Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

mistel

Mutti2B skriver:

Øv da. Sikke en redelighed. Jeg vil ikke skræmme dig men jeg har selv haft klamydia som teenager og kun i 1 uge før det blev behandlet, men det mener lægerne så desværre har resulteret i at min ene æggeleder er lukket den dag i dag. Jeg er en af de uheldige. Hvis man går længe med sygdommen kan man desværre blive steril

Og klamydia er altså en sexuelt overført sygdom og ikke noget man bare lige får out of the blue.. Lidt at tænke over, for jeg synes nemlig også at det lyder mærkeligt som Tanja78 skriver.

Stort til dig

er du blevet gravid nu????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Svei

Nu har jeg ikke læst det hele...men altså, selvom du har eller har haft sygdommen kan du jo godt blive gravid...der hvor det kan ædelægge er hvis du får en infektion i æggelederne grundet sygdommen og de så bliver lukkede pga denne.

Anmeld

28. maj 2010

Mutti2B

mistel skriver:

er du blevet gravid nu????

Nej, jeg skal først insemineres til sommer

Anmeld

29. maj 2010

mistel

ok pøj pøj med det jeg har selv været det igennem håber din mand er med hele vejen....

Anmeld

29. maj 2010

B&J

hej jeg ved du prøver af blive gravid.... og du elsker din kæreste men der er et eller andet der overhovede ikke stemmer prøv lige af læse denne igennem.... ved du stoler på din kæreste men hvis du ikke har så må han jo ha haft et lille side spring da det overføres igennem sex, og har aldrig hørt det kan gå flere år desværre.... så måske skulle i lige have en god snak inden du bliver gravid bare et godt råd... og læs lige dette link så ville du forstå af der ikke kan gå flere år og det smitter gennem sex.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.htm 

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

jeg kan jo kun sige hva min gynnækolog siger. og hun siger der nemt kan gå nogen år før det kan spors.

kæresten og jeg har snakket om det. og han har IKKE gjort noget. han har altid haft det sådan af utroskab er noget fanden har skab, og har ikk tanken om og gøre det, da en af hans x har værtet ham utro og ved hvor ondt det kan gøre på en. spurgte på apoteket hvordan kan klamydia smitte når jeg ikk har gjort det med andre og kæresten heller ikk har gjort det, vi var meget forvirret over det. men damen sagde det samme som gynnækologen og fortalte i nogen tilfæle kan det kan smitte fra offlige toiletter. også diktke til hende, hva så hvis jeg tørre et andet menneske for neden UDEN hansker,kan det så smitte? og det sagde at det kunne det godt, hvis man var uheldig. og jeg arbejder i hjemmeplejen så det kan jo nemt komme der fra. :/ det kan også smitte igemmen tungen.

kram Mia

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Miia90 skriver:

jeg kan jo kun sige hva min gynnækolog siger. og hun siger der nemt kan gå nogen år før det kan spors.

kæresten og jeg har snakket om det. og han har IKKE gjort noget. han har altid haft det sådan af utroskab er noget fanden har skab, og har ikk tanken om og gøre det, da en af hans x har værtet ham utro og ved hvor ondt det kan gøre på en. spurgte på apoteket hvordan kan klamydia smitte når jeg ikk har gjort det med andre og kæresten heller ikk har gjort det, vi var meget forvirret over det. men damen sagde det samme som gynnækologen og fortalte i nogen tilfæle kan det kan smitte fra offlige toiletter. også diktke til hende, hva så hvis jeg tørre et andet menneske for neden UDEN hansker,kan det så smitte? og det sagde at det kunne det godt, hvis man var uheldig. og jeg arbejder i hjemmeplejen så det kan jo nemt komme der fra. :/ det kan også smitte igemmen tungen.

kram Mia

I har været sammen i 3 år.Du har testet negativ i maj. Nu er den positiv! Altså klamydia ligger ikke latent i kroppen. Det kan måles efter en uge. Mon ikke lægen taler om kondylomer. De kan nemlig gemme sig i flere år inden de kommer frem. Det er nemlig en virus, den kan dog måles kort efter i en blodprøve. Vorterne kan bare lade vente på sig i flere år.

Det er en skrøne at klamydia smitter fra toiletsæde. Hvem pokker gnider sin fjutte godt og grundigt op af brættet - og hvad er oddsene for at du lige kommer ind i sekundet efter inden bakterien dør og ligeledes gnider dig skamløst op og ned af brættet.

Den med hjemmeplejen er også langt ude i skoven. Hvor mange pensionister og svært handicappede render rundt med den bakterie som florere sindssygt meget blandt ungdommen i disse dage. Igen meget uheldigt og en anelse vulgært, hvis du den vej er blevet smittet.

Det er jo ikke rart at se virkeligheden i øjnene. Specielt når man for alt i verden bare vil ha' baby NU. Men lad være at være naiv. Alle kan tale sin sag godt og fordømme utroskab, når de bliver konfronteret med en anklage.

Tænk dig godt om. Pøj pøj med det hele.

Anmeld

29. maj 2010

B&J

syntes det lyder meget mærkeligt  nok også bare mig for offenligtoiletter ja man sætter sig på dem men man sætter da ikke ja sin fisse på brættet og knider sin ja i brættet... og hjemmeplejen der vasker du vel hænder inden du tørre dig selv.... og tungen klamydia har slet slet ikke noget med tungen af gøre desværre

Anmeld

29. maj 2010

Miia90

Så ved jeg ikk hvor det skulle komme fra hvis det ikk er det. tror på hva min gyn og mit akpotek fortæller mig.

og kæresten har IKKE være mig utro.

står midt i sorg efter jeg har mistede min moar og han er der 100% for mig, også går han sq da ikk ud og gør sådan noget svinsk over for mig. vi har fået snakket om det. og vi forsætter vores projket baby

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Miia90 skriver:

Så ved jeg ikk hvor det skulle komme fra hvis det ikk er det. tror på hva min gyn og mit akpotek fortæller mig.

og kæresten har IKKE være mig utro.

står midt i sorg efter jeg har mistede min moar og han er der 100% for mig, også går han sq da ikk ud og gør sådan noget svinsk over for mig. vi har fået snakket om det. og vi forsætter vores projket baby

Ja, det er svært at tro, når han samtidig er så sød. Det er ikke kun dårlige kærester, som ikke er der for en, som er utro. De kommer i alle størrelser.

Jeg har selv været der. Fattede ikke hvor jeg havde fået klamydia fra. Kæresten var så skråsikker. Købte også den med toiletsædet... Hehe. Flere år efter, da vi ikke var sammen fortalte han mig, at han havde bollet uden om.

Så det er nok derfor jeg slår så hårdt ned på det. Den kæreste ville jeg for alt i verden ikke ha' undværet. Han var der nemlig også for mig gennem et grimt sygdomsforløb jeg havde - hvor min familie var meget fraværende. Så er glad for at jeg først fik det at vide flere år efter.

Man kan jo godt tilgive og det er ikke altid jordens undergang. Er han en skøn kæreste, så hold da fast i det, som du gør :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.