Delilah skriver:
Så du vil mene at det er ligeså nødvendigt at hun skal få betalt det som et par der ikke kan få børn?
Jeg kan ikke se hvorfor ikke
Hvis hun ikke har fundet den store kærlighed, og uret tikker derud af så kan jeg ikke se hvorfor hun ikke skulle ha muligheden
Det er nu engang sådan at hvis fødsels tallet forsat daler så vil danskerne være udøde inden en årrække så vi er nødt til at opretholde det fødsels tal
Og taget i betragtning af at 10% af en årgang i dagens DK er lavet via en eller anden form for behandling så ser det da pænt sort ud for os nu
Jeg syns det var langt bedre man droppede ulandsbistanden og lod de større lande træde til der , at vi droppede minister pensionen og satte dem ydeligere ned i løn at vi gjorde børnechecken indkomst afhængig som med alle andre tilskud end at pille ved fertilitets behandlingen og Tabt arbejdsfortjeneste
De tiltag som er lavet nu går kun ud over de svage i samfundet og det nytter intet at gøre de fattig fattigere
Venstre gav de rige skattelettelser og nu sender de så regningen til de fattige og kører landet i sænk
Anmeld