Nyeste mavebillede ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Puha, det lyder godt nok voldsomt! Man er simpelthen aldrig så elendig og dårlig som når man har kvalme - og så i 9 måneder? Hold da op... Håber snart det er slut! Kan du begynde at lede efter tegn på at der snart sker noget?

Ja jeg glæder mig også til at få hende i armene ....og min krop tilbage

Der sker nada  Hun er dog ret stille, men der er selvfølgelig heller ikke meget plads længere.....håber det er stille før storm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg troede heller ikke det kunne være muligt. - Jo hvis man i forvejen var stor skulle der nok være plads, men ikke hvis man er "normal" størrelse.. men jo, åbenbart kan det lade sig gøre..

Lige præcis  faneme imponerende hvad kroppen kan...

Anmeld

13. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hej piger

Idag fik jeg taget nogle nye - og nok - de sidste mavebillder  Min veninde og hendes kæreste, som er amatørfotograf kom forbi med det helt store udstyr og tog mange flotte billeder af min store gravide mave.

Der går dog lige lidt tid før jeg får dem..de skal lige rettes til og finpudses.

Så Christina tog lige et hurtigt et i en tiltrængt pause og HOLD FAST nogle babbelutter

Dorthe for fan'!

Kan du så se at få styr på tøserne inden de render væk!?

Tænk at du er lige ved målstregen nu! Vi har jo lige aftalt at du ville blive gravid og fået de 2 streger!!!

Men lækker er du jo! Som altid... glæder mig til at se de andre billeder men mest af alt glæder jeg mig til en skøn og fb og billedspam af prinsessen Håber snart du kan fejre fødselsdag

Knuser

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vil bare lige komme med en hurtig bemærkning. - Jeg har heller ikke haft nogen former for kvalme, eller anden ubehag i kroppen hele min graviditet.. (Jo da jeg begyndte og blive stor, begyndte jeg at døje lidt med ryggen, og ribbene, men det er vidst bare pladsen og lillepigen der begynder og veje til, der er skyld i det)

Så bare rolig, tror ikke du behøver at være bekymret, selv om jeg kender den følelse alt for godt, (jeg var møg nervøs, og har til samtlige samtaler med læge og JM spurgt om det nu også var normalt ikke og have kvalme osv) fordi det lyder som om man nærmest skal være dårlig når man er gravid!

Marikka 40+0

Jeg har nok bare fået jeres manglende oven i min...tredobbelt op  

Anmeld

13. maj 2010

oo

nåååårh du er flot, Dorthe!! HELT VILDT! den mave er bare kuglerund og intakt og alting!!

jep de der babser er ret vilde! mine er vokset, men ikke nær din størrelse og alligevel udbrød Søren med julelys i øjnene den anden aften "DET ER FANTASTISK!"

Anmeld

13. maj 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Hej piger

Idag fik jeg taget nogle nye - og nok - de sidste mavebillder  Min veninde og hendes kæreste, som er amatørfotograf kom forbi med det helt store udstyr og tog mange flotte billeder af min store gravide mave.

Der går dog lige lidt tid før jeg får dem..de skal lige rettes til og finpudses.

Så Christina tog lige et hurtigt et i en tiltrængt pause og HOLD FAST nogle babbelutter

*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT*... SHIT NOGEN STORE KASSER  Hvor er du smuk søde... dejlig glød, man kan se du er lykkelig

kram

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Ja jeg glæder mig også til at få hende i armene ....og min krop tilbage

Der sker nada  Hun er dog ret stille, men der er selvfølgelig heller ikke meget plads længere.....håber det er stille før storm

Hmm... er det for tidligt med vestøv? Hvis ikke sender jeg en masse!

Anmeld

13. maj 2010

Mettemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vil bare lige komme med en hurtig bemærkning. - Jeg har heller ikke haft nogen former for kvalme, eller anden ubehag i kroppen hele min graviditet.. (Jo da jeg begyndte og blive stor, begyndte jeg at døje lidt med ryggen, og ribbene, men det er vidst bare pladsen og lillepigen der begynder og veje til, der er skyld i det)

Så bare rolig, tror ikke du behøver at være bekymret, selv om jeg kender den følelse alt for godt, (jeg var møg nervøs, og har til samtlige samtaler med læge og JM spurgt om det nu også var normalt ikke og have kvalme osv) fordi det lyder som om man nærmest skal være dårlig når man er gravid!

Marikka 40+0

Så er jeg mere rolig, tak  Men det kan jo selvfølgelig også nå at komme endnu...

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

Dorthe for fan'!

Kan du så se at få styr på tøserne inden de render væk!?

Tænk at du er lige ved målstregen nu! Vi har jo lige aftalt at du ville blive gravid og fået de 2 streger!!!

Men lækker er du jo! Som altid... glæder mig til at se de andre billeder men mest af alt glæder jeg mig til en skøn og fb og billedspam af prinsessen Håber snart du kan fejre fødselsdag

Knuser

Tak Ja det ser næsten uanstændigt ud...*fnis*

Ja sådan tænker jeg også nogle gange....wroooom væk var tiden!! Det er vildt at det snart er min tur

Fik for øvrigt lavet min sommerfuglenet ..UDEN at springe over hvor gærdet er lavest og lime dem på

Anmeld

13. maj 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Hmm... er det for tidligt med vestøv? Hvis ikke sender jeg en masse!

NEJ NEJ send endelig en last fuld  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.