Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

silden85

puha jeg synes at jeg har taget alt for meget på men jeg regner med at tabe det bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

isimaven

Jeg kan fuldt ud forstå at kvinder ønsker at føle sig lækre også når de er gravide og ikke mindst bagefter, jeg er frygtelig forfængelig med min krop og kan slet ikke holde mig selv ud når jeg vejer mere end jeg synes godt er, men i denne 3. og måske sidste graviditet har jeg bare besluttet mig for at jeg motionerer, spiser sundt og accepterer hvad der ryger på sidebenene - men der bliver godt nok også knoklet igennem efter fødslen for jeg synes da klart at jeg vil være en mor i god form. Så jeg håber på at vægten vil beherske sig men nægter at gå ned over vægtøgning

god graviditet til os alle
knus isimaven

Anmeld

18. august 2010

mortilnoahogmelina

Heeej

Jeg er godt nok ik så langt henne som jer andre , men jeg har taget 4,2 kg og jeg er 20+5 . Jeg synes selv det er ufattelig meget og til tider hader jeg faktisk allerede min krop .

- Jeg er desværre bare allrede blevet ramt af bækkenløsning Hvilket har gjordt det meget svært for mig at lave nogen form for motion , ikk alle dage er det lige behageligt bare at skulle gå ud på toilettet . Så jeg må nok bare se i øjnene at der kommer nogen ekstra kg på under graviditeten .

rigtig god graviditet til jer alle

Knus

Anmeld

18. august 2010

Fru.Mäes <3

Pernille08 skriver:

Heeej

Jeg er godt nok ik så langt henne som jer andre , men jeg har taget 4,2 kg og jeg er 20+5 . Jeg synes selv det er ufattelig meget og til tider hader jeg faktisk allerede min krop .

- Jeg er desværre bare allrede blevet ramt af bækkenløsning Hvilket har gjordt det meget svært for mig at lave nogen form for motion , ikk alle dage er det lige behageligt bare at skulle gå ud på toilettet . Så jeg må nok bare se i øjnene at der kommer nogen ekstra kg på under graviditeten .

rigtig god graviditet til jer alle

Knus

Heej

4,2 kg. synes jeg slet ikke er meget - når du er i uge 20+5.

Jeg havde allerede i uge 11 tager 8 kg. på - så her gik det smadder hurtigt med at få kilo på

Jeg stoppede så osse med at ryge, så derfor kom der osse lige lidt ekstra på.

MEN - jeg kan nemt følge dig i at det bare ikke altid er lige fedt - der gik meget lang tid, før jeg kunne nyde at jeg var gravid og at jeg var blevet tykkere...

MEN op med humøret - vi smider det hele efter vi har født - er jeg SIKKER PÅ

Anmeld

18. august 2010

mortilnoahogmelina

Jaaa , jeg håber virkelig os at det hele er væk bagefter .

- Ja jeg må nok os indrømme at jeg ahr meget svært ved at nyde min graviditet , der sker så fandens mange ting med ens krop det er jo helt vildt , men msn må bare tage det hele i stiv arm, det skal nok blive bedre efter fødslen igen

Anmeld

18. august 2010

Fru.Mäes <3

Pernille08 skriver:

Jaaa , jeg håber virkelig os at det hele er væk bagefter .

- Ja jeg må nok os indrømme at jeg ahr meget svært ved at nyde min graviditet , der sker så fandens mange ting med ens krop det er jo helt vildt , men msn må bare tage det hele i stiv arm, det skal nok blive bedre efter fødslen igen

Man skal lige pludselig give ens krop lov til at vokse - og man kan ikke holde styr på vægten mere..

MEN - så længe man ikke bruger sin graviditet som en undskyldning, til at proppe sig med alt det der LÆKRE usunde slik, chip, is, kager osv. SÅ kan man med god samvittighed, nyde sin graviditet

Anmeld

18. august 2010

mortilnoahogmelina

JAaa det er jo lige præcis det . Jeg synes ikke jeg lever usundt som sådan , jeg lever som jeg hele tiden har gjort os før jeg blev gravid , ja jeg spiser slik kage chips is osv , men langt fra hver dag , engang imellem men det synes jeg bestemt os der skal være plads til .

Men ja man burde nok nyde sin graviditet i stedet man kan jo ikke ændre vægten lige meget hvad

Anmeld

18. august 2010

Fru.Mäes <3

Pernille08 skriver:

JAaa det er jo lige præcis det . Jeg synes ikke jeg lever usundt som sådan , jeg lever som jeg hele tiden har gjort os før jeg blev gravid , ja jeg spiser slik kage chips is osv , men langt fra hver dag , engang imellem men det synes jeg bestemt os der skal være plads til .

Men ja man burde nok nyde sin graviditet i stedet man kan jo ikke ændre vægten lige meget hvad

Jeg spiser osse alt det der LÆKRE engang imellem - ligesom inden jeg blev gravid.. Og det skal der altså osse bare være plads til

Vi skal hvert fald nyde denne her tid - for det er virkelig lækkert at være gravid og ikke mindst at mærke den bette i maven.

Skidt med kiloene så - dem ammer vi bare væk, det er hvert fald MIN plan

Anmeld

18. august 2010

mortilnoahogmelina

Heeh , jaaa bastemt . Ja det er sku stort at mærke den , det er næsten som at komme i den 7 himmel

- Jaa bestemt , ellers må vi bare gå en ekstra tur hver dag

Hvornår ahr du termin ??

Anmeld

18. august 2010

Fru.Mäes <3

Pernille08 skriver:

Heeh , jaaa bastemt . Ja det er sku stort at mærke den , det er næsten som at komme i den 7 himmel

- Jaa bestemt , ellers må vi bare gå en ekstra tur hver dag

Hvornår ahr du termin ??

Jah, det er virkelig vidunderligt at mærke denne lille ting inde i maven - for midt vedkommende en lille dreng

Jeg har termin den 18 November - 3 måneder LIGE PRÆCIS i dag.. Glæder mig bare så meget til han kommer ud og jeg kan se ham..

Hvad med dig, ved du hvad du venter og hvornår er du sat til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.