Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Dansker I Holland

Jeg har kun taget omkring 3 kilo på har jeg lige opdaget hihi... Og det er HELLER ikke for hovere hihi...

Knus Sussie 29+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Sky

Altså jeg er også oppe på de +11 og jeg er faktisk begyndt at være ligeglad ..jeg synes jeg er lige som jeg skal være! - og det sys mandan, lægen og jordemoderen også, og så kan det vel ikke være bedre

Udover det skal man jo også lige huske at ta udgangspunkt i hvad man vejede da man blev gravid - altså om man var under- ,normal- eller overvægtig, for det ER altså bare ikke normalt kun at ta 2 kg. på i en hel graviditet

Sky 30+4

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

SÅ - nu er jeg gået i uge 30+4 - og vægten siger stadigvæk KUN +10 kg.  SÅ vil ikke klage

Anmeld

12. september 2010

de-wett

Jeg er gået i 29 uge nu og har taget ca 15 kg på  syntes godt nok det er meget af at prinsessen kun vejer 1200 g

Anmeld

12. september 2010

silden85

jeg er 29+2 og taget +12 på, det er meget, men bare han har det godt og da jeg var til jdm sidste tirsdag skønne hun ham til at veje 1300g

Anmeld

18. september 2010

*A*

FrøkenHedegaard skriver:

Hvis man bliver sur over sådan noget - så har man sine VANDFYLDT - HÆVET fødder i alt for små sko, vil jeg sige

Der er jo ikke andet for, end at jeg skal ud og spadsere nogle lange tur med barnevognen, når bettemanden kommer til verden

Nemlig

Anmeld

19. september 2010

de-wett

sidst jeg var ved jm stod vægten på 81 og inden jeg blev gravid vejede jeg omkring 65. så har taget en hel del på og venter kun en lille pige  nu er jeg 31+1

Anmeld

20. september 2010

morNov2010

Har lige været ved læge her til morgen og vægten siger +5,1 kg. Det er jeg simpelthen så lykkelig for, da jeg, inden jeg blev gravid, havde tabt mig 45 kg, og var skrækslagen for at tage alt for meget på.

Og det er altså ikke fordi jeg gør en hel masse for at undgå at tage på, men min ændrede livsstil gør selvfølgelig en hel masse.

Kh Mette, 32+4

Anmeld

24. september 2010

DitteMarie

Har rundet 10 kg i dag, hvor jeg er 33+3

Anmeld

12. oktober 2010

Sky

Så må det være tid til en lille update fra mig!

Jeg er i dag 36+2 og har taget 15,5 kg. på...wauu det lyder af meget, men har det faktisk ok med det

Jeg døjer efterhånden en del med væske i hænder, arme og især fødder og ben så det bliver spændende at se hvor meget af det der udgør vægten, for de forsvinder jo temmelig hurtigt igen siger de kloge...

Min startvægt var 64 og vejer i dag 79,5...havde bare aldrig nogensinde troet at vægten skulle sige noget med 80 når jeg stod på den men ja ja! - det tager vi så med for det ender det da med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.