Anonym skriver:
Du modsiger fuldstændig dig selv.
Du starter med at sige at det er begge parter skyld, men slutter af med igen at skyde skylden over på manden igen?
Du siger også at kvinde ikke kan vælge barnet fra, hvis hun ikke vil have det. Hmm... Mener nok der er noget der hedder fri abort, og en fortrydelses pille som sagt tidligere. Men nej, som du siger det, så kan hun ikke vælge barnet fra, er det ikke noget fis at sige?
Man kan hurtig konkludere at nogle kvinder herinde ikke vil tage ansvar for deres egne beslutninger, hvis de bliver ved med bare at sige "at manden bare kan holde den i bukserne"
Fair nok at han skal betale børnepenge, i følge lovgivningen, selvom at han ingen del i barnets liv har. Enten fordi han selv ønsker det eller at han bliver udelukket fra det. For det er der også nogle der gør!
Vælger han alligevel at være del af det, tager moderen som regl alle sine rettigheder som bopælsforælder, og på den måde gør det svære for manden at se sit barn. Hvor ligger barnets tarv i det? - Og for at komme jeres svar til gode, så lad os lade som om at denne mand ikke har nogle alkohol eller stofmisbrug problemer eller andet. For den undskyldning ser man også tit herinde, som en undskyldning for hvorfor man ikke vil have manden skal være en del af barnets liv, men gerne vil have anerkendt faderskabet.
Altså nu kan jeg kun tale for mig selv, men vi dyrkede ubeskyttet sex i over et år før jeg blev gravid, før vi var sammen første gang havde jeg meddelt ham at jeg ville beholde barnet hvis jeg blev gravid, og igen tror du virkelig at situationen er så sort/hvid altså ærligt, mener du virkelig det..
Og det der med at din bror har sagt at kondomet gik i stykker, det kan da godt være sandt, men måske han vælger at fremlægge historien lidt anerledes, min datter far fortalte mig at han ikke agtede at fortælle hvor længe vi havde kendt hinanden, men at vi havde mødt hinanden 1 gang og kondomet gik i stykker, det kondom som vi jo ikke brugte, og egentlig har jeg ikke et problem med at han ikke ønskede at fortælle hans mor og søster at vi havde dyrket ubeskyttet sex, men blev pisse træt af at han ikke ville fortælle at vi havde kendt hinanden i det år inden undfangelsen.. men nu er de omstændigheder som det hele udviklede sig under også lidt mere omfattende end vi dyrkede sex i over et år ubeskyttet og det håber jeg da at du som person ved at det er de fleste af de kvinders historie, der står som enlige mødre i dag, ellers må jeg indrømme at jeg personligt mener det er en smule naivt..