Selv betale kunstig befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BubbieBear skriver:

Kan fuldt ud godt forstå at du ikke kunne lade være med at kommentere. Dem dersens Ann-Charlotte og Martin Kjeldsen er meget grove i deres udtalelser. Jeg tør slet ikke gå ind i den debat. Er simpelthen for gal efter at have læst de nedladende ting de skriver

Blev faktisk rigtig ked af at læse hvor afstumpede folk var og blev nødt til lige at fortælle dem det, mens jeg meldte mig ud af debatten.

Det løber mig koldt ned af ryggen at folk kan tænke sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Delilah

Jeg ved snart ikke.. Det er jo en sparereform der er lavet for at skabe en overordnet bedre økonomi i danmark og det er jo langt fra kun barnløsheden det rammer. De har jo stadigvæk tænkt sig at sætte penge af til folk der har brug for det (Jeg går stærkt ud fra det er folk med sygdomme de går til). 

Det er selvfølgelig aldrig rart når noget gratis pludselig koster, men måske med danmarks økonomi ovenpå igen ville der være flere der havde råd til det også? Og havde bedre råd til de børn de så også fik.

Anmeld

27. maj 2010

tb

hvordan mon egentlig med dem som har et æg i fryseren efter behandling i 2009?? hvad mon de skal forholde sig til??

synes det er et helt grotesk område at spare på.. og så siger de gudhjælpeme i tv i går at DR har fået flere hundrede millioner til at lave et program om danmarkshistorien og andet fis... hvordan hænger det lige sammen????...........................

Anmeld

27. maj 2010

Soap

Delilah skriver:

Jeg ved snart ikke.. Det er jo en sparereform der er lavet for at skabe en overordnet bedre økonomi i danmark og det er jo langt fra kun barnløsheden det rammer. De har jo stadigvæk tænkt sig at sætte penge af til folk der har brug for det (Jeg går stærkt ud fra det er folk med sygdomme de går til). 

Det er selvfølgelig aldrig rart når noget gratis pludselig koster, men måske med danmarks økonomi ovenpå igen ville der være flere der havde råd til det også? Og havde bedre råd til de børn de så også fik.

Der er da ingen i behandling som ikke har brug for det ? 

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du skriver?

Anmeld

27. maj 2010

Filuka

Soap skriver:

Jeg håber virkeligt vi har heldet inden så og håber for held for alle i andre som også kæmper 

Tale om stress eller hvad?! Fertilitetsklinikken har lukket i Juli måned og så skal vi til en konsultation mere inden vi kan komme igang Ved ikke engang om vi når 2 forsøg inden jul - hvor lang tid skal der gå i mellem? Er der nogen der ved om det kun gælder for dem der først henvises efter skæringsdatoen (som så meget andet)? Stress fremmer jo ikke sagen når man gerne vil blive gravid - det her giver da anledning til angsanfald!

Anmeld

27. maj 2010

Delilah

Soap skriver:

Der er da ingen i behandling som ikke har brug for det ? 

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du skriver?

Jeg snakker om de folk der godt kan få børn på naturlig vis men måske har sværere ved det end andre. 

Hvad er det du ikke forstår?

Anmeld

27. maj 2010

Soap

Delilah skriver:

Jeg snakker om de folk der godt kan få børn på naturlig vis men måske har sværere ved det end andre. 

Hvad er det du ikke forstår?

Tror du der er folk som kan få børn sammen på naturligvis er i behandling ?

Anmeld

27. maj 2010

Delilah

Soap skriver:

Tror du der er folk som kan få børn sammen på naturligvis er i behandling ?

Ja jeg tror da der er folk der får kunstig befrugtning som kan få børn på naturlig vis. Det gjorde min Faster da og det kostede hende ikke en krone. Og jeg ved hun kan få børn på naturlig vis.

Anmeld

27. maj 2010

Soap

Delilah skriver:

Ja jeg tror da der er folk der får kunstig befrugtning som kan få børn på naturlig vis. Det gjorde min Faster da og det kostede hende ikke en krone. Og jeg ved hun kan få børn på naturlig vis.

Nu kan det jo være at din faster har skiftet partner og hun sammen med den partner ikke kunne få fælles barn 

Det er jo ikke helt det samme og der er ingen par som ved egen hjælp som overhovedet får lov at komme i fertilitetsbehandling just like that uden en længere udredning

Så det passer ikke hvad du skriver 

Anmeld

27. maj 2010

Delilah

Nu kan det jo være at din faster har skiftet partner og hun sammen med den partner ikke kunne få fælles barn 

Det er jo ikke helt det samme og der er ingen par som ved egen hjælp som overhovedet får lov at komme i fertilitetsbehandling just like that uden en længere udredning

Så det passer ikke hvad du skriver 

Som sagt ved jeg at hun kan få det på naturlig vis, det hjælper slet ikke du siger at der måske kan være omstændigheder der gør andet. Når jeg siger jeg ved det er der en grund til det. Hun har ikke nogen partner og har valgt at have et barn uden en mand.

Jeg har heller ikke sagt hun er i behandling for noget som helst, jeg sagde hun fik en kunstig befrugtning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.