Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

pokulati skriver:

Hej Miia90 og alle jer andre

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg synes det er lidt synd at en frygt for ikke at kunne blive gravid pga klamydia, skal ende med at handle om at hendes kærestes mulige utroskab.

Er det i bund og grund ikke ligegyldigt? Hvis de har et godt og stabilt forhold og er glade for hinanden (hvilket det bestemt lyder til), er det vel ikke op til jer at så tvivl. Det lyder til at de har besluttet at stole på hinanden og se frem af.

Til trådstarter: Jeg synes du skal stole på dig selv. Den læge du linker til, skriver jo faktisk at det er muligt at teste falsk negativ, så det kan jo godt være tilfældet hos jer. Du er ikke den første jeg har hørt fortælle om en pludselig mystisk-opstået klamydiainfektion.

Jeg krydser fingre for at infektionen ikke har betydning for fremtidige graviditeter

Lige mine ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Guldet

pokulati skriver:

Hej Miia90 og alle jer andre

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg synes det er lidt synd at en frygt for ikke at kunne blive gravid pga klamydia, skal ende med at handle om at hendes kærestes mulige utroskab.

Er det i bund og grund ikke ligegyldigt? Hvis de har et godt og stabilt forhold og er glade for hinanden (hvilket det bestemt lyder til), er det vel ikke op til jer at så tvivl. Det lyder til at de har besluttet at stole på hinanden og se frem af.

Til trådstarter: Jeg synes du skal stole på dig selv. Den læge du linker til, skriver jo faktisk at det er muligt at teste falsk negativ, så det kan jo godt være tilfældet hos jer. Du er ikke den første jeg har hørt fortælle om en pludselig mystisk-opstået klamydiainfektion.

Jeg krydser fingre for at infektionen ikke har betydning for fremtidige graviditeter

Gir dig fuldstændigt ret..

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

pokulati skriver:

Jeg tror måske vi er uenige om hvad tråden handler om. Eftersom tråden ligger i "Barnløshedsbehandling" går jeg ud fra at det er risikoen for ikke at kunne få børn hun spørger til (med historien om klamydia som begrundelse). Hvis den havde ligget under "Parforhold", var det en anden sag...

Rettelse: Jeg er iøvrigt overhovedet ikke i tvivl om at alle der skriver herinde håber på at trådstarter stadig kan blive gravid. Hvis det kunne misforståes er jeg ked af det

Næh det har du da ret i, altså at den så skulle ha ligget under parforhold,men hun virkede ikke som om tanken havde strejfet hende,tror det er derfor der blev reageret sådan.

Og jeg tror bestemt også kun du har gode ønsker for hende

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

ved ikk hva jeg skal sige.

Men stoler på min kæreste jesper 100%  og vi har det godt sammen han er der for mig i min svære tid efter jeg mistede min moar for næsten 7mdr siden.

jeg ved han ikk har været mig utro. utroskab er noget fanden har skab som han siger, har også skrevet med hans store søster, og det kan ikk passe han har været sammen med en anden, han har været så meget lort igemmen i hans barndom. der må være en anden årsag.

jeg er mest bange gor hvis jeg har fået rundt med klamydia i 3år at jeg måske ikk kan få børn mere svigerfamilien glæder sig helt vildt til vi for baby og gør min side af familien også. er bare så nervøs

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine skriver:

Næh det har du da ret i, altså at den så skulle ha ligget under parforhold,men hun virkede ikke som om tanken havde strejfet hende,tror det er derfor der blev reageret sådan.

Og jeg tror bestemt også kun du har gode ønsker for hende

Så vidt jeg kan læse mig til, så er det ikke trådstarter selv, men andre som lagde den med utroskab på bordet.

Hun er bare SÅ nervøs for at hun ikke kan få børn nu hun har klamydia, og søgte blot lidt erfaringer så vidt jeg kan læse mig til.

Nu har hun forsvaret sig flere gange over for alle mulige hentydninger om utroskab, hvilket vist ikke var meningen med tråden. 

Anmeld

29. maj 2010

Miia90 skriver:

ved ikk hva jeg skal sige.

Men stoler på min kæreste jesper 100%  og vi har det godt sammen han er der for mig i min svære tid efter jeg mistede min moar for næsten 7mdr siden.

jeg ved han ikk har været mig utro. utroskab er noget fanden har skab som han siger, har også skrevet med hans store søster, og det kan ikk passe han har været sammen med en anden, han har været så meget lort igemmen i hans barndom. der må være en anden årsag.

jeg er mest bange gor hvis jeg har fået rundt med klamydia i 3år at jeg måske ikk kan få børn mere svigerfamilien glæder sig helt vildt til vi for baby og gør min side af familien også. er bare så nervøs

Ej men altså søde. Synes bare du skal følge din mavefornemmelser og så stole på din kæreste som du siger du gør! Det vigtigeste er jo hvad du tror på, og ikke hvad andre tror. Det er jo i realiteten ligegyldigt.

Mon ikke du nok skal få børn trods klamydia? Det tror jeg helt bestemt. Synes sjældent man hører om at folk ikke kan, selv efter klamydia, og selv om klamydia giver en risiko for det.

Vær du bare glad for at i har fundet ud af hvad det nok skyldes, og så tag en ting ad gangen, ellers bliver man bims kan jeg hilse og sige!! (har prøvet i 19 mdr - uden fundet årsag) 

Knus og kram til dig.

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Alexis skriver:

Så vidt jeg kan læse mig til, så er det ikke trådstarter selv, men andre som lagde den med utroskab på bordet.

Hun er bare SÅ nervøs for at hun ikke kan få børn nu hun har klamydia, og søgte blot lidt erfaringer så vidt jeg kan læse mig til.

Nu har hun forsvaret sig flere gange over for alle mulige hentydninger om utroskab, hvilket vist ikke var meningen med tråden. 

Det var også det jeg mente med at hun virkede som om hun slet ikke havde tænkt tanken,og det syntes jeg altså bare er synd.

Og jeg syntes det er endnu mere synd hvis hun er blevet bildt ind at det nok kommer fra et toiletsæde.

Men ellers, ja så er vi enige. Det var ikke pointen med tråden.

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine skriver:

Det var også det jeg mente med at hun virkede som om hun slet ikke havde tænkt tanken,og det syntes jeg altså bare er synd.

Og jeg syntes det er endnu mere synd hvis hun er blevet bildt ind at det nok kommer fra et toiletsæde.

Men ellers, ja så er vi enige. Det var ikke pointen med tråden.

Så er vi jo enige Alt forladt!

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Alexis skriver:

Så er vi jo enige Alt forladt!

Lige over

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

kan også sige min kæreste har ikk så mange venner og veninder. han har det bedste bare og være sig selv og hygge herhjemme og være sammen med familien vi er ikk typen der går i byen hver weekendet og er sammen med venner og veninder hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.