jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Jibbe

Jeg bor sammen med faren til vores lille baby som er på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

line melias mor skriver:

hej alle sammen. jeg vil lige starte med at sige dette er ikke et dømmende spørgsmål men fordi jeg er nysgerrig

Har stemt andet, da jeg er forlovet men endnu ikke har et barn eller spire i maven trods lang kamp... så...

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Lauras far og jeg er ikke sammen og har aldrig været det...

K.h. Linda

Anmeld

24. maj 2010

Nemesis

har skrevet jeg er sammen med mine børns far..men kan se andre har svaret andet i samme situation.

Har 3 børn. Den ældste med en anden og de sidste 2 med min mand. Har været sammen med manden i 7 år og gift i 1, så derfor har jeg stemt som jeg har.

Det er klart manden i mit liv jeg har fundet!

:-) Sisse

Anmeld

24. maj 2010

CarinaSB

Jeg er sammen med faren til Noah ..  vi har været sammen i 3 år lige her om snart 

Anmeld

24. maj 2010

Lone Jakobsen

line melias mor skriver:

nååååå sådan jamen det er da lige så fantastisk. syntes det vidunderligt at selv om du har tre børn så har du fundet en dejlig mand som elsker dig og dine børn og vil lave en mere det må da siges at være ren lykke

ja det kan der være noget om

Anmeld

24. maj 2010

Margorie

Jeg er sammen med faren, vi har været non stop kærester i 4 år.. Og vi er forlovet, men ikke gift. Vi har silke på 2 år og venter baby nr 2 til november

Anmeld

24. maj 2010

Grynt

Er gift med faderen til de 2 mindste. Har 2 store børn (voksne børn efterhånden) fra mit første ægteskab.

Anmeld

24. maj 2010

lonemus

Jeg er gift med faderen til begge mine børn og jeg kunne ikke ønske mig det anderledes

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Lauras far og jeg er ikke sammen og har aldrig været det...

K.h. Linda

Arr.. I var da sammen længe nok til at lave en baby.. hihihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.