Selv betale kunstig befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.299 visninger
65 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Daisy

Hvad synes I om at kunstig befrugtning fra og med næste år, nu skal betales af egne lommer. Synes det bliver 'spændende' at se hvad er defineret som folk med særlige behov. Troede sku' ALLE som får hjælp har brug for det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

oo

nej?! det har jeg slet ikke hørt om!!

jeg synes det er sindssygt. men i forvejen er reglerne omkring hvordan betalingen ydes i forhold til barnløshedsbehandling rimelig grotesk. nu kommer der jo så til at være en massiv stigning i ufrivilligt barnløse par der IKKE får børn overhovedet, hvilket betyder en mindre generation til at tage sig af den gamle = hvilket betyder yderligere forringet samfundsøkonomi = FLOT!

Anmeld

25. maj 2010

Daisy

Tjuhl skriver:

nej?! det har jeg slet ikke hørt om!!

jeg synes det er sindssygt. men i forvejen er reglerne omkring hvordan betalingen ydes i forhold til barnløshedsbehandling rimelig grotesk. nu kommer der jo så til at være en massiv stigning i ufrivilligt barnløse par der IKKE får børn overhovedet, hvilket betyder en mindre generation til at tage sig af den gamle = hvilket betyder yderligere forringet samfundsøkonomi = FLOT!

Synes også det er skidt. Denne regering græder salte tårer over at der mangler arbejdskraft i fremtiden, og så spænder de ben for dem der prøver at gøre noget ved det. Dette samfund bliver bare skævere og skævere......

Anmeld

25. maj 2010

Low

Det har jeg ikke hørt..

Jeg troede faktisk at man selv betalte ud af egen lomme til sådan nogle ting. Nogle mennesker kan måske godt selv betale det og andre har ikke råd til det.. 

Anmeld

25. maj 2010

Solstrålen

25. maj 2010

Solstrålen

Low skriver:

Det har jeg ikke hørt..

Jeg troede faktisk at man selv betalte ud af egen lomme til sådan nogle ting. Nogle mennesker kan måske godt selv betale det og andre har ikke råd til det.. 

Jo der er da nogle der godt selv kan betale det men nu er det sådan at hvis man skal have reagensglas koster 1 forsøg omkring 25.000 ..

Der er et link her :

http://nyhederne.tv2.dk/article/30763731/?forside

Anmeld

25. maj 2010

Daisy

Solstrålen skriver:

Jo der er da nogle der godt selv kan betale det men nu er det sådan at hvis man skal have reagensglas koster 1 forsøg omkring 25.000 ..

Der er et link her :

http://nyhederne.tv2.dk/article/30763731/?forside

Det var nemligt dét link jeg var ved at sætte ind, tak

Anmeld

25. maj 2010

Solstrålen

Daisy skriver:

Selv tak

Anmeld

25. maj 2010

Solstrålen

Daisy skriver:

Selv tak

Anmeld

25. maj 2010

Soap

Det er galskab og kommer kun til at kører til social demokraterne kommer til magten igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.