Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.244 visninger
80 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Miia90

KLAYDIA  derfor vi måske ikk blive gravide.

synes bare det lyder skørt. vi har næsten været sammen i 3år og blevet testet 2 andre gange for der inden ting var :/

og vi begge har god samvitihed

Vi har begge fået en pille kur og skal tjekkes igen d. 11 aug, der er bare længe til

Men hvis det bare en den lille ting som gør vi ikk blive gravide er det jo faktisk meget godt.

håber vi snart bliver gravide

Nogen som har prøvet det sammen eller lign. ??

Kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

XXSS

Altså hvis i førhen har fået en pillekur og ikke delt den men taget en hver for sig - så er det her jo et nyopstået tilfælde?! Jeg ved ikke lige om kønssygdommen i sig selv gør, så man ikke bliver gravid, men den kan påvirke det på længere sigt. Det vil sige, at hvis man først har haft det så kan man have sværere ved at blive gravid eller faktisk slet ikke blive gravid (ikke for at skræmme dig) - har selv oplevet det for mange år siden og jeg har i dag en pige og en ny baby på vej, så der skete heldigvis ikke noget i mit tilfælde.

Det lyder ikke helt rigtig i mine ører vil jeg sige hmm  men det kan jo selvfølgelig bare være mig..

Anmeld

25. maj 2010

Channie

Miia90 skriver:

synes bare det lyder skørt. vi har næsten været sammen i 3år og blevet testet 2 andre gange for der inden ting var :/

Vi har begge fået en pille kur og skal tjekkes igen d. 11 aug, der er bare længe til

Men hvis det bare en den lille ting som gør vi ikk blive gravide er det jo faktisk meget godt.

Kram Mia

Haii..

Jeg ved ikke om det betyder noget, men jeg er en af dem der har haft en I**** som kæreste som havde fået det ved et side spring, og derefter smittet mig. Jeg fik af vide at jeg ikke skulle regne med og kunne blive mor, men den dag i dag venter jeg en bette datter her om 6 uger, så det kan godt lade sig gøre..

Ved ikke om det hjælper, men håber da det kan give lidt ro.

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

taak for jers svar. synes også selv det lyder mærkeligt. men gyn. sagde at de nogen gange ikk kan se da de ikk er gået i ubryd :/

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Miia90 skriver:

taak for jers svar. synes også selv det lyder mærkeligt. men gyn. sagde at de nogen gange ikk kan se da de ikk er gået i ubryd :/

Underligt især når i er blevet testet to gange, så burde det da kunne ses en af gangene hmm. Synes stadig det er et mysterie  Men nu må i så bare sørge for at tage behandlingen ordentligt og så gå til makronerne efterfølgende så i forhåbentlig snart kan få et barn.

Anmeld

25. maj 2010

Mutti2B

Miia90 skriver:

Kram Mia

Øv da. Sikke en redelighed. Jeg vil ikke skræmme dig men jeg har selv haft klamydia som teenager og kun i 1 uge før det blev behandlet, men det mener lægerne så desværre har resulteret i at min ene æggeleder er lukket den dag i dag. Jeg er en af de uheldige. Hvis man går længe med sygdommen kan man desværre blive steril

Og klamydia er altså en sexuelt overført sygdom og ikke noget man bare lige får out of the blue.. Lidt at tænke over, for jeg synes nemlig også at det lyder mærkeligt som Tanja78 skriver.

Stort til dig

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Mutti2B skriver:

Øv da. Sikke en redelighed. Jeg vil ikke skræmme dig men jeg har selv haft klamydia som teenager og kun i 1 uge før det blev behandlet, men det mener lægerne så desværre har resulteret i at min ene æggeleder er lukket den dag i dag. Jeg er en af de uheldige. Hvis man går længe med sygdommen kan man desværre blive steril

Og klamydia er altså en sexuelt overført sygdom og ikke noget man bare lige får out of the blue.. Lidt at tænke over, for jeg synes nemlig også at det lyder mærkeligt som Tanja78 skriver.

Stort til dig

Min ene æggeleder har det hellere ikke for godt den dag i dag efterfølgende (jeg havde nemlig to gange to kærster som jeg ikke kunne stole på - åbenbart). Så det er ikke helt uden risiko nej.

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

jeg har ingen ide om hvor længe vi har gået med det:/

Men tror stadigvæk på det lykkes

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

Miia90 skriver:

Kram Mia

hejsa..

er du helt sikker på 2x god samvittighed?

Prøv at slå sygdommen op på netdoktor..der står følgende: Hvis infektionen giver symptomer, viser de sig 7 til 21 dage efter smittetidspunktet.

Ikke for at vade i det,men jeg tænker bare det måske ville være meget rart at vide,hvis din kæreste har "lavet noget"

Håber ikke det får betydning for dig i forhold til at kunne blive gravid.

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

Ja vi stoler 100% på hinanden. vi har været så meget igennem sammen. så tror ikk der er noget som kan slå os ud.

gynækologen siger at i mange tilfælge kan der få år før man tester der er kalmydia. desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.