Så har jeg fandme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Soap

Miia90 skriver:

Ja vi stoler 100% på hinanden. vi har været så meget igennem sammen. så tror ikk der er noget som kan slå os ud.

gynækologen siger at i mange tilfælge kan der få år før man tester der er kalmydia. desværre

Træls situation men som der er sagt så kommer klamydia jo ikke ud af det blå og blind tillid har aldrig gjort nogen noget godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Miia90

det kan jo ha været fra en tidligere kæreste

Anmeld

25. maj 2010

Soap

Hvor længe har i været sammen og hvor længe efter er i blevet testet ? 

Jeg tænker det står jo klart og tydeligt alle steder jeg har kigget hvordan det klamydia hænger sammen : Smitten kan testes efter 1-2 uger om der er symptomer eller ej 

Det er ganske rigtig at klamydia kan ligge latent i flere år men man tester stadigt positiv for det ved en test 

Så hvis i er blevet testet før lugter det da lidt, syns du ikke ? 

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

vi har været sammen i 3år i sep. jeg blevet test. 4maj. så fik en kur og kæresten fik også en kur med når vi ligesom har været i seng sammen.

han lyder nu meget ærlig. og vi går ikk i byen eller noget. så ved ikk rigtig hvornår han skulle ha haft tid til det.:/

Anmeld

25. maj 2010

Soap

Miia90 skriver:

vi har været sammen i 3år i sep. jeg blevet test. 4maj. så fik en kur og kæresten fik også en kur med når vi ligesom har været i seng sammen.

han lyder nu meget ærlig. og vi går ikk i byen eller noget. så ved ikk rigtig hvornår han skulle ha haft tid til det.:/

Uhh det tager nu heller ikke lang tid hvis det er det man vil 

Men søde du, det var heller ikke for at gøre dig ked eller noget, bar gøre dig obs på at han måske ikke har rent mel i posen og det ville være dumt at finde ud af når i havde fået baby så hellere nu end senere 

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

Det er rigtig nok.

Men gynnækologen sagde bare at man ikk altid kan teste det med det samme, når det ikk er gået i ubryd

Anmeld

25. maj 2010

Vial

"ikke gået i udbrud". Sådan fungerer klamydia altså ikke! Det er en bakterie, som kan måles kort tid efter, at man er blevet smittet. Den er KUN seksuel overførende.

Så hvis I begge er testet negative, så er der altså en af jer, som har fået det et andet sted. Sorry, men sådan er virkeligheden.

Hvis I derimod sammet er testet positive, og så troet, at I blev raske ved en pillekur, så kan det sagens være, at I bare har smittet hinanden frem og tilbage igen. Det sker.

Man kan sagens blive gravid med infektionen i kroppen. Det kan give problemer, hvis den har siddet længe hos kvinden og lavet arvæv, så æggeledere er lukket.

Da du er testet negativ for relativ kort tid siden, så er du nok gået fri for følgeskaderne af at have haft klamydia længe. Det er da positivt.

Tror, du skal tage en alvorlig snak med kæresten.. skriver det ikke for at være ond, men det er bare ærgeligt at sætte børn i verden med en mand, som er utro.

Pøj pøj med det hele.

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

Seriøst. forstår virkelig ikk hvordan det er kommet så. jeg har ikk været sammen med nogen og kæresten er så meget imod utroskab og kunne ikk drømme om og gøre det. han vil vil være ærlig omkring det isteden for og være et svin

Anmeld

25. maj 2010

Con

Må godt nok erklære mig enig med de andre - synes også, at det lyder meeeget underligt. Kender ikke noget til klamydia udover det, jeg har lært i min uddannelse, men udfra det - så synes jeg også, at du skulle tænke dig om en ekstra gang..

Hvis det var mig, så fyrede jeg op under onkel Google med det samme - han kan sikkert åbne dine øjne og gøre dig klogere på området - det ville måske også være dejligt at have dén viden, hvis I gerne vil have familieforøgelse, både med hensyn til mangel på fertilitet, men måske også om du nu i bund og grund mener, at du skal have barn med ham, hvis han nu får noget udenom i ny og næ (og han kan sagtens finde tid, hvis det er det, han vil).

Anmeld

25. maj 2010

Miss.Sunshine

Soap skriver:

Hvor længe har i været sammen og hvor længe efter er i blevet testet ? 

Jeg tænker det står jo klart og tydeligt alle steder jeg har kigget hvordan det klamydia hænger sammen : Smitten kan testes efter 1-2 uger om der er symptomer eller ej 

Det er ganske rigtig at klamydia kan ligge latent i flere år men man tester stadigt positiv for det ved en test 

Så hvis i er blevet testet før lugter det da lidt, syns du ikke ? 

Jeg får også det resultat lige meget hvor jeg søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.