Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2010

dorthemus

mamalicious skriver:

Måtte liiiige ind og lurer...Sikke fede billeder han laver!!! Men ak .... mine drenge er 7 og 10 år, så det er lææænge siden min mave var stor..... Og ja, man kommer til at savne den!!!!!!! Allerede i 1graviditet fik jeg desværre mine famøse strækmærker Men go ide, hvis jeg skulle få manden overtalt til nr. 3

Ja han er dygtig  Så vi tillod at lade os inspirere af ham. René har ikke lavet gravidbilleder før, men tror godt han ku finde på det igen.

Ihh glæder mig sådan til at se dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Øj, hvor er du lækker!!!!!!

Puha jeg har godt nok haft det mærkeligt i dag, håber det betyder der er noget i gære. Så du skal altså forberede dig på at vi måske bliver moar inden for de næste par dage. Vi skal jo føde samme dag ikke?!!!!

Tak  Ihh hvor sjovt, jeg har det også mærkeligt...mens. smerter og utilpas  Men ingen slimprop eller tegnblødning....hvad med dig?

Anmeld

14. maj 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tak  Ihh hvor sjovt, jeg har det også mærkeligt...mens. smerter og utilpas  Men ingen slimprop eller tegnblødning....hvad med dig?

Slimproppen gik helt sikkert den anden dag. Ellers har jeg det bare mærkeligt og rigtig rigtig mange mens.smerter. I går aftes havde jeg en meget kort overgang helt sikkert veer, men det gik i sig selv igen. Ingen blødning desværre.

I dag har jeg hat 1 million pluk veer og synes det spænder meget i lænden, så nu må vi se om det udvikler sig til mere eller om det bare skal være sådan de næste 11 dage :-)

Anmeld

14. maj 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Slimproppen gik helt sikkert den anden dag. Ellers har jeg det bare mærkeligt og rigtig rigtig mange mens.smerter. I går aftes havde jeg en meget kort overgang helt sikkert veer, men det gik i sig selv igen. Ingen blødning desværre.

I dag har jeg hat 1 million pluk veer og synes det spænder meget i lænden, så nu må vi se om det udvikler sig til mere eller om det bare skal være sådan de næste 11 dage :-)

Hmmm ja så kan jeg hurtigt konstatere, at du er noget længere fremme i skoene end mig...æv bæv  Jeg kommer ikke til at føde før tid, men håber dæleme heller ikke jeg går ind i juni

Pøj pøj, søde Lisbeth...glæder mig til at følge med i udviklingen  

Anmeld

18. maj 2010

Tina2

Hvor ser du bare godt ud og superflot mave!!!!  Glæder mig meget til billeder og FB når Runa er kommet

Anmeld

18. maj 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Hvor ser du bare godt ud og superflot mave!!!!  Glæder mig meget til billeder og FB når Runa er kommet

Tak Jeg er også ved at blive utålmodig efter at se hende...og så har jeg fået vand i benene  Så nu skal hun dæleme ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.