Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

He he ja...jeg har også fået købt mig en ammebh....sku´ måske have haft den på i aften

Den skal du nok få glæde af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja og hvis man ligger sådan et billede ud så er det sku de forkerte der henvender sig. Hvad med ham den hemmelige? Har du hørt mere?

Heldigvis kommer Runa snart og tager sig kærligt af mælkebaren.

Ja lige præcis  Nej det har jeg ikke...men det gjorde jeg heller ikke første gang jeg fik blomster tilsendt på den måde....mærkelig fyr

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Samus1983 skriver:

Så smuk du er blevet og hold fast hvor er tiden gået stærk! Glæder mig til at se din fine Runa inden længe..

Knus mira

TAK  Ja det er sgu´ gået stærkt alligevel...kun 10 dage til termin

Anmeld

13. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ja lige præcis  Nej det har jeg ikke...men det gjorde jeg heller ikke første gang jeg fik blomster tilsendt på den måde....mærkelig fyr

ej hvor vattet... han skal da gøre noget ved det!!

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

ej hvor vattet... han skal da gøre noget ved det!!

Ja det er alt for underligt til min smag...så egentlig er jeg helst fri for flere blomsterleveringer. Forstår simpelthen ikke hvad han vil opnå

Anmeld

13. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ja det er alt for underligt til min smag...så egentlig er jeg helst fri for flere blomsterleveringer. Forstår simpelthen ikke hvad han vil opnå

Ja det kan jeg da klart forstå, men den fremtidige herre må godt kridte skoene hjemmefra og gå lidt mere til sagen.

Men mon ikke det bliver all about Runa de næste par måneder, og du får skyklappere på - så selv hvis prince charming skulle gå forbi ville du ikke ænse ham ?

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja det kan jeg da klart forstå, men den fremtidige herre må godt kridte skoene hjemmefra og gå lidt mere til sagen.

Men mon ikke det bliver all about Runa de næste par måneder, og du får skyklappere på - så selv hvis prince charming skulle gå forbi ville du ikke ænse ham ?

Jo det tror jeg bestemt...får vist hænderne fulde

Anmeld

13. maj 2010

Maria.

Hvor er du SMUK!  Ja, hold da op nogle madpakker..  Mine er godt nok vokset her de sidste 14 dage.. Bliver helt nervøs for om jeg kan passe de amme bher jeg har købt..

Anmeld

13. maj 2010

mamalicious

Waw..... venter spændt på at se billederne!!! Hvor ER du smuk gravid!!!

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Hvor er du SMUK!  Ja, hold da op nogle madpakker..  Mine er godt nok vokset her de sidste 14 dage.. Bliver helt nervøs for om jeg kan passe de amme bher jeg har købt..

Tak  Ja der er bestemt blevet mere af mig dér  Håber også jeg kan være i den ammebh jeg har købt...i konestørrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.