jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Lone Jakobsen

line melias mor skriver:

wauvvvv

hvorfor wauw?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Øv...men jeg synes du har tacklet det godt efter omstændighederne.....og sagt det jeg også tænker jeg vil sige til min datter når hun begynder at spørge.

Tak Ja, der er jo ikke andet at gøre....men det er en stor beslutning jeg tog dengang, som jeg må indrømme jeg har fortrudt...altså ikke fortrudt min søn, men de vilkår han skal leve under resten af sit liv.

Men ham og jeg taler da også om at der måske kommer en dag hvor man kan få lidt mere viden og selvom jeg ikke tror det sker, så kan jeg se og mærke på ham at det giver ham en ro og trøst.

Anmeld

23. maj 2010

MariaJ

Gift med min datters far. Vi har været sammen i otte år og gift i knapt tre.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Tak Ja, der er jo ikke andet at gøre....men det er en stor beslutning jeg tog dengang, som jeg må indrømme jeg har fortrudt...altså ikke fortrudt min søn, men de vilkår han skal leve under resten af sit liv.

Men ham og jeg taler da også om at der måske kommer en dag hvor man kan få lidt mere viden og selvom jeg ikke tror det sker, så kan jeg se og mærke på ham at det giver ham en ro og trøst.

Under alle omstændigheder tror jeg det er vigtigt at være ærlig, også selvom det er smertefuldt...alt andet vil de jo kunne mærke og reagere på. Og nu er han jo også så stor, at spørgsmålene bliver anderledes.

Nå vi må hellere lade være med at sabotere tråden  Tak for dit svar

Anmeld

23. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Under alle omstændigheder tror jeg det er vigtigt at være ærlig, også selvom det er smertefuldt...alt andet vil de jo kunne mærke og reagere på. Og nu er han jo også så stor, at spørgsmålene bliver anderledes.

Nå vi må hellere lade være med at sabotere tråden  Tak for dit svar

Ja, præcis...og det har jeg været fra starten... og ingen ved om han en dag kan søge på dna eller noget.

I hvert fald så taler vi om det når det er...men den kommer bare tit som en bemærkning.

Og ja, ikke mere i denne tråd.

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

hvorfor wauw?

det jo det mange af os drømmer om, at være sammen med vores børns far i mange år ja resten af livet og i er godt på vej

Anmeld

23. maj 2010

zille_87

Jeg har stemt andet, fordi min mand ikke er far til Emil, men han er far til Isabella og den lille i maven (som ankommer i november)

Anmeld

23. maj 2010

Lone Jakobsen

line melias mor skriver:

det jo det mange af os drømmer om, at være sammen med vores børns far i mange år ja resten af livet og i er godt på vej

tak for de søde ord...men jeg tror du misforstår min situation lidt...jeg er ikke sammen med faderen til mine 4 børn....jeg er sammen med faderen til mit 4. barn 

altså har jeg 3 børn med andre fædre, og min yngste er så med min nuværende

Anmeld

23. maj 2010

Nadia&Daniel

Er sammen med guldklumpen's farmand - vi har været sammen i næsten 20 mdr. Blev forlovede på vores 1 års - og har snakket om bryllup og barnedåb (samme dag) næste år, kræver dog han frier

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været gift med min mand i snart 4 år og han er far til begge vores dejlige børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.