Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Vial

Miia90 skriver:

ved ikk hva jeg skal sige.

Men stoler på min kæreste jesper 100%  og vi har det godt sammen han er der for mig i min svære tid efter jeg mistede min moar for næsten 7mdr siden.

jeg ved han ikk har været mig utro. utroskab er noget fanden har skab som han siger, har også skrevet med hans store søster, og det kan ikk passe han har været sammen med en anden, han har været så meget lort igemmen i hans barndom. der må være en anden årsag.

jeg er mest bange gor hvis jeg har fået rundt med klamydia i 3år at jeg måske ikk kan få børn mere svigerfamilien glæder sig helt vildt til vi for baby og gør min side af familien også. er bare så nervøs

Du kan bede om et vandscanning hos gynækologen, så kan de se, om der er pasage i æggeledere. Det er et meget let indgreb, hvor du bare får sprøjtet lidt vand op mens du bliver vaginalscannet.

Så kan du i hvert fald finde ud af, om der er arvæv fra evt. infektioner, som kan være kommet fra klamydia.

Er der arvæv, så er der heldigvis masser af råd for det. Det hører vist fortiden til, at kvinder som har haft klamydia forbliver barnløse.

Så det hele skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Soap

Miia90 skriver:

ved ikk hva jeg skal sige.

Men stoler på min kæreste jesper 100%  og vi har det godt sammen han er der for mig i min svære tid efter jeg mistede min moar for næsten 7mdr siden.

jeg ved han ikk har været mig utro. utroskab er noget fanden har skab som han siger, har også skrevet med hans store søster, og det kan ikk passe han har været sammen med en anden, han har været så meget lort igemmen i hans barndom. der må være en anden årsag.

jeg er mest bange gor hvis jeg har fået rundt med klamydia i 3år at jeg måske ikk kan få børn mere svigerfamilien glæder sig helt vildt til vi for baby og gør min side af familien også. er bare så nervøs

Jamen det har du jo ikke da din første test viste negativ så det er jo noget du har fået for nyligt 

Klamydia er KUN en seksuelt overført sygdom som smitter både vaginal og analt og hvor den er kommer fra gør jo egentlig ingen forskel da du stoler 100 % på ham så den er jo nok kommet ud af det blå , hovedsagen er jo også at det blev opdaget i tide og dermed er oddsene for at det konflikter med graviditet SMÅ uanset hvem du får dine børn med 

Rigtig god weekend og kram herfra 

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

tak kaMa. det var meningen vi skulle have noget med kontrask væske men det har hun udsat fordi der var klamydia. skal op og have noget en ny klamydia test d.11.aug også bliver jeg forhåbelig henvist til sådan en igen. puha den vente tid gør mig skør og nervøs

soap. også god weekendt til dig

Anmeld

29. maj 2010

Soap

Miia90 skriver:

tak kaMa. det var meningen vi skulle have noget med kontrask væske men det har hun udsat fordi der var klamydia. skal op og have noget en ny klamydia test d.11.aug også bliver jeg forhåbelig henvist til sådan en igen. puha den vente tid gør mig skør og nervøs

I øvrigt så har jeg googlet lidt rundt med det klamydia og det ser ud til at oftest dem som blir sterile og har vilde problemer med at blive gravide har haft symptomer som smerter i underliv og direkte underlivsbetændelse og ofte gentagne betændelser

Så langt har det jo slet ikke været for dig så jeg tror altså bar du skal slappe af og se tiden an 

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

Mange tak for trygheden soap. nu vil jeg og kæresten snart cykle en tur til enø og kigge lidt, der jo kun 14 km hygge

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

Miia90 skriver:

kan også sige min kæreste har ikk så mange venner og veninder. han har det bedste bare og være sig selv og hygge herhjemme og være sammen med familien vi er ikk typen der går i byen hver weekendet og er sammen med venner og veninder hverdag.

syntes slet ikke du behøver og forsvarer dig. det rager overhoved ikke os. jeg syntes også det lyder yderst mærkeligt men vil jeg slet ikke blande mig i for det var slet ikke dit spørgsmål og stoler i på hinanden som man selvfølgelig bør gøre i et forhold så er det da bare rigtig dejligt. herfra

Anmeld

29. maj 2010

Lucipher

Hej Mia.

Jeg har før hørt at klamydia kan ligge skjult længe før det går i udbrud. Kan man egentlig teste positiv hvis det ikke er i udbrud???

Min søs fik afvide at hun ikke kunne få børn pga af arvæv og for mange keglesnit, men hun har to dejlige hjemmelavet tøser, som lægerne ike helt kan forklare. Så det kan godt ske. Hvis kæresten siger han ikke har knaldet uden om og du tror på det, så lad være med at lade andre få dig til at tvivle. Så op med humøret og får overstået infektionen. Der skal nok komme en baby.

Kram fra mig

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Miia90 skriver:

Nemlig. Man kan også lave den med kontrastvæske. Jamen, så er det bare at vente på den.

Godt, der er styr på det

....11. august det er der da længe til, men med sommerferie osv. så er det vel godt nok.. GISP - den 11. august er der 9 dage til jeg bliver moar..

Husk at I ikke må knalde, når I tager pillerne. Lad der helere gå en uge længere. Så må I i stedet male køkken eller noget andet..haha.

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

ja vi vil ikk" knalle" de næste 14 dage også vil jeg ringe til min læge og få lavede en urin prøve på os begge så vi er sikker på det er væk til vi skal til gyn hvor jeg skal tjekkes igen så hun ikk fortæller mig jeg har det endnu og der går ydeligere 3mdr

Anmeld

29. maj 2010

N&J

Miia90 skriver:

Seriøst. forstår virkelig ikk hvordan det er kommet så. jeg har ikk været sammen med nogen og kæresten er så meget imod utroskab og kunne ikk drømme om og gøre det. han vil vil være ærlig omkring det isteden for og være et svin

Altså jeg forstod det som at I var blevet testet og havde fået en kur for klamydia, fordi ja så kan det da godt være det ikke helt forsvant eller i kom til at smitte hinanden igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.