Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.368 visninger
85 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

dorthemus

Hej piger

Idag fik jeg taget nogle nye - og nok - de sidste mavebillder  Min veninde og hendes kæreste, som er amatørfotograf kom forbi med det helt store udstyr og tog mange flotte billeder af min store gravide mave.

Der går dog lige lidt tid før jeg får dem..de skal lige rettes til og finpudses.

Så Christina tog lige et hurtigt et i en tiltrængt pause og HOLD FAST nogle babbelutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

Samus1983

Så smuk du er blevet og hold fast hvor er tiden gået stærk! Glæder mig til at se din fine Runa inden længe..

Knus mira

Anmeld

13. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hej piger

Idag fik jeg taget nogle nye - og nok - de sidste mavebillder  Min veninde og hendes kæreste, som er amatørfotograf kom forbi med det helt store udstyr og tog mange flotte billeder af min store gravide mave.

Der går dog lige lidt tid før jeg får dem..de skal lige rettes til og finpudses.

Så Christina tog lige et hurtigt et i en tiltrængt pause og HOLD FAST nogle babbelutter

Der er noget at holde i Flotte babser og mave... lækker kulør. Glæder mig til dine billeder.

Anmeld

13. maj 2010

Nova's mor

dorthemus skriver:

Hej piger

Ha Ha ja det må du nok sige og de bliver bestemt ikke mindre når mælken løbet til...=)

Rigtig flot billed..

Anmeld

13. maj 2010

Vial

Wauv et flot billede, men få da lige den hånd op af bukserne... Sikke nogle madpakker, dem bliver Runa glad for :-)

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Zette skriver:

Der er noget at holde i Flotte babser og mave... lækker kulør. Glæder mig til dine billeder.

Tak Bare synd jeg ikke har nogen der kan holde fast i dem.......spild af gode babser

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Wauv et flot billede, men få da lige den hånd op af bukserne... Sikke nogle madpakker, dem bliver Runa glad for :-)

Anmeld

13. maj 2010

smokin

dorthemus skriver:

Tak Bare synd jeg ikke har nogen der kan holde fast i dem.......spild af gode babser

Ja og hvis man ligger sådan et billede ud så er det sku de forkerte der henvender sig. Hvad med ham den hemmelige? Har du hørt mere?

Heldigvis kommer Runa snart og tager sig kærligt af mælkebaren.

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

with.love skriver:

Ha Ha ja det må du nok sige og de bliver bestemt ikke mindre når mælken løbet til...=)

Rigtig flot billed..

He he ja...jeg har også fået købt mig en ammebh....sku´ måske have haft den på i aften

Anmeld

13. maj 2010

Chalala85

Ihhh hvor er du altså bare fin. Glæder mig til at se Runa når hun kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.