Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Jamen det går fint - er så symptomfri at jeg begynder at blive mistænksom! Paranoide kvindemenneske...

He he..det hører vist bare med til at være gravid. Det er én lang glæde og bekymring.

Eller også venter du måske en lille dreng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

He he..det hører vist bare med til at være gravid. Det er én lang glæde og bekymring.

Eller også venter du måske en lille dreng?

Har køn noget at skulle have sagt?
Jeg har læst at man kan spejle sig lidt i sin mor, og min mor har aldrig haft hverken kvalme, strækmærker eller vand i kroppen så jeg håber på det er derfor

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Har køn noget at skulle have sagt?
Jeg har læst at man kan spejle sig lidt i sin mor, og min mor har aldrig haft hverken kvalme, strækmærker eller vand i kroppen så jeg håber på det er derfor

Det er en god indikator  Min mor kastede op i ni måneder med mig men havde ingen strækmærker...og begge dele har jeg arvet. Surt med kvalmen dog

Det med køn er vist en skrøne, selvom jeg har set en overvægt af piger hos gravide kvinder der kaster op og har kvalme

Håber du ligner din mor

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Hold da op hvor er du flot gravid... Det er bare et super godt billede!

Marikka 40+0

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Det er en god indikator  Min mor kastede op i ni måneder med mig men havde ingen strækmærker...og begge dele har jeg arvet. Surt med kvalmen dog

Det med køn er vist en skrøne, selvom jeg har set en overvægt af piger hos gravide kvinder der kaster op og har kvalme

Håber du ligner din mor

Nå der kan man bare se... det vidste jeg slet ikke!

Hvor længe har du døjet med kvalme??

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Nå der kan man bare se... det vidste jeg slet ikke!

Hvor længe har du døjet med kvalme??

Fra starten til nu...med få pauser ind imellem. Det har sgu´ været lidt op ad bakke til tider

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

Mettemus skriver:

Jamen det går fint - er så symptomfri at jeg begynder at blive mistænksom! Paranoide kvindemenneske...

Jeg vil bare lige komme med en hurtig bemærkning. - Jeg har heller ikke haft nogen former for kvalme, eller anden ubehag i kroppen hele min graviditet.. (Jo da jeg begyndte og blive stor, begyndte jeg at døje lidt med ryggen, og ribbene, men det er vidst bare pladsen og lillepigen der begynder og veje til, der er skyld i det)

Så bare rolig, tror ikke du behøver at være bekymret, selv om jeg kender den følelse alt for godt, (jeg var møg nervøs, og har til samtlige samtaler med læge og JM spurgt om det nu også var normalt ikke og have kvalme osv) fordi det lyder som om man nærmest skal være dårlig når man er gravid!

Marikka 40+0

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Fra starten til nu...med få pauser ind imellem. Det har sgu´ været lidt op ad bakke til tider

Puha, det lyder godt nok voldsomt! Man er simpelthen aldrig så elendig og dårlig som når man har kvalme - og så i 9 måneder? Hold da op... Håber snart det er slut! Kan du begynde at lede efter tegn på at der snart sker noget?

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hold da op hvor er du flot gravid... Det er bare et super godt billede!

Marikka 40+0

Tak  Jeg er sgu fascineret af hvor stor man kan blive, både det ene og det andet sted

Anmeld

13. maj 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er sgu fascineret af hvor stor man kan blive, både det ene og det andet sted

Jeg troede heller ikke det kunne være muligt. - Jo hvis man i forvejen var stor skulle der nok være plads, men ikke hvis man er "normal" størrelse.. men jo, åbenbart kan det lade sig gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.