Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

*A*

Hej,

Jeg er 21+6 og har taget lidt under 3 kg på. Jeg synes ikke det er ret meget, taget i betragtning af at jeg venter tvillinger, men til scanningen d. 6/7 sagde de at drengene i maven voksede som de skulle. De sagde at jeg bare skulle være glad for at jeg ikke havde taget mere på!  Men jeg slipper nok ikke så let - der skal nok komme mange flere kg på... Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Kaufie

Har taget 6 kg på og er i dag 20+4.

Under første graviditet tog jeg 20 kg på i alt (!!) Men tabte de 13 ved fødsel og i ugerne umiddelbart efter. Jeg havde en del vand i kroppen - og det er sikkert også tilfældet for mange af jer her i sommervarmen.....

Så selvom barnet kun vajer ca 500 g og der er ca 1 liter fostervand - så er der altså en del ekstra væske i kroppen - blod og vand - og dertil kommer ammedepoterne, som også bliver opbygget nu.

Min JM sagde første gang, at "nyt" fedt er sundere som ammedepoter, da der ikke er ophobet så mange affaldsstoffer i det.

Jeg slap dog aldrig af med de sidste 5 kg efter mit første barn - det må vi arbejde på efter nr 2.....

Anmeld

15. juli 2010

DitteMarie

Hej!

Jeg er 23+2 og har taget 7 kilo, troede det var alt for meget, men efter at have læst jeres indlæg tæker jeg det er ok. Tak for det :-)

Anmeld

16. juli 2010

sujaco

hej jeg er i uge 22+ 2 og har taget 5 kilo på, hvor de sidste 2 kilo er kommet løbende og hurtigt i løbet af de sidste 14 dage..... og jeg er blevet mer klodset

Anmeld

17. juli 2010

Fru.Mäes <3

SÅ - det er vist på tide at skrive igen

Jeg er nu i uge 22+3 i dag, og vægten (( SOM JEG ELLERS HAVDE STILLET IND I SKABET, HAVDE ALLIGEVEL fUNDET SIN VEJ UD I DAG )) siger i dag + 10 kg ialt.

Hmm, det er sku meget - men er kommet til at tænke på, ved hjælp fra kæresten. AT jeg stoppede med at ryge inden jeg blev gravid, og sidste jeg stoppede med at ryge - tog jeg godt 7 kg. på! SÅ er egentlig slet ikke så ked af det mere

Og som jeg ser på det - så skal de sku nok komme af igen efter fødslen!! Og alle I andre piger - vi er sku da for seje!!! Vi bærer rundt på GULD i maven - også er det sku lovligt at tage på! Om det så kun er 3 kg. eller om det er 33 kg. så er vi alle sammen så forfængelige at vi smide kiloene igen

I KNOW THAT

Anmeld

18. juli 2010

Sky

Ja jeg kan da også lige lave en lille update

Var på vægten i morges og den sagde + 8 kg ialt - det betyder at vægten har stået stille i 2 uger og det er bare NICE

Jeg ved at der nok skal komme flere kg på senere hen, men jeg vil ikke ret gerne over de +15 ialt og det synes jeg stadig at der er håb for

...og JA! - de skal nok alle sammen komme af igen - mit mål er da faktisk også at de skal være væk så jeg med god samvittighed kan spise min højt elskede julemad

Sky 24+0

Anmeld

19. juli 2010

Fru.Mäes <3

GUD jah - havde sku da helt glemt JULEMADDEN

Amen, så må vi sku knokle lige igennem inden der skal indtages julemad - for indtages JULEMAD, det skal der sku!

Brun sovs - and - brune katofler, min tænder render helt i vand

Anmeld

22. juli 2010

Oxydation

Siden jeg var til læge første gang ( da jeg var 7+4) og så til nu (22+4) Har jeg kun taget 600 gram på

Anmeld

22. juli 2010

Fru.Mäes <3

ÅH gud da - 600 gram. Det var satme ikke meget da  Så føler man sig SATME fed da

Anmeld

22. juli 2010

silden85

det var godt nok ikke meget :O jeg føler jeg mig også fed, jeg er 21+6 og har nok taget 5-6 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.