Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Miia90

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mutti2B

Miia90 skriver:

piger se lige.

fra læge dokten.dk

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200289.htm

I linket er der jo ingen af dem der er testet efter de har fundet sammen og det skriver du at I er og at den var negativ. Så klamydia må da være kommet efter I blev testet sidst

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

først gang jeg fik lavde sådan en klamydia test var den Negativ gangen gang var den Negativ og nu er den Posiiv :/

hvor forstår bare ikk hvorfor min gyn så siger at man godt kan gå i flere år uden man  kan teste klamydia uden det kan se ??

hvis i siger da kan ses efter 14dage, så må man joi ha bollet uden om eller ved. det lign. fandme bare ikk ham, han er så meget imod sådan noget.

og vil så gerne have baby

Anmeld

25. maj 2010

Soap

Miia90 skriver:

Seriøst. forstår virkelig ikk hvordan det er kommet så. jeg har ikk været sammen med nogen og kæresten er så meget imod utroskab og kunne ikk drømme om og gøre det. han vil vil være ærlig omkring det isteden for og være et svin

Man kender kun folk til tænderne også ens partner 

Feks jeg har et barn fra tidligere som er 11 år nu snart 12 år og fandt ud af for 1,5 år siden ved tilfælde at min eks havde gennem hele min graviditet lagt i med vores underbo, jeg anede det ikke og havde heller aldrig troet han ville ku være sådan 

Og det var 10 år efter jeg gik fra ham, at jeg fik den viden sååååååå 

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Miia90 skriver:

først gang jeg fik lavde sådan en klamydia test var den Negativ gangen gang var den Negativ og nu er den Posiiv :/

hvor forstår bare ikk hvorfor min gyn så siger at man godt kan gå i flere år uden man  kan teste klamydia uden det kan se ??

hvis i siger da kan ses efter 14dage, så må man joi ha bollet uden om eller ved. det lign. fandme bare ikk ham, han er så meget imod sådan noget.

og vil så gerne have baby

Det virker helt i skoven at din gynækolog skulle have sagt det - tror du ikke der er tale om en misforståelse? Vi mener det ikke af ond vilje, at påpege at der måske er en i forholdet der har været et andet sted. Det er kun fordi, at det ikke kan lade sig gøre anderledes  - men det er jo også svært, hvis han siger at han ikke har og i som sådan stoler på hinanden - kan sagtens forstå dig.

Som tidligere skrevet det er en suspekt situation, hvor i bliver nødt til at snakke lidt mere sammen derhjemme tror jeg, hvis den egentlig årsag skal findes - du ville jo også gerne høre fra andre og eventuelt have et godt råd, så det er det jeg kan give dig .

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=3990

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

synes bare det hele er meget mærkeligt

ved ikk hva jeg skal gøre.

og hvor stor chance er der så nu for jeg hovede bliver gravid.??

Anmeld

25. maj 2010

MetteMTH

Når du har taget den pille imod klamydia, går det selvfølgelig væk, hvis du så f.eks går i seng med en der har klamydia lige efter, vil du blive smittet igen, men man kan ikke se det i en ''test'', Først en måned efter.

Anmeld

25. maj 2010

MetteMTH

Miia90 skriver:

Man kan godt blive steril af klamydia, men det er hvis ikke tit man hører om af fplk er blevet det. Jeg har også været gravid i mens jeg havde klamydia. Tror ikke du har nogen grund til bekymring, det kan jo godt tage noget tid at ''lave børn'' hvis man tænker på det hele tiden, tror ikke du skal tænke så meget over det De røde streger kommer når man aller mindst venter det

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Miia90 skriver:

Det er det også - men du skal nok få børn  som sagt har jeg prøvet det to gange og har et barn og en på vej  Du må bare lige finde ud af hvad der sker først, hvis du kan det

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

tak for jeres støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.