N&J skriver:
Altså nu kan jeg kun tale for mig selv, men vi dyrkede ubeskyttet sex i over et år før jeg blev gravid, før vi var sammen første gang havde jeg meddelt ham at jeg ville beholde barnet hvis jeg blev gravid, og igen tror du virkelig at situationen er så sort/hvid altså ærligt, mener du virkelig det..
Og det der med at din bror har sagt at kondomet gik i stykker, det kan da godt være sandt, men måske han vælger at fremlægge historien lidt anerledes, min datter far fortalte mig at han ikke agtede at fortælle hvor længe vi havde kendt hinanden, men at vi havde mødt hinanden 1 gang og kondomet gik i stykker, det kondom som vi jo ikke brugte, og egentlig har jeg ikke et problem med at han ikke ønskede at fortælle hans mor og søster at vi havde dyrket ubeskyttet sex, men blev pisse træt af at han ikke ville fortælle at vi havde kendt hinanden i det år inden undfangelsen.. men nu er de omstændigheder som det hele udviklede sig under også lidt mere omfattende end vi dyrkede sex i over et år ubeskyttet og det håber jeg da at du som person ved at det er de fleste af de kvinders historie, der står som enlige mødre i dag, ellers må jeg indrømme at jeg personligt mener det er en smule naivt..
Hmm... jeg ved ikke lige hvordan du fik min bror ind i denne diskussion, da jeg overhoved ikke har nævnt ham.
Men ved du hvad, jeg tror kun vi kan blive enige om at være uenige.
Synes måske også det er lidt uansvarligt af dig, at dyrke ubeskyttet sex, med en der ikke vil være far. Også selvom han ved risikoen, hvis du som du selv siger, at det skal være for barnets tarv.
Hvor ligger det, at være i barnets tarv, at få det, velvidende at faren ikke vil være med? - Så mistes logikken i at vide hvem ens far er jo lidt.
Hvis det fordi du gerne vil være gravid, kunne du jo gå insemineres veje, så skal man jo heller ikke igennem en lang faderskabssag, med en mand der ikke vil være...
Over and out!