Anonym skriver:
Ej, jeg synes virkelig også det er lagt ude at ægteskab bare sådan "overruler" det hele
Folk har så travlt med at overveje hvad der kan være bedst for alle parter og synes det er helt ok at dække over sandheden og LYVE for at "beskytte" forskellige parter i stedet for bare at sige tingene LIGEUD!
Bundråddent. Ikke fedt den dag det kommer tilbage og bider dem i r*ven
Ja, jeg forstår slet ikke, at loven siger sådan. Tænk sig, at barnet, som man måske i 18 år har troet var sin egen, viser sig at være en andens. Puha, det må vælte en masse for manden.
Nå, men til emnet generelt vil jeg sige, at jeg selv bliver alenemor om et par måneder, fordi min eks-kæreste ikke vil være med til det.
Han vidste, at jeg ikke tog p-piller, og jeg havde fortalt ham, at hvis jeg blev gravid, ville jeg beholde barnet. Desuden, som en lille ekstra, sagde han til mig (i fuld tilstand godt nok, men stadig) to dage inden graviditeten blev opdaget, at han ville SÅ meget ønske, at vi kunne lave en lille baby lige nu! - Det havde vi så gjort 10 dage forinden, men han ville ikke være med alligevel. Jeg ville ikke kunne få en abort, og jeg havde informeret ham om den fact, at jeg ville beholde, så jeg synes altså, jeg har mit på det rene.

Anmeld