Selv betale kunstig befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Også her... Vi skal jo først henvises til IVF.. Så nu får vi at se om vi når det... Du skal da også haqve genforhandlet med din mand... Håber du får ham omvendt!!!!!

Jo jo, han har sagt god fra næste cyklus hvis vi ikke får de 2 streger, så det satser jeg på med mindre jeg ligepludselig skulle få kolde fusser Man ved jo aldrig med de følelser...

Men med udsigten til spareplanerne, må vi hellere komme igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Blev sgu så sur over så tåbelige udtalelser på denne artikel, så oprettede mig og kom med et svar. Er du vimmer jeg blev gal- normalt gider jeg ikke gå ind i sådanne debatter meeeen...

Ved ik om mit svar er særlig stærkt, eller sobert, men kunne simpelthen ikke holde ud ikke at komme med en kommentar!

http://avisen.dk/slut-med-babyhjaelp-til-barnloese_127986.aspx

Anmeld

26. maj 2010

Lou

Alexis skriver:

Blev sgu så sur over så tåbelige udtalelser på denne artikel, så oprettede mig og kom med et svar. Er du vimmer jeg blev gal- normalt gider jeg ikke gå ind i sådanne debatter meeeen...

Ved ik om mit svar er særlig stærkt, eller sobert, men kunne simpelthen ikke holde ud ikke at komme med en kommentar!

Jeg kan godt forstå dig... sikke nogle ... BIIPPPP må hellere snakke ordentligt, men de er da virkeligt snæversynede, skærer alle over en kam, som om kvinder bare er ude på at udnytte systemem, det hanler jo ikke om at det er en skam at være barnløs, men at det at få børn er en gave som der er mange af os der gerne vil have.... det kommer uden tvivl til at kst mange familier mange penge..! De familier føler jeg meget med!!!!

Anmeld

26. maj 2010

oo

Lou skriver:

Jeg kan godt forstå dig... sikke nogle ... BIIPPPP må hellere snakke ordentligt, men de er da virkeligt snæversynede, skærer alle over en kam, som om kvinder bare er ude på at udnytte systemem, det hanler jo ikke om at det er en skam at være barnløs, men at det at få børn er en gave som der er mange af os der gerne vil have.... det kommer uden tvivl til at kst mange familier mange penge..! De familier føler jeg meget med!!!!

det handler i høj grad også om, at mange ufrivilligt barnløse er barnløse pga sygdom, fx PCO, og regeringen vælger nu at de ikke vil hjælpe med behandling af denne sygdom. det er grotesk! folk stiller det op som at det udelukkende handler om ønsket om at få børn, men det handler i endnu højere grad om at vi siger, at nogle sygdomme ikke længere skal behandles af det offentlige - og så er vi for alvor ude på usikker grund, for så er det kun et spørgsmål om tid før vi siger at overvægtige, rygere og alle andre vi på en eller anden måde kan give skylden for deres sygdomme, heller ikke må modtage behandling på det offentliges regning.

dermed ikke sagt at PCO er selvforskyldt på NOGEN måde, men for at illustrere præcis hvorfor den er lov er så uhyggelig!

Anmeld

26. maj 2010

Lou

Tjuhl skriver:

det handler i høj grad også om, at mange ufrivilligt barnløse er barnløse pga sygdom, fx PCO, og regeringen vælger nu at de ikke vil hjælpe med behandling af denne sygdom. det er grotesk! folk stiller det op som at det udelukkende handler om ønsket om at få børn, men det handler i endnu højere grad om at vi siger, at nogle sygdomme ikke længere skal behandles af det offentlige - og så er vi for alvor ude på usikker grund, for så er det kun et spørgsmål om tid før vi siger at overvægtige, rygere og alle andre vi på en eller anden måde kan give skylden for deres sygdomme, heller ikke må modtage behandling på det offentliges regning.

dermed ikke sagt at PCO er selvforskyldt på NOGEN måde, men for at illustrere præcis hvorfor den er lov er så uhyggelig!

Ja du har ret, den plan er uhyggelig og katastrofal på rigtig mange måder, den klassificere samfundet på mange områder og virker slet slet ikke gennemtænkt... jeg håber virkelig de indser hvor forfærdelig denne besparelse er, men jeg har mine bange anelser.

Som du er inde på, så når man lider af en sygdom, som man ikke selv er årsag i, så skal man lige lide lidt mere, for nu skal man også selv betale for det som i mange år har været alle mans eje... Forhåbendligt kommer de 50 millioner de stadig har afsat til kunstig befrugting til at gå til den slags tilfælde... men så går man stadig ind og fvorisere nogle frem for andre, så det er virkelig en hårdknude 

Anmeld

26. maj 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Jo jo, han har sagt god fra næste cyklus hvis vi ikke får de 2 streger, så det satser jeg på med mindre jeg ligepludselig skulle få kolde fusser Man ved jo aldrig med de følelser...

Men med udsigten til spareplanerne, må vi hellere komme igang.

Weeeeee... Hvor er det godt at høre...!!!!!! Knuser

Anmeld

26. maj 2010

ønskebarn74 skriver:

Weeeeee... Hvor er det godt at høre...!!!!!! Knuser

Ja,  jeg blev også vildt lettet og glad da han gik med til det. Han skulle nok bare lige vende sig til tanken, og lidt ind i sit nye job før han kunne magte det også. Men det er rigtig dejlig ja, selv om jeg selvf. håber det ikke bliver nødvendigt. 

Anmeld

26. maj 2010

pussekat

JUBIIIIIIIIIIIII VI HER ET KLAPHAT TIL regeringen

KOM NU LARS MED DET VALG DIG TØSSEDRENG SÅ VI KAN SE OM DU / I HER EN STOL EFTER VALG

FOR ALT TAG I FRA OS NU DEM SOM ØNSKE SIG BØRN HØJT MÅ IKKE FÅ NOK TAK SIGE JEG

Anmeld

27. maj 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Kan fuldt ud godt forstå at du ikke kunne lade være med at kommentere. Dem dersens Ann-Charlotte og Martin Kjeldsen er meget grove i deres udtalelser. Jeg tør slet ikke gå ind i den debat. Er simpelthen for gal efter at have læst de nedladende ting de skriver

Anmeld

27. maj 2010

BubbieBear skriver:

Kan fuldt ud godt forstå at du ikke kunne lade være med at kommentere. Dem dersens Ann-Charlotte og Martin Kjeldsen er meget grove i deres udtalelser. Jeg tør slet ikke gå ind i den debat. Er simpelthen for gal efter at have læst de nedladende ting de skriver

Nej jeg er virkelig også chokeret!! Har helt droppet den debat indtil nu, for bliver sgu bare gal og såret, og det er livet altså for kort til, at lade sådan nogle tumper diktere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.