Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Vidunderligeunger

de er da så store de snart skal have navne hihi 

du ser utrolig godt ud på billedet, glad og overskudsagtig - total klar til at blive moar

Jeg havde købt en amme-BH for 2 uger siden i 2 størrelser større end normalt - den er så for lille nu.. fedt må nok hellere vente med at købe flere til mælken er løbet til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

de er da så store de snart skal have navne hihi 

du ser utrolig godt ud på billedet, glad og overskudsagtig - total klar til at blive moar

Jeg havde købt en amme-BH for 2 uger siden i 2 størrelser større end normalt - den er så for lille nu.. fedt må nok hellere vente med at købe flere til mælken er løbet til

Eller deres eget postnr. hehe

Tak  Ja det er lidt af en jungle at skulle sjusse sig frem til den rigtige størrelse. Jeg har købt to....en ordentlig konestørrelse der kan udvide sig og så en sømløs nat ammebh...ikke særlig sexet  Håber de holder...

Du kan sikkert godt passe dem igen når amningen har fundet sit rette leje.

Anmeld

13. maj 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Eller deres eget postnr. hehe

Tak  Ja det er lidt af en jungle at skulle sjusse sig frem til den rigtige størrelse. Jeg har købt to....en ordentlig konestørrelse der kan udvide sig og så en sømløs nat ammebh...ikke særlig sexet  Håber de holder...

Du kan sikkert godt passe dem igen når amningen har fundet sit rette leje.

ja det håber jeg for lige nu er de da bare for små og giver dobbelt-pat

Hvilket mærke er den der kan udvides? sådan een havde jeg nemlig også tænkt på at købe inden, og så kan manden købe en når mælken er løbet til...

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja det håber jeg for lige nu er de da bare for små og giver dobbelt-pat

Hvilket mærke er den der kan udvides? sådan een havde jeg nemlig også tænkt på at købe inden, og så kan manden købe en når mælken er løbet til...

Den hedder Bravado, varenr. 1401...sømløs og med godt hold  Og så strækker den sig som sagt over flere størrelser. Den koster 390 kr. hos www.purløgogpersille.dk

Anmeld

13. maj 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Den hedder Bravado, varenr. 1401...sømløs og med godt hold  Og så strækker den sig som sagt over flere størrelser. Den koster 390 kr. hos www.purløgogpersille.dk

tak  

Anmeld

13. maj 2010

Risen

Pift pift ! ! Hold op hvor ser du bare godt ud! Og du stråler bare på det billede ! Glæder mig til at se resten hvis du offentliggør dem

Knus

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Risen skriver:

Pift pift ! ! Hold op hvor ser du bare godt ud! Og du stråler bare på det billede ! Glæder mig til at se resten hvis du offentliggør dem

Knus

Tak tak  Ja nu får vi se om de kan gå gennem den strenge kvalitetskontrol

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Hej piger

Idag fik jeg taget nogle nye - og nok - de sidste mavebillder  Min veninde og hendes kæreste, som er amatørfotograf kom forbi med det helt store udstyr og tog mange flotte billeder af min store gravide mave.

Der går dog lige lidt tid før jeg får dem..de skal lige rettes til og finpudses.

Så Christina tog lige et hurtigt et i en tiltrængt pause og HOLD FAST nogle babbelutter

Ih Dorthe, jeg sad netop og tænkte "Hvordan mon det går med dig"? Og du ser  jo bare rigtig godt ud! Nu er der ikke længe til...

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Ih Dorthe, jeg sad netop og tænkte "Hvordan mon det går med dig"? Og du ser  jo bare rigtig godt ud! Nu er der ikke længe til...

Tak  nej kun 10 dage til termin

Hvordan går det med dig??

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Tak  nej kun 10 dage til termin

Hvordan går det med dig??

Jamen det går fint - er så symptomfri at jeg begynder at blive mistænksom! Paranoide kvindemenneske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.