jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

saxa

Jeg har været sammen med faren til min datter - og kommende søn  Vi har været sammen i snart 8år.. Og været gift i ½år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

myprincess

Single mor til en, snart to prinsesser <3 de har samme far, men vi har brudt.

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

nutche skriver:

tak for de søde ord...men jeg tror du misforstår min situation lidt...jeg er ikke sammen med faderen til mine 4 børn....jeg er sammen med faderen til mit 4. barn 

altså har jeg 3 børn med andre fædre, og min yngste er så med min nuværende

nååååå sådan jamen det er da lige så fantastisk. syntes det vidunderligt at selv om du har tre børn så har du fundet en dejlig mand som elsker dig og dine børn og vil lave en mere det må da siges at være ren lykke

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

syntes det er så dejligt at hører jeres historier. vi er så mange forskellige kvinder på den her side sindsyg intelligente søde og sjove og føler allerede jeg kender mange af jer lidt bedre. det en fornøjelse tusind tak for al jeres respons

Anmeld

23. maj 2010

Maddox

Jeg har været sammen med mine børns far i 9 år (- en lille pause) har lige haft årsdag her d. 19 maj

Vi er enige om at vi ikke skal giftes, før vi har råd til det helt rigtige bryllup.. Vi har sikret os selv og vores børn på andre måder, så for os skal brylluppet være en hyldest til kærligheden

Anmeld

24. maj 2010

Trolde_mor

Er sammen med min kæreste og den lille er planlagt Vi vil gerne giftes når det økonomisk (men vi for sikret hinanden hos advokat når den lille er kommet) kan lade sig gøre og have 3 børn i alt

Så vi satser da på at være sammen i mange år (forhåbentlig altid )

Anmeld

24. maj 2010

Ni-ko-li-ne

er forlovet med faren til vores lille datter:0)

Anmeld

24. maj 2010

oo

gift med faderen

Anmeld

24. maj 2010

Koen.

Forlovet med faren

Anmeld

24. maj 2010

mamalicious

Gift og har været sammen siden 1992 over halvdelen af mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.