre end bare MIG som har taget så meget på ALLEREDE?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

silden85

jeg er i uge 17+2 og jeg er ca tager 3-5 kg på siden uge 8 hvor jeg var ved lægen

Anmeld

20. juni 2010

Sky

Hejsa

Hvor er jeg bare GLAD for at se at jeg ikke er den eneste der bare slet ikke er vild med det med vægten ... og jeg er så heller slet ikke god til at få kommentare omkring det, for jeg synes ikke det er så sjovt

Jeg er nøjagtig 20 uger i dag (JUHUUUUU!!)... Og jeg har taget 5 kg. på. Jeg aner ikke om det er meget eller lidt, det eneste jeg kan foholde mig til er at jeg ikke spiser usundt - jeg spiser helt almindeligt og nøjagtig som jeg gjorde før, og jeg har ikke tænkt mig at ændre på det eller gå på jur, for det er jo for dumt...VI ER JO GRAVIDE!

Jeg har valgt at sige til mig selv at jeg vejer mig 1 gang i ugen max - jeg burde helt sikkert lade vær, men kan bare ikke. Udover det har jeg snakket med min kæreste om det, og han ved at jeg synes det er skide svært, og derfor har jeg gjort ham det meget klart hvor meget jeg har brug for hans opbakning samt at han hjælper mig til at synes at min krop er flot også selvom der kommer lidt på sidebenene og på røven og hofterne. Jeg trøster mig ved at fra nu af sætter kiloene primært sig på maven, og som min veninde siger! - så lægger man sgu ikke så meget mærke til alt det andet

Jeg er så lykkelig for at være gravid, og jeg synes gravide maver er vildt flotte ...Og så kommer der en lille fantastisk baby ud af den og så er det da det hele værd...

Anmeld

20. juni 2010

Fru.Mäes <3

Jeg tror det hele bunder i - for mit vedkommende at jeg altid har haft kontrol over min vægt. Også lige pludselig ser man på vægten, at den bare stikker af fra én  

Men som mine veninder, forældre og ikke mindst kæresten siger - så er det jo meget normalt. JAH, ved det godt - men synes stadigvæk det er underligt at lade kroppen bestemme - hvor det altid har været mig der har bestemt..

Jeg ELSKER at være gravid, og især nu hvor man kan begynde at se at man er gravid - og ikke bare FED

Min kæreste siger osse - at det er helt i orden at tage på. SÅ længe jeg ikke sidder hele tiden og kører chokoladekage, chips og fast food ind, og brger min graviditet som en undskyldning for at spise mere, end jeg plejer  Og kan kun give ham helt ret

ANg. min badevægt - så er den kommet væk også gider jeg ikke se på den før om en månede. For gider ikke være ked af det hver uge, når jeg stiller mig op på den - så hellere få chokket om en månede..

Anmeld

20. juni 2010

isimaven

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg tror det hele bunder i - for mit vedkommende at jeg altid har haft kontrol over min vægt. Også lige pludselig ser man på vægten, at den bare stikker af fra én  

Men som mine veninder, forældre og ikke mindst kæresten siger - så er det jo meget normalt. JAH, ved det godt - men synes stadigvæk det er underligt at lade kroppen bestemme - hvor det altid har været mig der har bestemt..

Jeg ELSKER at være gravid, og især nu hvor man kan begynde at se at man er gravid - og ikke bare FED

Min kæreste siger osse - at det er helt i orden at tage på. SÅ længe jeg ikke sidder hele tiden og kører chokoladekage, chips og fast food ind, og brger min graviditet som en undskyldning for at spise mere, end jeg plejer  Og kan kun give ham helt ret

ANg. min badevægt - så er den kommet væk også gider jeg ikke se på den før om en månede. For gider ikke være ked af det hver uge, når jeg stiller mig op på den - så hellere få chokket om en månede..

det lyder fornuftigt at gemme badvægten væk!! så længe man ved at kosten er sund og fornuftig så må man vel leve med det der ryger på. Jeg er 17 uger nu og tror jeg har taget 4 kilo på men jeg føler bare at min krop bliver slap, det er som om musklerne bare forsvinder og jeg er ikke holdt op med at motionere så jeg er heller ikke for begejstret for min krop lige nu.
Men jeg elsker mit ufødte barn og dette er virkelig en ønsket graviditet så jeg har besluttet mig for at tage den med alt hvad den har at byde på også de grimme kilo håber dog inderligt at jeg endnu en gang bliver skånet for strækmærker, men det må tiden vise.

Jeg håber bare for os alle at kiloerne kun sætter sig løst og rasler af så snart vi får født
fra mig

Anmeld

22. juni 2010

Fru.Mäes <3

JEG ER VIRKELIG KED AF DET I DAG

Kan simpelthen ikke komme igennem dagen, uden at tænke på de skide KILO som sidder på min krop! Synes bare det er så skide svært at acceptere - synes efterhånden at jeg ikke har lyst til at spise. For det HELE sætter sig bare på min krop, og kan ikke klare tanken om det

Anmeld

23. juni 2010

Delilah

Jeg er i uge 27 (28 imorgen) og jeg har allerede taget 14 kilo på! Syntes også det er helt vildt meget, hvilket det jo måske også er, men jeg spiser altså heller ikke helt vildt usundt og jeg får motion. Jeg spiser måske en is eller en småkage engang imellem men det er ikke noget der bør sætte sig for meget.

Er også selv rimelig meget nede på grund af min vægt da jeg også selv plejer at have styr på det..

Jeg håber bare det er noget det er nemt at komme af med når nu jeg engang har født.

Så jeg er i samme sko som dig, vi må bare håbe det går over! Det bør det vel også gøre så længe vi spiser sundt og motionerer 

Anmeld

24. juni 2010

Sky

Ja det er mega træls! - jeg hader også vægten, og synes også allerede at jeg er stor som et hus ... MEN der er bare ikke noget at gøre! - enten tager min krop det på den gerne vil, eller også skal jeg på kur og det vil jeg ikke når jeg er gravid for det er sgu skørt...

Det jeg bare ikke forstår er, hvorfor man kan tage så meget på når man ikke spiser anderledes end man plejer? - det er som om ens krop bare er en svamp!! - ved godt at baby selvfølgelig også vejer, men de 400g er jo ikke meget i forhold til de 5 kg jeg har taget på indtil videre

Vi må bare holde sammen når vi har født og være totalt seje til at holde hinanden i ørene så vi kommer af med alle kiloene igen.

Knus

Sky, 20+4

Anmeld

13. juli 2010

loralilly

Dejligt med nogle lidelsesfæller herinde :-)

Jeg er 22+2, og jeg har lige rundet de 10 kg her til morgen.

Jeg kan virkelig også mærke, at jeg lægger mig ud synes jeg. Jeg har hele tiden bare syntes, at det var vildt dejligt at være gravid - og det er det da også stadig - men nu begynder jeg bare at føle mig gumpetung og en smule belastet af det også. Og det irriterer mig grænseløst.

Knus lora

Anmeld

13. juli 2010

Lise 26

jeg har også taget 9 kilo på og jeg har i 22 uge.. jeg har det også vildt skidt med det, men det er jo ikke noget at gøre ved før efter man har født :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.