N&J skriver:
jeg vil hellere betale mere i skat end at min far, som skal på efterløn og to år skal blive på arbejdsmarkedet, for det kan han ikke holde til, ikke alle der skal på efterløn gør det fordi de har lyst men af nød fordi deres krop siger fra, så det syntes jeg er en dårlig ide, desuden har de jo i mange år betalt ind til netop denne ydelse..
Jeg har altid sat min trækprocent op med to procent, så derfor ville det være mere logisk fra min side..
Det vil jeg give dig helt ret i.
Men jeg kender mange, der står foran efterlønnen som sagtens kunne arbejde 1-2 år mere, men som hellere vil ud og spille golf og bruge deres friværdi (som de trods fald stadig har). Og der bliver jeg harm over at de også har lov til at gå på efterløn. Den skulle jo netop være for dem, der er nedslidte og ikke kan arbejde mere! Og det de har betalt ind til efterlønnen svarer slet slet ikke til, hvad de får ud af den.
Og hvor er det ærgeligt at regeringen ikke tør spare på alle områder men faktisk tager hensyn til dem de regner med er deres kernevælgere... nemlig dem der sidder godt i det og ikke vil hjælpe de svagere i samfundet 
Anmeld