Kilo?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa allesammen

Også en lille opdate herfra...Er i dag 33+6 og er under 7 kg. igen. Det har hele tiden været mit mål at holde mig under de 10 kg., da jeg jo havde lidt ekstra at tage fra inden jeg blev gravid.

Jeg er overbevist om, at den relative vægt øgning skyldes, at min graviditets sykkersyge har tvunget mig til at tænke lidt mere over hvad jeg kommer i munden.

Dog ikke her i weekenden hvor vi har fejret både min mands og hans fars fødselsdag... så der er kommet lidt ekstra sødt indenbords.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Fru.Mäes <3

NÅHHH, så skete der noget med vægten  Jeg er i dag i uge 35+2

Start vægt: 74,6 kg.

NU vægt: 87,8 kg.

Også behøver vi sku ikke mere altså

Og nu glæder jeg mig VIRKELIG til at komme af med maven, og få min krop tilbage!!

Anmeld

25. oktober 2010

Luuna13

Jeg har taget meget på ca. 17 kg og er nu i uge 35 i dag. 

Pyhh - kan altså også godt mærke det i kroppen. Bækkensmerter, ondt i ryggen, vand i kroppen og en del eksem, så må nok indrømme at jeg har trøstespist og hygget mig lidt for meget.. Glæder mig bare som sindsyg til at se den lille prinsesse og naturligvis også til at få min egen krop igen og blive lidt mere mobil. Føler mig lidt hjælpeløs nogle gange med den store mave men det kender i jo godt alle sammen..  

Kan næste ikke vente mere

Anmeld

25. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Luuna13 skriver:

Jeg har taget meget på ca. 17 kg og er nu i uge 35 i dag. 

Pyhh - kan altså også godt mærke det i kroppen. Bækkensmerter, ondt i ryggen, vand i kroppen og en del eksem, så må nok indrømme at jeg har trøstespist og hygget mig lidt for meget.. Glæder mig bare som sindsyg til at se den lille prinsesse og naturligvis også til at få min egen krop igen og blive lidt mere mobil. Føler mig lidt hjælpeløs nogle gange med den store mave men det kender i jo godt alle sammen..  

Kan næste ikke vente mere

ÅHHHH, jeg føler 200% med dig!! Har det på samme måde, glæder mig MEGET til at min egen krop kommer frem igen - det er efterhånden SINDSSYGT hårdt!

At skulle OP af sofa´en og sengen - skulle have strømper på - KLIPPE NEGLE på fødderne og barbere ben!! PUHA, bliver helt forpuset bare af at snakke om det

Jeg er så inde i en god periode med at spise - der er nemlig kommet CLEMENTINER!! Og de er bare sindssyge gode lige pt. også bager jeg en masse knækbrød som jeg går og spiser af..

MEN kiloene kommer alligevel

Anmeld

25. oktober 2010

Kaufie

Er 35+0 idag og har taget 13 kg på. Det er 5 kg mindre end jeg havde taget på på nuværende tidspunkt under 1. graviditet, så det er ok.

Jeg kan fuldt ud følge jer med at maven bare er i vejen for tiden..... Og jeg skulle hilse og sige, at det absolut ikke bliver nemmere at hjælpe sin 3-årige med at komme i flyverdragt og støvler..... For ikke at tale om at rydde op efter ham..... Der er laaangt ned på det gulv....

Anmeld

25. oktober 2010

Luuna13

Dejligt med lidt opbakning... Vi må løfte (maverne) i samlet flok  ..

Har allerede snuppet den gode ide, og har lige taget en plade knækbrød ud af ovnen.. Mums!! .. Og clementiner. Dem må jeg ud og købe i morgen..   Super gode alternativer og dem kan baby helt sikkert også godt lide..

Rigtig god mandag aften til alle..

Anmeld

25. oktober 2010

isimaven

Pyha ja de skide kilo altså der er nu sneget sig 11 kilo på mig her 35+0 og jeg nægter simpelthen at tage mere på (optimist ja jeg ved det godt)!! Men jeg krydser virkelig fingre for at kiloene må rasle af os allesammen så hurtigt som muligt så vi kan se fine ud juleaften
fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.