Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

hahaha! Men jeg fik et kæmpe smil på læben...

Kan godt være billedet ikke har noget med noget at gøre, men det er satme da flot med det lysindfald

Tak  Blev helt svedig over, at sådan noget kan "ske"...godt det kun var sådan et billede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Tak  Blev helt svedig over, at sådan noget kan "ske"...godt det kun var sådan et billede...

tihi.. ja, du kan godt havne i problemer pludselig

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

tihi.. ja, du kan godt havne i problemer pludselig

Puha sig det ikke

Anmeld

13. maj 2010

*A*

SUPER billede. Hvor ser du bare godt ud

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

*A* skriver:

SUPER billede. Hvor ser du bare godt ud

Tak  Går alt som det skal med dig/jer?

Anmeld

13. maj 2010

mamalicious

dorthemus skriver:

Ihh TAK  Ja det jeg gør sørme også. Det tog flere timer og han havde slæbt alt fotoudstyret med og der blev flyttet rundt på mine møbler..sikke en omgang, men også rigtig sjovt. Håber der er nogle af dem jeg kan være bekendt at sætte op på væggen

Skønt med sådanne venner!!!!! Og super fedt at kunne stå modellos a`la gravid..... Du ser jo fantastisk ud som gravid!!! Jeg har strækmærker HELE vejen rundt.... - IKKE noget der gør sig godt på enforevigelse af maven!!! Selvfølgelig bliver det nogle du kan være bekendt!!! Håber da du vil lade os se nogle.... Synesdet er et smukt minde,at have!! Var også HELT vildmed Rosa`s billeder!!!

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

mamalicious skriver:

Skønt med sådanne venner!!!!! Og super fedt at kunne stå modellos a`la gravid..... Du ser jo fantastisk ud som gravid!!! Jeg har strækmærker HELE vejen rundt.... - IKKE noget der gør sig godt på enforevigelse af maven!!! Selvfølgelig bliver det nogle du kan være bekendt!!! Håber da du vil lade os se nogle.... Synesdet er et smukt minde,at have!! Var også HELT vildmed Rosa`s billeder!!!

Ja lige præcis...denne tid kommer jo ikke igen og pludselig er maven væk. Tror jeg ville være ked af, at jeg ikke havde fået det gjort

Jeg lod mig inspirere af www.jansdal.dk så følte jeg mig ikke helt nøgen med det der gennemsigtige stof. Det var måske også en mulighed for dig?

Anmeld

13. maj 2010

mamalicious

dorthemus skriver:

Ja lige præcis...denne tid kommer jo ikke igen og pludselig er maven væk. Tror jeg ville være ked af, at jeg ikke havde fået det gjort

Jeg lod mig inspirere af www.jansdal.dk så følte jeg mig ikke helt nøgen med det der gennemsigtige stof. Det var måske også en mulighed for dig?

Måtte liiiige ind og lurer...Sikke fede billeder han laver!!! Men ak .... mine drenge er 7 og 10 år, så det er lææænge siden min mave var stor..... Og ja, man kommer til at savne den!!!!!!! Allerede i 1graviditet fik jeg desværre mine famøse strækmærker Men go ide, hvis jeg skulle få manden overtalt til nr. 3

Anmeld

13. maj 2010

*A*

dorthemus skriver:

Tak  Går alt som det skal med dig/jer?

Hej Dorthe,

Det går rigtig godt med os alle 4 (det er incl. min kæreste)  

Var til NF scanning i tirsdags og det gik rigtig godt. Alt var i skønneste orden og vi fik en masse fine billeder med hjem

Ud fra dit billede ser det også ud som at ALT er ved hos dig. Du stråler i hvert fald og ser super godt ud

/Anja

Anmeld

13. maj 2010

LISBETH:-)

Øj, hvor er du lækker!!!!!!

Puha jeg har godt nok haft det mærkeligt i dag, håber det betyder der er noget i gære. Så du skal altså forberede dig på at vi måske bliver moar inden for de næste par dage. Vi skal jo føde samme dag ikke?!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.