Miia90 skriver:
først gang jeg fik lavde sådan en klamydia test var den Negativ gangen gang var den Negativ og nu er den Posiiv :/
hvor forstår bare ikk hvorfor min gyn så siger at man godt kan gå i flere år uden man kan teste klamydia uden det kan se ??
hvis i siger da kan ses efter 14dage, så må man joi ha bollet uden om eller ved. det lign. fandme bare ikk ham, han er så meget imod sådan noget.
og vil så gerne have baby
Det virker helt i skoven at din gynækolog skulle have sagt det - tror du ikke der er tale om en misforståelse? Vi mener det ikke af ond vilje, at påpege at der måske er en i forholdet der har været et andet sted. Det er kun fordi, at det ikke kan lade sig gøre anderledes
- men det er jo også svært, hvis han siger at han ikke har og i som sådan stoler på hinanden - kan sagtens forstå dig.
Som tidligere skrevet det er en suspekt situation, hvor i bliver nødt til at snakke lidt mere sammen derhjemme tror jeg, hvis den egentlig årsag skal findes - du ville jo også gerne høre fra andre og eventuelt have et godt råd, så det er det jeg kan give dig . 
http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=3990
Anmeld