Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Sky

600 g?... så må baby da spise af din krop for den vejer da snart selv mere end det og så kommer væske, livmoder, bryster osv jo oveni 

Jeg har fortsat taget de der 8 kg på... Synes det er ok, men ville da hellere ha sagt 600g ...Mit mål var at holde mig under de 10 kg ved lægetjek i uge 25 og det lykkes forhåbentlig!

Sky - 24+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

zara83

Hejsa..

Jeg er selv i uge 25+2 og har taget 5 kg på.
Jeg spiser også rimelig sundt. Gider ikke alt det usunde mad også det med at man skal spise for 2 når man er gravid den holder ikke helt..

Men det kan jo være at du så resten af din graviditet ikke tager så meget mere på?....

Knus Zara

Anmeld

5. august 2010

Oxydation

Synes også selv det er lidt vildt, at jeg kun har taget 600 gram på For har meget let ved at tage på Men kan jo være det kommer

Anmeld

6. august 2010

h_bernie

Jeg er 27+4 og har taget 4 kg på. Det er mit andet barn og tror bare ikke jeg har tendens til at tage voldsomt på i mine graviditeter. Endte på 11 kg med den første. Min nu må vi se, er lidt større denne gang, så hvem ved om det bare kommer sidst i graviditeten.

Da jeg havde født August tabte jeg de 9 kg ved fødslen og ammede resten væk. Faktisk røg jeg under min normalvægt. Så AMNING rigtig god slankekur. Bare husk ikke at æde lige så meget, når du stopper med at amme. He he så kom der sku lige lidt ekstra kg på end der havde været tidligere og de blev ikke smidt igen.

Anmeld

15. august 2010

Sky

Nå så må det være tid til en lille update!...hvis man har lyst og tør

Er i dag uge 28+0 og vægten siger +9!

Det går langsomt med vægtøgningen heldigvis - maven bliver dog STOR sys jeg, men det er jo kun dejligt selvom den også efterhånden er lidt i vejen

Knus Sky

Anmeld

16. august 2010

Fru.Mäes <3

.. Er i uge 26+5 i dag, og vægten siger ialt + 8 kg. Jeg tabte mig lige lidt for et par uger siden, da jeg lige havde et par dage - sammen med WC´et

Så runde de 10 kg. - men røg så ned på 8 kg.

Anmeld

16. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Her er en lille update fra det midtjyske...

Vægten siger +4,5 kg, så det er jeg godt tilfreds med, men jeg vejede jo også en del kg. for meget inden graviditeten.

Jeg er så heldig, at se man mig kun bagfra, så kan man faktisk ikke se at jeg er gravid 25+6, så det er dejligt.

Anmeld

16. august 2010

isimaven

Så også en Update herfra, nu 25+0 har jeg taget 7 kilo på, så jeg ender nok på den forkerte side af de 10 kilo jeg plejer at lægge på når jeg venter mig. Men jeg skrev før i denne tråd at det drejer sig om mit elskede ufødte barn og derfor prøver jeg at tage de kilo som de kommer og så skal der bare kæmpes efter fødslen!!
Knus isimaven

Anmeld

16. august 2010

Kats

isimaven skriver:

Så også en Update herfra, nu 25+0 har jeg taget 7 kilo på, så jeg ender nok på den forkerte side af de 10 kilo jeg plejer at lægge på når jeg venter mig. Men jeg skrev før i denne tråd at det drejer sig om mit elskede ufødte barn og derfor prøver jeg at tage de kilo som de kommer og så skal der bare kæmpes efter fødslen!!
Knus isimaven

Helt enig i din indstilling Skulle graviditeten ende et par kg højere end ventet - så er det en sag der skal ordnes bagefter!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

17. august 2010

Sky

isimaven skriver:

Knus isimaven

Er også helt enig med dig!...Jeg elsker min ufødte datter, og min krop må bare ta det på den nu synes, men derfor kan man jo godt være lidt forfængelig og ønske sig at være "lækker" selvom man er gravid...og også når man engang er færdig med at være gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.