Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Palaja skriver:

Hejsa.

Jeg har altså også prøvet lige pludselig at stå med en klamydiainfektion som jeg ikke anede hvor kom fra. Gik til lægen fordi jeg troede jeg havde blærebetændelse, og det viste sig at være klamydia. Jeg havde på det tidspunkt kendt min kæreste i tre år, og ingen af os har været sammen med andre, det er jeg fuldstændig sikker på. Vi havde nogle måneder hvor vi var fra hinanden, så hvis han ville have været sammen med andre kunne han bare have sagt han havde været det der. Min læge sagde til mig at man godt kan være bærer af sygdommen uden den er i udbrud, nu ved jeg så ikke om jeg så ville have testet positiv hvis jeg havde fået taget en test før den kom i udbrud... det er da muligt.

Nå, men altså. Selvom jeg har båret på sygdommen i ca. 3,5 år inden den kom i udbrud, havde jeg overhovedet ikke nogen problemer med at blive gravid.

Jeg synes du skal stole på din kæreste som du gør. Selvfølgelig skal man ikke være naiv, og nogle mænd snyder osv., men jeg er 100 % overbevist om jeg kender min mands personlighed godt nok til at udelukke at han havde været sammen med andre, og hvis du har det på samme måde syns jeg du skal vælge at stole på din kæreste.

Held og lykke med det hele. Hilsen Maja

Nu skriver hun jo i starten,at de ER blevet tjekket  TO gange før,hvor der IKKE var noget! Så tror du selv på at det ligger i dvale ( selv om man alle steder læser det IKKE kan det) PLUS det har snydt testen TO gange tidligere???

Jeg ved ikke med jer andre,men jeg tror ikke en skid på det. ENTEN har hun været udenom eller også har han!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mikkelmusen

Miss.Sunshine skriver:

Nu skriver hun jo i starten,at de ER blevet tjekket  TO gange før,hvor der IKKE var noget! Så tror du selv på at det ligger i dvale ( selv om man alle steder læser det IKKE kan det) PLUS det har snydt testen TO gange tidligere???

Jeg ved ikke med jer andre,men jeg tror ikke en skid på det. ENTEN har hun været udenom eller også har han!

Er det ikke en rimelig grov beskyldning at komme med, om nogen du ikke kender personligt? I øvrigt er hun ked af det og du viser ikke den mindste smule medfølelse.. Måske skulle du bare lade være med at svare hvis du ikke har andet end grove beskyldninger at komme med.

God dag.

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Miss.Sunshine skriver:

Nemlig - hele forskellen på de to historier er, at Mia er testet efter hun er startet sit forhold op til kæresten. Jeg tror ikke gyn ved det og måske så mener at det kan være i kroppen mange år uden man mærker det - for det er jo sandt. Det kan altid spores i test kort tid efter smitte.

Det kan være svært at erkende at ens partner kan finde på den slags. Erkendelsen vil jo tit kræve en voldsom handling: Brud eller tilgivelse med manglende tillid i lang tid fremover.

Øv, den er grim. Håber bare at kæresten har fået sig et chok og glæder sig over, at Mia vil ham så meget og de på apoteket er så uvidende at de fortæller toiletsæde historien. Den er for pokker joke ude i byen!

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Mikkelmusen skriver:

Er det ikke en rimelig grov beskyldning at komme med, om nogen du ikke kender personligt? I øvrigt er hun ked af det og du viser ikke den mindste smule medfølelse.. Måske skulle du bare lade være med at svare hvis du ikke har andet end grove beskyldninger at komme med.

God dag.

Jeg har svaret hende tidligere også på en pæn måde og dette svar var ikke til hende. Læs lige hvem jeg citer inden du selv brokker dig. Jeg har selvfølgelig ondt af hende,ingen tvivl om det,men jeg syntes altså heller ikke hun skal gå og være naiv.

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

KaMa skriver:

Nemlig - hele forskellen på de to historier er, at Mia er testet efter hun er startet sit forhold op til kæresten. Jeg tror ikke gyn ved det og måske så mener at det kan være i kroppen mange år uden man mærker det - for det er jo sandt. Det kan altid spores i test kort tid efter smitte.

Det kan være svært at erkende at ens partner kan finde på den slags. Erkendelsen vil jo tit kræve en voldsom handling: Brud eller tilgivelse med manglende tillid i lang tid fremover.

Øv, den er grim. Håber bare at kæresten har fået sig et chok og glæder sig over, at Mia vil ham så meget og de på apoteket er så uvidende at de fortæller toiletsæde historien. Den er for pokker joke ude i byen!

Jeg syntes også det er en ret ufed situation. Og det må virkelig være svært når han holder på sit. Men facts er vel facts?

Jeg syntes det er så synd for hende. Øv en skod situation.

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Hvad er det for et apotek og gyn du har været til? synes det er meget træls at de giver forkert info til dig/jer og jeg synes klart det noget i burde gå vider med og s gå til en anden gyn og få sandheden at vide. 

Håber dig og din kæreste VIRKELIG får en ordentlig snak omk dette for det kan KUN ske gennem sex så der er jo noget der ikke stemmer. 

Håber i finder ud af det inden i bringer et barn ind i det forhold. 

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Miss.Sunshine skriver:

Jeg syntes også det er en ret ufed situation. Og det må virkelig være svært når han holder på sit. Men facts er vel facts?

Jeg syntes det er så synd for hende. Øv en skod situation.

Ja, det er så meget skod - er bange for at ønsket om at blive gravid overskygger at hun handler på det, og så skal det takles, når lille baby er inde i billedet :-(

Håber at vores ret konfronterende svar sætter lidt gang i nogle realistiske tanker, så hun ikke kommer i en endnu værre situation.

Anmeld

29. maj 2010

Pikku Myy

Hej Miia90 og alle jer andre

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg synes det er lidt synd at en frygt for ikke at kunne blive gravid pga klamydia, skal ende med at handle om at hendes kærestes mulige utroskab.

Er det i bund og grund ikke ligegyldigt? Hvis de har et godt og stabilt forhold og er glade for hinanden (hvilket det bestemt lyder til), er det vel ikke op til jer at så tvivl. Det lyder til at de har besluttet at stole på hinanden og se frem af.

Til trådstarter: Jeg synes du skal stole på dig selv. Den læge du linker til, skriver jo faktisk at det er muligt at teste falsk negativ, så det kan jo godt være tilfældet hos jer. Du er ikke den første jeg har hørt fortælle om en pludselig mystisk-opstået klamydiainfektion.

Jeg krydser fingre for at infektionen ikke har betydning for fremtidige graviditeter

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

pokulati skriver:

Hej Miia90 og alle jer andre

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg synes det er lidt synd at en frygt for ikke at kunne blive gravid pga klamydia, skal ende med at handle om at hendes kærestes mulige utroskab.

Er det i bund og grund ikke ligegyldigt? Hvis de har et godt og stabilt forhold og er glade for hinanden (hvilket det bestemt lyder til), er det vel ikke op til jer at så tvivl. Det lyder til at de har besluttet at stole på hinanden og se frem af.

Til trådstarter: Jeg synes du skal stole på dig selv. Den læge du linker til, skriver jo faktisk at det er muligt at teste falsk negativ, så det kan jo godt være tilfældet hos jer. Du er ikke den første jeg har hørt fortælle om en pludselig mystisk-opstået klamydiainfektion.

Jeg krydser fingre for at infektionen ikke har betydning for fremtidige graviditeter

Altså hvis ikke man vil have nogle svar,så skal man ikke skrive herinde. Jeg håber også hun kan blive gravid,jeg håber også hun får en baby,men jeg er altså nødt til at reagere på noget så indlysende. Desuden syntes jeg det ville være synd at få blive gravid og så ende med at gå fra hinanden. Hvis hun kan/Vil acceptere utroskab,fint nok, det bestemmer hun selv 100%. Men at hun skal ha snuppet klamydia fra et toiletsæde et sted i byen, den køber jeg altså ikke.

Anmeld

29. maj 2010

Pikku Myy

Altså hvis ikke man vil have nogle svar,så skal man ikke skrive herinde. Jeg håber også hun kan blive gravid,jeg håber også hun får en baby,men jeg er altså nødt til at reagere på noget så indlysende. Desuden syntes jeg det ville være synd at få blive gravid og så ende med at gå fra hinanden. Hvis hun kan/Vil acceptere utroskab,fint nok, det bestemmer hun selv 100%. Men at hun skal ha snuppet klamydia fra et toiletsæde et sted i byen, den køber jeg altså ikke.

Jeg tror måske vi er uenige om hvad tråden handler om. Eftersom tråden ligger i "Barnløshedsbehandling" går jeg ud fra at det er risikoen for ikke at kunne få børn hun spørger til (med historien om klamydia som begrundelse). Hvis den havde ligget under "Parforhold", var det en anden sag...

Rettelse: Jeg er iøvrigt overhovedet ikke i tvivl om at alle der skriver herinde håber på at trådstarter stadig kan blive gravid. Hvis det kunne misforståes er jeg ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.