Soap skriver:
Nu er der mange former for skizofreni, men Sakset fra wiki: Symptomer:
Ved skizofreni ses ofte symptomer, såsom hallucinationer, vrangforestillinger og tankeforstyrrelser, samt symptomer såsom social tilbagetrækning, energiløshed, sprogfattigdom, affladning af følelseslivet og kognitive symptomer, der omfatter problemer med verbal læring, visuel læring, social kognition, hastigheden af informationsbearbejdning og eksekutivfunktioner (fx begrebsdannelse, ordmobilisering, evnen til at danne, fastholde og skifte kognitive strategier).
Jamen bar de første 3 linier, lyder det børnevenligt ?
Trods medicin er det også kun 1/3 som blir 100% kureret
Det er vigtigt at huske på at alle ikke er lige dårlige og der selvfølgeligt vil være nogen i blandt som er glimrende forældre men der er jo nødt til at være en undersøgelse for at fastlægge dette så barnet/børnene ikke kommer i klemme og ender med at blive et produkt af systemmet
Min mening anyways 
Tak for udredningen
jeg kender selv en del til sygdommen, da jeg selv har diagnosen, paranoid skizofren, det jeg undrede mig over, var at det i et tidligere indlæg, lød som om at en diagnose som skizofreni, automatisk skulle være en stopklods for at kunne komme i barnløshedsbehandling, og det ville jeg da være meget ked at hvis det var tilfældet, da der jo er mange, mig selv bla., der fungerer ganske udmærket med den diagnose..
self. er der sikkert også mange som ikke ville kunne udfylde forældrerollen, med en diagnose som min, men mener bare ikke at det pr. automatik skal betyde at man ikke er egnet som forældre
der findes med garanti også mange uden nogen som helst form for diagnose, der er meget værre forældre end os der er ´sindsyge´
Knus Lotte
som i øvrigt hverken får medicin, eller anden form for behandling, men trods det stadig har to yderst glade og velfungerende børn, der både socialt og fagligt ligger helt i toppen af klassen