jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

M.O.A.R.

jeg har stemt 'sammen med faderen til barnet'

vi har været gift i lidt over 1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

dorthemus

Alene...blevet gravid med donorsæd

Anmeld

23. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

Alene...blevet gravid med donorsæd

Frossenpinden... det hedder han herhjemme...bioklatten.

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Frossenpinden... det hedder han herhjemme...bioklatten.

He he

Anmeld

23. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

He he

Så når jeppe fryser, så mener vi helt bestemt det er derfra...tiden som frossen...

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Så når jeppe fryser, så mener vi helt bestemt det er derfra...tiden som frossen...

God undskyldning  Er han begyndt at spørge til sin far og hvad fortæller du?? Er lidt nysgerrig?

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dejlig gift Heldigvis med den rigtige

Anmeld

23. maj 2010

Svei

dorthemus skriver:

God undskyldning  Er han begyndt at spørge til sin far og hvad fortæller du?? Er lidt nysgerrig?

Det har han gjort i mange år. Han har det ikke godt med den måde han er lavet på, men det kan jeg jo desværre ikke ændre nu.

Han var 5 år da han begyndte at spørge og jeg forklarede som det var..."at jeg ønskede mig den skønneste dejligeste dreng i verden men havde ingen mand at få ham med. Så fik jeg en sædcelle og fik dig....og så måtte jeg jo ud og finde en god far til dig og det har jeg så fundet nu...for kun den bedste er godt nok" det var sådan cirka jeg gjorde og jeg udbyggede så forklaringen med alderen og som spørgsmålene dukkede op.

Han er meget åben om det, men han lider under at han mangler en del af sig og det ikke at være som andre...den der følelse af at være halv.

Anmeld

23. maj 2010

FrkLarsen

Jeg har stemt 'sammen med faderen til barnet', det har jeg været i lidt over 2 år nu

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Det har han gjort i mange år. Han har det ikke godt med den måde han er lavet på, men det kan jeg jo desværre ikke ændre nu.

Han var 5 år da han begyndte at spørge og jeg forklarede som det var..."at jeg ønskede mig den skønneste dejligeste dreng i verden men havde ingen mand at få ham med. Så fik jeg en sædcelle og fik dig....og så måtte jeg jo ud og finde en god far til dig og det har jeg så fundet nu...for kun den bedste er godt nok" det var sådan cirka jeg gjorde og jeg udbyggede så forklaringen med alderen og som spørgsmålene dukkede op.

Han er meget åben om det, men han lider under at han mangler en del af sig og det ikke at være som andre...den der følelse af at være halv.

Øv...men jeg synes du har tacklet det godt efter omstændighederne.....og sagt det jeg også tænker jeg vil sige til min datter når hun begynder at spørge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.