jeres civilstatus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Arr.. I var da sammen længe nok til at lave en baby.. hihihi 

Ha ha. Ja, hvis man definerer sammen på den måde Men lad os nu se...  5 weeks!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Ha ha. Ja, hvis man definerer sammen på den måde Men lad os nu se...  5 weeks!

Ja.. det bliver spændende.. kan du så ikke sende noget af alt den LOVE min vej derefter.. 

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Ja.. det bliver spændende.. kan du så ikke sende noget af alt den LOVE min vej derefter.. 

Slå bak, Skipper!  Intet er givet på forhånd, så

Anmeld

24. maj 2010

densorteenke

faderen og jeg er gift

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Slå bak, Skipper!  Intet er givet på forhånd, så

Det er forår/sommer så der må være lidt LOVE i luften.. men  

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Det er forår/sommer så der må være lidt LOVE i luften.. men  

Hope so Og nu er det snart en uge siden, jeg har fået sex, såååå.... jeg håber han kommer og passer Laura onsdag

Anmeld

24. maj 2010

Silvermist1

Jeg har stemt "Sammen med barnets far"

Jeg har været sammen med min mand i 10 år til sommer, gift i 4 år

Vi blev gift i juli ´06 på vores 7 års dag. Ca. 2 måneder efter testede jeg positivt og vores dejlige Isabella blev født juni ´07 på terminsdagen. Hun blev storesøster til dejlige Victoria i september ´09, som også blev født på terminsdagen

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Hope so Og nu er det snart en uge siden, jeg har fået sex, såååå.... jeg håber han kommer og passer Laura onsdag

1 uge.. psst.. altså dig og min kusine.. ja ja I har det hårdt har I.. hehehe det er næsten et år siden jeg var sammen med Nikitas far og det var den sidste jeg har været sammen med.. skal bare snart tilbage til kbh, så kan det da være jeg kan finde mig en fyr.. tsk tsk tsk

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

1 uge.. psst.. altså dig og min kusine.. ja ja I har det hårdt har I.. hehehe det er næsten et år siden jeg var sammen med Nikitas far og det var den sidste jeg har været sammen med.. skal bare snart tilbage til kbh, så kan det da være jeg kan finde mig en fyr.. tsk tsk tsk

Så godt hendes indlæg med besøg af mor Man har vel et behov!  Men det er desværre ikke så nemt at møde fyre med et barn der bliver lagt i seng kl. 19...

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Så godt hendes indlæg med besøg af mor Man har vel et behov!  Men det er desværre ikke så nemt at møde fyre med et barn der bliver lagt i seng kl. 19...

Nej, men hvor der er vilje er der vej.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.