jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

MetteMTH

Jeg bor sammen med min forlovede Som også er faderen til vores lille beb inde i min mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

line melias mor

nutche skriver:

er sammen med faderen til mit 4. barn

wauvvvv

Anmeld

23. maj 2010

smokin

Er forlovet med Nicolai som er far til vores guld der kommer indenfor de næste to uger. Forventer ikke at finde en ny prins, da jeg alllerede mener jeg har fundet ham.

Anmeld

23. maj 2010

lululupo

Er gift med manden i mit liv, som også er far til prinsessen!!

Anmeld

23. maj 2010

Kloster

hej alle sammen. jeg vil lige starte med at sige dette er ikke et dømmende spørgsmål men fordi jeg er nysgerrig

Hej.

Jeg har stemt: sammen med faderen til barnet. Vi har sammen 3 drenge på 6, 10 og 12 år. Vi har været sammen i 15 år i år og har været gift i 11 år til november. Vi har haft op og nedture i vores ægteskab, men vi har kæmpet sammen og er blevet stærkere.

Vi har kendt hinanden siden jeg gik i 8. klasse og manden gik i 9. klasse. Der var vi også kærester, men det varede ikke længe dengang.

VH Kloster - Der savner sin mand VILDT meget i dag. Han er i Tyskland. Har været det i 1 uge nu og kommer først hjem på fredag igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

sammen med faderen og været det i 8 år

Anmeld

23. maj 2010

Siber

gift med faderen til vores to tøser og en til er på vej, nemlig til okt

Knus Siber

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har stemt: sammen med faderen til barnet. Vi har sammen 3 drenge på 6, 10 og 12 år. Vi har været sammen i 15 år i år og har været gift i 11 år til november. Vi har haft op og nedture i vores ægteskab, men vi har kæmpet sammen og er blevet stærkere.

Vi har kendt hinanden siden jeg gik i 8. klasse og manden gik i 9. klasse. Der var vi også kærester, men det varede ikke længe dengang.

VH Kloster - Der savner sin mand VILDT meget i dag. Han er i Tyskland. Har været det i 1 uge nu og kommer først hjem på fredag igen...

hvor er i bare super søde og hvor er det fantastisk

Anmeld

23. maj 2010

june1987

jeg er sammen med faderen til jessica og vi har været sa mmen i snart 3½ år

Anmeld

23. maj 2010

misslea

line melias mor skriver:

hej alle sammen. jeg vil lige starte med at sige dette er ikke et dømmende spørgsmål men fordi jeg er nysgerrig

Jeg er LYKKELIGT gift med manden som er far til den skønne pige, vi venter til oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.